Žaidime „Not A Hero“, mes valdysime veikėjų grupę, siekiančią išrinkti jų vadą Bunnylord‘ą į miesto mero postą, naikinant visus politinius oponentus ir kliūtis, esančias kelyje į valdžią. O tam turėsime sutvarkyti krūvas blogiukų ir dirbti taip nešvariai, kad nusikaltėliai, kuriuos jūs naikinate, atrodys kaip kačiukai palyginus su jumis.

Siužetas

Iš ateities atkeliauja į triušį panašus veikėjas Bunnylord‘as ir praneša, kad jeigu jis nelaimės, po rinkimų įvyks didelė nelaimė, todėl greitai suradęs bendraminčių jis pradeda naikinti organizuotas nusikalstamas grupuotes mieste, siekdamas savo tikslo. Su kiekviena diena jo populiarumas didėja ir jeigu jam pavyks būti išrinktam, jis žudys nusikaltėlius kulka į veidą.

Žaidimo eiga

Jūs turite 21 dieną iki rinkimų dienos ir kiekvieną iš jų atspindi lygiai, kuriuose jūs turite atlikti visas papildomas užduotis siekiant pasiekti geriausią pabaigą žaidime. „Not A Hero“ yra run and gun tipo žaidimas, kuriame, suprantama, bėgsime ir šaudysime. Žinoma, kaip mums seksis priklausys nuo mūsų žaidimo stiliaus ir veikėjų pasirinkimo. Be šaudymo ir bėgimo čia galėsime vykdyti ir priešiškų gaujų narių egzekucijas ir mafijos bosų valymus. Kartais misijas paįvairina ir netikėtai pasirodantys SWAT būriai.

Įveikę lygį, bet neįvykdę papildomų užduočių galėsime tikėtis tik mero posto, o jeigu jūs įveiksite visas papildomas užduotis, jūsų populiarumas pradės kilti ir jūs greičiau atrakinsite naujų veikėjų, pasižyminčius unikaliomis galimybėmis ir strategijomis, kurias turės pasitelkti žaidėjas pasirinkęs vieną ar kitą veikėją. Žaidėjui gera naujiena yra tai, kad valdymas labai paprastas – viso labo reikia naudoti tik tris mygtukus: x, kuris naudojamas veiksmo filmuose matomam slydimui (Slide) ir įlindimui į priedanga, c, kurį naudojam šaudymui, ir tarpo mygtukas, kurį naudojame ginklo perkrovimui ar, jeigu labai pasiseka, v mygtukas, kuriuo aktyvuojame power up.

Pačioje pradžioje komandoje turėsime tik vidutinioką Styvą, kuris pakankamai vidutiniškai ir netgi, jeigu galima taip sakyti, nuobodžiai naikina mūsų kelyje į sėkmę pasitaikančias kliūtis. Vėliau prie jo prisijungia įdomesnių personažų, tokių kaip miesto samurajė Kimmi, samdomas žudikas Vincas ir kiti. Prieš prisijungdami į komanda jie su mūsų turimais veikėjais supažindinami Bunnylord‘o dėka, tetos Ruby kavinėje.

Papildomos užduotis šiame žaidime paprastos ir pakankamai aiškios: jums reikia nušauti tam tikrą dilerių kiekį, nepatirti žalos, įveikti lygį per tam tikrą laiko tarpą ar pasiekti tam tikrą tašką. Kad nebūtų sunku, į pagalbą ateina įvairus veikėjo arsenalo patobulinimai (Powerups), kurie suteikia žaidėjui sprogstančias kulkas ir automatinį robotą kulkosvaidį (ang. turret). Šie patobulinimai pasitaiko atsitiktine tvarka todėl, kad kiekvieną kartą kartodami lygį jūs gautumėte vis kitokių.

Savo eiga, ir iš dalies dėl grafikos, „Not A Hero“ primena senuosius žaidimus, tokius kaip „Contra“ ir palyginti neseniai išleistą „Broforce“. Tik skirtumas tas, kad jūs turite penkis gyvybės taškus, kurių greitai nebelieka jeigu jus pagauna netinkamoje vietoje netinkamu laiku. Žaidimui einant tolyn pasirodo ir priešai, kurie mus įveikia vienu smūgiu ir kadangi šis žaidimas neturi išsaugojimo taškų, turėsime pradėti lygį iš naujo kiekvieną nesėkmingą kartą. Tačiau kadangi lygiai didėja sulig kiekviena žaidimo diena, ši mechanika tampa nelabai patrauklia ir greitai atsibostančia. Laimei, pats žaidimas labai ilgas, pats jį įveikiau per 4h pasiekęs 90% populiarumo reitingą. Atvirai pasakius, žaidimas nėra labai lengvas jeigu siekiate įveikti visas papildomas užduotis, tačiau jeigu žaidžiate tik dėl įveikimo, tai žaisti nebus sunku.

Garsas

Prie žaidimo vaizdo derinama atitinkama Chiptune stiliaus muzika, kuri suteikia žaidimui nuotaikos ir puikiai atlieka savo darbą

Verdiktas

„Not A Hero“ – tikrai neblogas run and gun tipo žaidimas, kuriam nedaug trūksta iki išties puikaus lygio, nes šiame žaidime yra viskas, ko žaidėjas gali norėti: veiksmas, humoras, kraujas ir Bunnylord‘as. Tačiau „Not A Hero“ turi dalykų, kurie šiais laikais nėra taip palankiai sutinkami žaidėjų, pavyzdžiui, išsaugojimo taškų nebuvimas ir mirtys nuo vieno smūgio. Žinoma, man žaidimas patiko, bet kartoti tą patį lygį po mirties kelis kartus tiesiog darosi nuobodu.