Šeštadienį, didžiausią parodos dieną ir paskutinę dieną, kuomet dar veikia verslo-spaudos centras, pradėjau nuo Eidos stendo. Šiandien bandysiu apeit kuo daugiau spaudai skirtų stendų, kur tik įsileis, nes labai daug kur reikia išankstinės registracijos. Na o sekmadieni jau bandysiu brautis su žmonėmis į likusius bendrus stendus.

Monsters Lab – tai visiškai naujas Eidos žaidimas, kuriamas Nintendo Wii konsolei. Iš tiesų, čia parodoje šiai konsolei dėmesio tikrai netrūksta, tikėkimės tokie nauji netipiški žaidimai padės jai populiarėti ir pas mus. Kaip galima spėti iš pavadinimo, Monster Lab yra žaidimas apie monsrus ir jų kūrimą. Turime didelį pasaulį iš įvairių vietovių, kuriame pilna visokiausių medžiagų ir užduočių. Klajodami po jį su savo monstru ir vykdydami užduotis renkame ingridientus ir grįžę į centrinę pilį bandome iš jų visaip konstruoti monstrų dalis bei iš jų kombinuoti naujus monstrus. Idėja kažkuo primena supaprastintą Spore padarų kūrimo modelį, tik čia viskas paremta eksperimentais ir pačių dalių konstravimu.

Pilyje yra trys mokslininkai, kurie mums padės kuriant monstrų dalis ir jungiant juos į pilnus monstrus. Mokslininkai skiriasi pagal savo sritis. Pradėsime nuo mechaniko, tada bus biologė ir galiausiai alchemikas. Išmokęs visus mokslus žaidėjas galės sukurti super galingą monstrą, kuris galės nukauti visam kraštui kenkiantį blogietį.

Kūrėjai pademonstravo porą eksperimentų, tarkim iš kelių ingridientų įstačius į „roboto galvos“ dėžę galima sukurti vienokią ar kitokią galvą. Arba valdant liejimo mašiną išlieti ranką. Visi šie eksperimentai yra pateikti kaip mini žaidimai, išnaudojantys Wii pultelio ypatumus. Pasiruošus dalis galima keliauti į bokštą, kuriame parenkant skirtingas dalis sujungti į vieną monstrą. Viso kūrėjai žada apie 150 skirtingų dalių, kas leis labai didžiulį skaičių įvairių monsto išvaizdos kombinacijų.

Pilies apačioje yra valdymo centras, kuriame galima saugoti monstrus požemyje, matyti teritorijos žemėlapį ir nukeliauti į pasirinktą vietą, arba jungtis į internetą. Monsters Lab bus galima žaisti Wii tinkle. Parodyti savo sukurtus padarus ir kautis prieš kitus žaidėjus. Kova bus suskirstyta pagal atitinkamas klases, nes kiekvienas monstras be skirtingos išvaizdos turės ir kelias pagrindines statistikas.

Kūrėjai šiek tiek parodė ir žemėlapį. Nukeliavo į vieną vietą, kur vietinis meras jų paprašė įveikti piktą monstrą. Beje, žaidimas turės ir bendrą istoriją, kurią rašo tokių animacinių serialų kaip Batman ar X-Men scenaristas. Apsiemę įvykdyti šį kvestą kūrėjai parodė kaip veikia monstrų kova. Ji paremta tomis keliomis monsrų statistikomis bei dalimis, iš kurių sudėti monstrai. Tarkim, ranką atstojanti spygliuota kuoka gali kalti stiprią ataką priešui. Tačiau tuomet reikės kiek pailsėti ir palaukti kol atsistatys energija. Kuo stipresnė ataka, tuo daugiau energijos išnaudoja, tad taip atsiranda poreikis taktiniam kovos sprendinam.

Štai toks įdomus Wii žaidimukas, kuris pasirodys kitų metų gegužės mėnesį. Iš pasakojimo gal ir neatrodo labai įspūdingai, bet pati žaidimo stilistika yra išskirtinė ir tamsi, kažkuo primenanti Timo Burtono filmus, netrūksta ir humoro. O svarbiausia, kad žaidimas skatina eksperimentuoti ir net šio bei to išmokti, kas ypač jaunesniems žaidėjams turėtų būti ir smagu, ir naudinga.