Daugelis žaidėjų išgirdę žodžius „Sims“ arba bent jau panašią raidžių kombinaciją, iškart susidaro vaizdą apie kokį žaidimą yra kalbama. Tai turbūt vienas žinomiausių savo žanro atstovų visame pasaulyje, dar daugiau – jis vienas populiariausių. Todėl tikriausiai visiškai nestebina faktas, kad iki šiol bent po keletą kartų į metus vis galime džiaugtis naujomis „Sims“ žodžiais paženklintais žaidimais. Tačiau šįkart nereiktu apsigauti. „MySims“ jau nuo pat pradžių sakėsi būsiąs visiškai kitoks. Galbūt labiau japoniškas.

Būtent šios Tekančios Saulės šalies pomėgiai ir ypatingas polinkis į anime stilių lėmė visiškai kitokių simsų atsiradimą. „EA“ dar šio žaidimo kūrimo pradžioje žinojo, kad „MySims“ pasikliaus kitokiu principu ir bandys pritraukti visai kitus žaidėjus. Neatsitiktinai pasirinktos ir platformos: „Nintendo DS“ ir „Nintendo Wii“, kurių populiarumas Azijos rinkose yra išties didelis. Žaidimą jūs pradedate atvykdami į sugriautą miestelį. Ir jeigu tai būtų paprasti simsų žaidimai, jums reiktu atlikti šiuos dalykus: susikurti žaidėją, susirasti šeimą, pastatyti namą, pasodinti medį, rasti darbą ir gyventi. „MySims“ be šių dalykų mes turėsime ir kitą tikslą – atkurti sugriautą miestelį ir grąžinti jo senąją šlovę. Mes turėsime kurti, statyti namus, pradėti naujus verslus ir svarbiausia tuo pačiu metu kelti miestelio gyvenimo prestižą. Panaši formulė išlieka abejose žaidimo versijose: DS ir Wii.

Iškart galime pasakyti, jog „MySims“ patiks jaunesniajai žaidėjų kartai, dar nesugadintai visokių „GTA“ tipo žaidimų. „DS“ versija netgi labiau būtų galima įvardinti tinkančią būtent tokiai amžiaus grupei. Tačiau šnekant apskritai, netgi didelis piktas dėdė bus nuoširdžiai sužavėtas kaip mažos būtybės jo rankose esančiame ekrane bando praskaidrinti jam nuotaika. Jeigu esate kiek daugiau susipažinęs su „DS“ konsolės žaidimais, galime duoti užuominą į kitą labai panašų produktą – „Animal Crossing“, kuris spėjo susilaukti išties didelės sėkmės. Tačiau „MySims“ dar gali pasigirti turintys unikalų „Simsų“ žavesį, kuris taipogi yra labai svarbi sudėtinė dalis.

Savo gyvenimą „MySims“ pasaulyje pradėsite kaip jau įprasta: susikurdami savo veikėją. Beje, jie labai jau panašūs į tuos žmogeliukus, kur galima kurti „MiiChannel“, tačiau bent jau „Wii“ savininkams, tai tik prideda papildomų teigiamų emocijų. Taigi, susikūrę veikėją, turėsime galimybę pagal savo skonį įrengti ir mums duotą namą, o tada tai jau – į darbą. Taip, išgirdote teisingai, jūsų darbas „Simsų“ pasaulyje bus nustatytas dar prieš paleidžiant patį žaidimą. Dievų fortūna jums lėmė būti šio apgriauto miestelio meru. Didžioji jūsų užduotis jau aiški, tačiau kasdieniame gyvenime teks atlikti jau žemiškesnes užduotis, pavyzdžiui, sodinti gėles ar patruliuoti kartu su policijos pareigūnu.

O šiek tiek palyginus abi versijas, galime išskirti pagrindinį skirtumą. „Wii“ versijoje turėsime kiek daugiau galimybių išnaudoti savo kūrybinius sugebėjimus. Pastaroji versija leidžia žaidėjams statyti įvairius pastatus ir panašiais „statybos būdais“ tobulinti miestą. Tuo tarpu „DS“ versijoje didesnis dėmesys skiriamas pokalbiams su miestelio gyventojais, užduočių vykdymui ir šiaip bendriniu miestelio gyventoju reitingo kėlimui. Tačiau visa tai neatsibosta ir dėka puikaus „MySims“ dizaino. Bėgiojimas po miestelį susipažindinant su valdomis, sunkus darbas, kad galėtume į savo namuką pastatyti naują baldą ar įsigyti sportinį kostiumą, su kuriuo kas rytą galėsite bėgioti po visą rajoną. Dar daugiau, jūs netgi turėsite galimybę pamaloninti visus į miestelį atvykusius naujokus, pavyzdžiui, nupirkdami jiems po pakabuką.

