Šią savaitę be krūvos kitų įvykių įvyko tai, ko jau senokai žaidžiantys kompiuterinius žaidimus arba dievinantys animaciją laukė. Virtuali mergina, vardu Hatsune Miku, tapo Toyota Corolla reklamos personažu. Žinoma, galima būtų teigti, kad nieko čia naujo – juk panašių atvejų buvo jau ne vienas, tačiau šis atvejis šiek tiek kitoks. Virtuali mergina pasirinkta čia buvo tik todėl, kad ne kas kitas kaip tik ji gali perteikti produkto žavesį. Kitaip tariant Hatsune Miku produkto reklaminiu veidu buvo pasirinkta dėl panašių priežasčių dėl ko David’as Beckham’as reklamuoja Pepsi, George Clooney – FastWeb.it, o David’as Lynch’as – savo vardo kavą.
Toyota atstovas apie šį neįprastą pasirinkimą paklaustas „Wall Street Journal“ leidinio pasakė: „Net jeigu ji ir nėra kažkam žinoma, šio veikėjo istorija, muzika ir jai atsidavusių fanų bendruomenė tikrai intriguoja ir paraleli su Toyota Corolla istorija“.
Hatsune Miku kelias link šlovės prasidėjo dar 2007-ais metais. Tuomet buvo pristatytas „Character Vocal Series 01: Hatsune Miku“ programinis paketas, kuris leido kartu su „Vocaloid 2“ programa kurti muzikinius kūrinius, kuriuose būtų naudojamas sintezuojamas balsas. Gražus virtualios merginos balsas ir stilius buvo pastebėti japoniškai kalbančių žmonių. Bėgant laikui internete atsirado daugybė ją dievinančių filmukų, SEGA pradėjo vystyti „Hatsune Miku: Project DIVA“ žaidimų seriją, o pati veikėja pradėjo lankytis ir kai kuriuose anime. Visas tai lėmė, kad nuo 2009-ų metų ši virtuali mergina retkarčiais surengia gyvo garso koncertus (kadangi ji netikra, ji scenoje „sukūriama“ projektorių pagalba). Na, o tai, žinoma, taip pat savo ruožtu prisidėjo prie dar didesnio šio personažo populiarėjimo.
31 Komentarai
andriushaa
is vienos puses man tie japonai visiskai trenkti :N is kitos puses zino is ko pinigus uzsidirbti :-]
DELFINAS
Link ko ritasi pasaulis?
Kad Toyota neberado žmogaus, kuris tiktu jos automobilio „veido“ pristatymui.Aš nieko prieš tokia reklama, bet mažumėle liūdna.Negi mes žmonės jau taip nieko verti pasidarėm…..
😐
ereras
mldc. Geras poziuris. Ir tikrai, zmones isstumia is „rinkos“, ateina kompiuterine grafika. Atsistojom at dar vieno laiptelio link technologijus ir kaip „zmogus“ supratimo virsunes.
Ewill
Kox siaip skirtumas ka ideda, ar zmogu ar piestini personaza. Juk masina remklamuoja ne pati zmogu… (s)
Akumas
(u) Pritariu, ta pati butu galima ir pasakyt apie pasato reklama kur tas vaikas dartu veideriu apsimete :-] , o del koncerto tai as pvz mieliau eiciau i toki kaip cia parodytas, nei i mijos ar yvos, vistiek gyvo balso tiek pat, o cia nors muzika gyva 😀
SuperNova
Būsu šykart neigimas komentatorius… Ką nori ta galvokite, bet man japonu animacines mergos nepatinka ir jų ta kalba..
D1GIX
Na del jos Japonijoje zmones eina is proto,ir manau tikrai bus vykusi reklama,ju regione 🙂
Appci
Nu o kodel gi ne?
Kaip matom net jei ten ir tebuvo vos tik ne japonams skirta reklama, bet dabar norinciu pamatyt reklama atsiras visam pasauly.
