Duodamas interviu puslapiui „GamerZines“, studijos „Criterion“ meninis redaktorius Craig Sullivan prasitarė, kad jis nenori skirtis su „Need for Speed“ serija. Jo teigimu, noras sukurti „Burnout“ tęsinį yra lygus norui sukurti dar vieną „Need for Speed“ žaidimą.

„Man tai panašu, kai tėvų prašoma išsirinkti vieną iš jų vaikų. Kiekvienam žaidimui skiriame nuo pusantrų iki dviejų metų ir jis atspindi mūsų būsenas kūrimo metu.“ teigė „Criterion“ atstovas.

„Ar man „Burnout“ patinka labiau, nei „Need for Speed“? Ne. Man patinka abi serijos. Be to mes stengiamės žaidėjams duoti tai, kas geriausia. Nesvarbu, kaip vadinasi žaidimas. Ar tai būtų „Burnout“, ar „Need for Speed“, ar „Black“, kiekvienam žaidimui mes įdedame dalelę savęs.“

Ar aš noriu sukurti naują „Burnout“ žaidimą? Taip. Ar galvoju apie naują „Need for Speed“ žaidimą? Taip. Aš mėgstu kurti žaidimus. Tai geriausias darbas pasaulyje.“

Toks kūrėjų noras likti prie ilgametės serijos plėtimo nekelia didelės nuostabos. Ypač žinant, kad 2002 metais „Criterion“ norėjo sukurti „Need for Speed: Split Second“ (kurio įdėjas vėliau perėmė „Black Rock Studios“ ir sukūrė „Split Second: Velocity“), tačiau „EA“ atšaukė projektą. O kai jau gauni tai, ko trokšti, tikrai nenori jo paleisti.

Naujausias „Criterion Games“ darbas „Need for Speed: Hot Pursuit“ pasirodys lapkričio 19 dieną asmeniniams kompiuteriams, X360, PS3 ir Wii platformoms. Demo versiją bus galima išbandyti spalio 26 dieną.