Taigi, šitaip jums gyvenant, tobulėjant ir tyrinėjant visiškai kitą „Simsų“ pasaulį, tobulės ir pats žaidimas. Praėjus tam tikram dienų skaičiui ar įvykdžius kažką, bus pasiūlyti įvairūs mini žaidimai, kurių daugumos pagrindinė užduotis – užimti jus dar ir dar. Šių žaidimukų rūšių bus išties daug ir kiekviena iš jų pasiūlys vis kitokią veiklą. Vienuose reikės pasinerti į žvejybą, tuo tarpu kituose – į fotografiją. Tiesa, dauguma šių žaidimų nėra kažkokie itin originalūs ar niekur anksčiau nematyti. Kažką panašaus žaidėjai galėjo išbandyti „Mario Party“ ir panašiuose mini žaidimų rinkiniuose. Na, o be jų, bei kasdienių užduočių miestelyje, savo jėgas dar reikės įrodyti ir bendravime.

Kiekvienas naujas atvykėlis į miestą (kuris pasirodys laikas, nuo laiko) norės pakalbėti su jumis asmeniškai ir būtent nuo šio pokalbio sėkmės ir priklausys, ar turės jūsų miestelis naują gyventoją. Pats bendravimas tikrai nėra sunkus dalykas. Jums bus pateikinėjami įvairūs klausimai, į kuriuos bus galima atsakyti iš anksto numatytais žodžiais arba frazėmis. Blogiausia, jog tos frazės kartojasi beveikvisą žaidimą, tad kažkokio ypatingai didelio bendravimo galite nesitikėti. Būtent tai galbūt ir yra tas pagrindinis puunktas kartu su grafika, skiriančiu „MySims“ nuo mums visiems įprastų šių mažųjų kompiuterio personažų.

Tačiau visos šios „gameplėjaus“ detalės – tai tik viršūnė. „MySims“ (kaip matote iš nuotraukų ir filmukų) gali pasigirti visiškai kitokiu stiliumi ir pačių veikėjų modeliais. Kaip jau minėjome, tokius jų atvaizdavimus įkvėpė būtent Japonijos kultūra, o ypatingai šioje šalyje klestintis anime stilius. Bet šios įdėjos autorės Emmy Toyonaga nuomone, linksmi žaidimai tiesiog privalo turėti mažesnius ir kresnesnius personažus. Tiesa, jūsų matomi veikėjai žaidime iš tikrųjų praėjo pro daugybės skirtingų dailininkų ir tikrintojų rankas, kol galiausiai buvo sukurti tokie, kad visame pasaulyje būtų priimti šiltai, o skirtingų kultūrų žmonės paprasčiausiai neatmestų jų. Beje, „Official Nintendo Magazine“ teigimu, šiame žaidime yra ir keletas personažų, kurie buvo sukurti pagal realiai egzistuojančias asmenybes.

„MySims“ – tai žymiųjų „Simsų“ veidas toks, kokį tikriausiai sunkiai begalėjome įsivaizduoti. Jeigu ne pavadinimas aš vargu ar įvardinčiau šį žaidimą, šios žymiosios „EA“ serijos atstovu. Bandyčiau ieškoti vardų kažkur tarp žodžių „Animal“ ir „Crossing“, bet ir tai nelabai pavyktu. Tiesa, galima jame labai lengvai surasti detalių, kurias rastume ir kituose žaidimuose (čia ypatingai liečia „DS“ versiją), tačiau pačios „EA“ žaidimų kartelėje – tai vienas pirmųjų tokio stiliaus projektu. „MySims“ galime apibūdinti kaip lengva, gražaus dizaino, įtraukianti ir įdomų žaidimą, turintį naują stilių, bei nuostabius veikėjus. Žaidimo minusai? Galbūt kiek per daug susikoncentruota į kelis dalykus: esencijų rinkimą, tupinėjimą mieste ar pastatų statymu ir pamirštos kitos labai svarbios „simsų“ sritis, kaip bendravimas ar tas pats visų reikalų tvarkymas.

Apskritai, „EA“ reikėtų paploti už tokią drąsą ir svarbiausia – išties puikų žaidimo idėjos įgyvendinimą. Išdrįsti „visiškai perkurti“ vieną pelningiausiu savo žaidimų serijų gali tik drąsi kompanija. Juk „MySims“ galėjo tapti visišku fiasko? Tiesa, ir dabar internete jo vertinimai svyruoja nuo 6,5 iki 9 balų, bet žiūrint platesnėje perspektyvoje – projektas pavyko. Japoniškieji simsai atkeliavo ir užkariavo: savo paprastumu ir linksmumu.