Legendinės pirmo asmens šaudyklės „Doom 3“ kurėjai „id Software“ sako, kad reikės palaukti, kol 3D technologijos turės įtakos žaidimų industrijai. Viena priežasčių, kodėl žaidimų kompanijos nenori skverbtis į 3D erdves yra 3D monitorių ir televizorių kainos.

„3D televizoriai ir monitoriai velniškai brangūs. Ar yra pakankamai turinio, kad būtų verta juos pirkti? Kita didelė problema – nepatogumai. Jei žaisdami 3D žaidimą pakreipsite galvą, tada gali išsiderinti vaizdas. Mano paskutinis susidūrimas su 3D technologijomis, tai filmas „Avatar“. Man nepatiko 2 valandas devėti tuos akinius. Filmo pabaigoje man skaudėjo nosį.“ – sakė „id Software“ valdytojas Todd Hollenshed.
Kita vertus, PlayStation 3 kurėjai „Sony“ jau suderino savo konsolės su 3D technologijomis. Kai „Sony“ ir „Crysis 2“ kūrejai „Crytek“ entuziastingai žiūri į 3D žaidimus, „EA“ yra kitokios nuomonės:

„Tai žavu, žavu ir tiek.“ – sakė „EA Sports“ prezidentas Peter Moore, – „Ar užteks žavesio kai 3D technologijos kainuoja tiek daug, ir kai mes turime išleisti FIFA žaidimus kiekvienais metais? Ar aš turėsiu nusamdyti daugiau žmonių į 3D sferą? Ar tada parduosiu daugiau žaidimų?“
„id Software“ šiuo metu kuria 2 žaidimus: „Doom 4“ ir „Rage“ (apie „Rage“ galite skaityti čia).