„NeuroSky“ norėtu matyti žaidėjus, kurie naudojasi savo mintimis, kad galėtų kontroliuoti ir manipuliuoti daiktais ir kitokiais objektais žaidime.

Patobulinta technologija buvo pristatyta šiuometinės E3 parodos metu, o ankstyvesnės versijos jau buvo pristatytos anksčiau. Buvo iš tiesų įspūdinga stebėti kaip judesio jutikliai iš dalies gali virsti ir minčių galia. „Mes galime naudoti minčių galią žaidime, todėl jūs galite lankstyti ar pakelti daiktus mintimis“ ,- sakė vienas iš „NeuroSky“ darbuotojų.

„Nintendo“ buvo patys pirmieji, kurie panaudojo judesio jutiklių technologiją išleisdami „Wii“ konsolę 2006 metais. Ir tik šiemet „Microsoft“ ir „Sony“ panaudojo tokią technologiją, pristatydami „Kinect“ ir „Move“. „NeuroSky“ yra įsitikinusi, kad videožaidimų industrija jau pasiruošusi priimti šitokias galimybes.

„NeuroSky“ buvo įkurta keleto mokslininkų prieš penkerius metus. Šį kompaniją uždirba iš įvairių bio-jutiklių gamybos ir gamindami įvairius įrankius valdomus mintimis. „NeuroSky“ šiemet pademonstravo paprasta laisvų rankų įrangą su vienu jutikliu, dedamu ant kaktos, kad galėtų skaityti žaidėjo mintis. Signalai skleidžiami iš smegenų yra iškoduojami ir pavaizduojami ekrane kaip komanda žaidimui. Jutiklis taipogi reaguoja kaip stipriai žmogus yra susikaupęs ir atsipalaidavęs, skaičiuodamas akių mirksėjimo dažnį.

Kol kas šios ausinės yra ankstyvoje kūrimo stadijoje, todėl nei pasirodymo laikas, nei jo kaina ar žaidimai šiai įrangai nėra žinomi.