Užsienio žurnalas „EDGE“ jau turėjo galimybę žvilgtelėti į penktąją „Hitman“ dalį. Tai, ką sužinojo jie, sužinojo ir jų skaitytojai ir puslapio „Ripten“. O dabar sužinosite ir jūs.
Naujausios „Hitman: Absolution“ detalės:
[li]Žaidimo veiksmas vyks Čikagoje[/li][li]Kūrėjai praleidžia dayugybę laiko, kad veikėjo valdymas ir judesiai būtų kuo geresni[/li][li]Variklis „Glacier 2“ puikiai vaizduoja veido animacijas[/li][li]Įjungus Instict režimą, žmones aplinkui matysime kaip „Batman: Arkham Asylum“ žaidime[/li][li]Mini-žemėlapyje bus vaizduojamos svarbios vietos[/li][li]Pavojaus matuoklis parodys, kur juda 47-ojo matomas priešas[/li][li]Kuo daugiau priešų mato 47-asis, tuo greičiau pildosi pavojaus matuoklis[/li][li]Aplinkos daiktus bus galima panaudoti kaip ginklus[/li][li]Galimybė pagriebti priešinką (galbūt, panašiai, kaip „Splinter Cell“ žaidimuose)[/li][li]DI reaguos į kiekvieną žaidėjo judesį[/li][li]Šį kartą žaidimo lygiai bus skirstomi į checkpiont‘us[/li][li]Lygių įvairovė – vieni bus atviri, kiti – uždari, tiesiški[/li][li]Kūrėjų tikslas – pateikti patobulintą žaidimą neikeičiant jam būdingos žaidimo eigos[/li][li]Persirengę žaidėjai nebus apsaugoti nuo demaskavimo[/li][li]47-asis galės pasislėpti minioje[/li][li]Agentas 47 turi naują balso „donorą“, tačiau kas – dar nepaskelbta[/li][li]Dianą įgarsino Marsha Thomason[/li]
„IO Intercative“ kuriamas „Hitman: Absolution“ pasirodys kitais metais. Platformos: PC, X360 ir PS3.
21 Komentarai
Wayne
Gerai, kad Instinct rėžimą bus galimą išjungti sunkesniuose lygiuose. Nepatiko, kad bus Checkpoint’ai, geriau būtų palikę taip kaip buvo anksčiau, o blogiausia, kad 47 nebeįgarsins David Bateson, na bet tikėkimės žaidimas bus geras. 🙂
Cleaner
„47-asis galės pasislėpti minioje “ Ir ačiū Dievui. Pamenu kaip senesnėje dalyje buvo atviras lygis, kur buvo didelė eisena su galybe žmonių. Vat problema, kad tarp jų pasislėpti nepavyko 😀
FiftyCent
Labai jau į Asassin’s creed Brotherhood užneša.
rokis13
Kaip per assassin’s creed turbūt panašiai.
Taigi, jau žinom, kad bus panašumų(gal) su kitom žaidimų serijom.
NeoNaz
„Nepatiko, kad bus Checkpoint’ai“. Pritariu tikrai.. Tame ir idomu buvo, kad reikejo stengtis kiekviename zingsnyje, kad nesusikt, nes kitaip Misija baigta..
Nowitzki
Greičiau jau Assassin’s creed primena Hitman’ą. 😉 Paskutinis Hitman žaidimas išėjo prieš pirmąjį Assassin’s Creed’ą, ir aiškiai matomi panašumai tarp šių žaidimų.
Flashback
Agentas 47 turi naują balso „donorą“, tačiau kas – dar nepaskelbta
Dianą įgarsino Marsha Thomason – Ziauriai nuvyle.
Persirengę žaidėjai nebus apsaugoti nuo demaskavimo – Jau Silent assassin dalyje demaskuodavo.
Mini-žemėlapyje bus vaizduojamos svarbios vietos – tikiuosi Pro rezime to nebus. Zodziu ir Jesper Kyd nebebus (kompozitorius) MEslo kruva ta square enix ar kaip ten ji
SUPERMARIO
Skamba įdomiai,bet bijau ,kad nebekažinkiek to senojo Hitmano bus belikę.
aistis13
Kūrėjų tikslas – pateikti patobulintą žaidimą neikeičiant jam būdingos žaidimo eigos
Labiausiai patikes sakinys 😉
The_Phenom
Finally, real assassin will kick assassin’s creed’s ass
Enthusiast
„Įjungus Instict režimą, žmones aplinkui matysime kaip „Batman: Arkham Asylum“ žaidime.“
Sorry, nežaidęs Betmeno… Apšvieskit kas nors. 😛
LT_gameris
Prasideda visokios Instict nesamones.. Tai gal jis dar ir skraidyt mokes tada? %)
Tagio
Papasakosiu, kaip tai atrodė Batman žaidime.
Įjungus detektyvinį režimą visas vaizdas tapdavo mėlyno atspalvio, jei kambaryje yra priešų, tu juos visus matai. Net matai jie ginkluoti ar ne. Taip pat matai pažymėtas aplinkos detales, kurias gali (o kartais ir turi) panaudoti tolesnėje žaidimo eigoje.
Enthusiast
Silpnai tuomet… Labai nesunku beliks. (s)
ReiKaz
„Kūrėjų tikslas – pateikti patobulintą žaidimą neikeičiant jam būdingos žaidimo eigos„
Vien del sito esu patenkintas! Siais laikais tokio tikslo retas zaidimo kurejas laikosi, o tesiniai tampa visiskai kitokie, is esmes pakeisti zaidimai.
labas202000
Kuo daugiau suzinau apie si zaidima, tuo daugiau abejoniu del jo kyla. Remiantis sia informacija, bei gameplay’jum nuojauta kusda jog bus prasciausia serijos dalis %)
3k3z
Įdomu kaip su tais checkpointais bus. Praeitose dalyse su save’ais labai gražiai viskas išeidavo- kur nors suklysti-load game. Čia didžiausią rūpestį kelia tas, kad, tarkim, pradžioje užmuši žmogų, o po kelių checkpointų jį suranda ir automatiškai suteršia galutinį reitingą. Taigi problema- ar bus galima load’inti pereitus checkpointus.
RuP3r
Aš kažką tokio ir įsivaizdavau, jie nenori stiliaus keisti, bet nesupranta jog Hitman stylius ir yra tame jog reikia mąstyt, tyliai eit. O visokie instinct ar kokie ten režimai, daiktai – ginklais tampa, nu nesąmoninga…
Jau tame traileryje buvo matyti, kur visas slaptumas – ėjo ir visus sau išsžudė… So far.. Kiek mačiau ten seniau kai pasikeitė kurėjai, buvo išleistas wallpaper, ir matėsi jog hitmano veidas kiek pakeistas + pakeistas jo balsas. WTF. Galėjo ir daryti iškart Agent Batman 47.
Flashback
Manau Pro ligyje to neturetu but, zaidimas daugiau orientuotas i mases, taigi sis variantas manau turetu but zemesniuose lygiuose
SalDainius
jau taip pylsiu ,kad nežinau.. 😀