Trumpai tariant. Reklama, kuri gerai, net labai gerai atliko savo darba
Unytas
japonija kitoj pasaulio pusej ju kultura kitoke ir issivistimas kai lietuvoj kolukuj arde jie dangoraizius state ir konsoles kure ir t.t tai daug kas ju cia nesupras
Meshqis
Apie kokį žmogaus išstumimą iš „rinkos“ mes čia šnekame. Per Černobilio katastrofą likvidatoriai buvo gyvi, per Fukušimos katastrofą likvidatoriai buvo gyvi. Per Baltarusijos AE sprogimą (tfu tfu tfu kad taip nebūtų) likvidatoriai bus gyvi. Žmogaus niekada niekas neišstums ir „rinkos“.
Technologijos vystosi greičiausiai karo metu. O dabar vis dar tejaučiami atgarsiai po tos viso pasaulio tragedijos. Tokia lūdna nūdiena.
Sayid
Jei ka reklamoje snekama apie mena ir manau labai gerai parinko ta anime veikeja reklamai nes juk tai menas 🙂
TheChosenOne
Idomu kaip is tokios mergos autografa reiktu gaut 😀
Qwx
Man didžiausią įspūdį daro projekcija ant skaidrios medžiagos koncerte. Būtų įdomu sužinot fizikinius pagrindus, nes atrodo esu kažką praleidęs 😀
O dėl reklamos – nepamirškit, kad ji abipusė. Po teisybei, man daugiau buvo išreklamuota Hatsune Miku, negu Toyota. Įdomu, ar nėra ketinimų plėst Vocaloid programinės įrangos rinką į vakarus?
Xraider
(u) Jei gerai pamenu,yra planu surengti tokio tipo koncerta amerikoj arba sukurti normalia vocaloid programa kuri SUGEBA dainuoti angliskai(dabartiniai balsai irgi sugeba,bet ten labiau sveplavimas del japonu kalbos tarimo subtilybiu,kuri yra artimesne lietuviu nei anglu kalbai)
Siaip naujiena geros savaites senumo,bet ne tame esme.Si reklama realiai yra skirta vakaram,ne japonijai,kitaip jie nebutu visiskai jos isvaizdos perpiese.Ir tai yra didziule nesamone.Toks reklamos veidas labiau orientuojasi i otaku,kuriems miku yra dievaite ir jiems cia tas pats kas musulmonui pasakymas kad Alachas yra nieksas i akis. O vakaruose i tokia reklama eilinis zmogus ziures kreivai.Labai idomus zingsnis is Toyotos puses.
auriumis
Kai kurie konentarai be risio apie tai kad negalejo zmogaus rasti reklamai. Taigi cia reklama ji skirta patraukti demesi jei merga koke reklamuotu tai butu tik grazi merga kaip tukstanciuse kitu reklamu o cia kazkas iskirtinio kur tikrai patraukia demesi
ForEverLTU
Nu jeigu dar ir Lietuvoje tokias reklamas pradės rodyt tai… (Nu tikiuosi taip nebus, nes Lietuvoje Toyota mano manymu nelabai populiari)
Bet kaip anime personažui tai per gera daina. ;D
Krakys23
Visiškai pritariu.
0wn3r
Bet tos projekcijos tai gerai atrodo :))
Darkmanas
Man labai nepatinka vis tie „vakarietinimai“, kai perpiešia naujai personažus. Jei jie tikisi, kad masėms tai patiks, tai labai klysta. Reik mases po biški, po biški pratint prie kitokių stilių, o ne baidykles iš žaidimų ir anime personažų daryti. Kas labai domisi japonų RPG tai turėtų suprasti mano tokią nuomonę, nes Vakarams skirti viršeliai atrodo tiesiog tragiškai. Visai kaip ir amerikietiška Miku.
NeWerII
Kad pagalvojus skaitmeninė viskuo geresnė už tikrą(kaip dainininkė)…Nei ji netikėtai užsivers, sugalvos nedainuoti kažko, prisigers, neseks programos, rodys kaprizus ar dar ko…