Šia savaite Chris’as mums papasakoks dar daugiau apie jo kuriamą žaidimą „Kings and Castles“. Mes būsime supažindinti su game ender’iu arba end game starterių koncepcija, iš esmės tai tėra labai galingi ir dideli kariniai vienetai, sakyčiau skamba labai panašiai kaip ir ekspermentiniai kariai Supreme Commander žaidime bet ar mums jų reikia? Ar norit iki žaidimo galo traukti su mažesniais ir silpnesniais kariais?

Kaip matote iš tiesų labai daug žmonių dirba su masteliais, visatai pateisina žaidimo masyvumas ir žaidimo mąstai. Man asmeniškai kur kas smagiau ir įdomiau žaisti strategiją kur yra išlaikomas ar bent bandomas išlaikyti realus mastelis, kokia jūsų nuomonė apie mastelio išlaikymą?

Atsakinėdamas į žiūrovų laiškus Chris’as užkabina temą apie orą ir ar jame bus tokių dalykų, kaip vėtros ir tornadai. Jų nebus žaidime ir manau dėl labai tinkamos priežasties, vien dėl to atsitiktinumo faktoriaus, nes gali pralaimėti ne dėl savo kaltės o dėl to, kad tarkim tavo karius išžudė uraganas, o tai RTS (real time strategy) žaidime išties nedera, kadangi žaisdamas strategija tu vis bandai numatyti priešininko veiksmus į priekį ir bandai sugalvoti, kaip tinkamai jiems pasipriešinti ir surengti contra puolimą, o atsitiktinės gamtos stichijos tik sujauktų visus planus.

Vietoje, kai yra kalbama apie pačius žaidimo mastus bei taip vadinamą „strategic zoom“ kuris leidžia vos pasukus pelės ratuką pamatyti visą mūšio lauką, parodomas gan įdomus efektas. Maksimaliai atitolinus vaizdą jis pasikeičia į senovinio tipo žemėlapį kuris yra nubraižytas ant pergamento. Gan gražus efektas ir tikrai prisideda prie žaidimo viduramžių/fantasy temos, bet ar jis naudingas? Gal jums jo išvis nereikia? Spręskite patys.

„Chris Taylor’s Kings and Castles“ – tai realaus laiko strategija viduramžiuose su fantasy elementais. Žaidimas turės tokius pat neaprėpiamus plotus kaip ir senesni C. Taylor žaidimai (Supreme Commander, Supreme Commander 2, Total Annihilation). Kol kas žaidimas yra dar yra labai ankstyvoje stadijoje, vadinamoje „pre-production“, kai kuriama kuo daugiau turinio (pvz. koncepciniai piešiniai, skirtingi ekonomikos modeliai, artimos ir tolimos kovos modeliai ir pan.).

Šio projekto pasirodymo data yra dar nepaskelbta. Žaidimą kuria ir platins Gas Powered Games. Štai čia galite pasižiūrėti visus vlogus, o žemiau yra pateiktas naujausias 29 vlogas.