Šią savaitę be krūvos kitų įvykių įvyko tai, ko jau senokai žaidžiantys kompiuterinius žaidimus arba dievinantys animaciją laukė. Virtuali mergina, vardu Hatsune Miku, tapo Toyota Corolla reklamos personažu. Žinoma, galima būtų teigti, kad nieko čia naujo – juk panašių atvejų buvo jau ne vienas, tačiau šis atvejis šiek tiek kitoks. Virtuali mergina pasirinkta čia buvo tik todėl, kad ne kas kitas kaip tik ji gali perteikti produkto žavesį. Kitaip tariant Hatsune Miku produkto reklaminiu veidu buvo pasirinkta dėl panašių priežasčių dėl ko David’as Beckham’as reklamuoja Pepsi, George Clooney – FastWeb.it, o David’as Lynch’as – savo vardo kavą.

Toyota atstovas apie šį neįprastą pasirinkimą paklaustas „Wall Street Journal“ leidinio pasakė: „Net jeigu ji ir nėra kažkam žinoma, šio veikėjo istorija, muzika ir jai atsidavusių fanų bendruomenė tikrai intriguoja ir paraleli su Toyota Corolla istorija“.

Hatsune Miku kelias link šlovės prasidėjo dar 2007-ais metais. Tuomet buvo pristatytas „Character Vocal Series 01: Hatsune Miku“ programinis paketas, kuris leido kartu su „Vocaloid 2“ programa kurti muzikinius kūrinius, kuriuose būtų naudojamas sintezuojamas balsas. Gražus virtualios merginos balsas ir stilius buvo pastebėti japoniškai kalbančių žmonių. Bėgant laikui internete atsirado daugybė ją dievinančių filmukų, SEGA pradėjo vystyti „Hatsune Miku: Project DIVA“ žaidimų seriją, o pati veikėja pradėjo lankytis ir kai kuriuose anime. Visas tai lėmė, kad nuo 2009-ų metų ši virtuali mergina retkarčiais surengia gyvo garso koncertus (kadangi ji netikra, ji scenoje „sukūriama“ projektorių pagalba). Na, o tai, žinoma, taip pat savo ruožtu prisidėjo prie dar didesnio šio personažo populiarėjimo.