Visai neseniai sužinojome apie „XCOM“ naują perdirbinį. Dar ankščiau „Croteam“ pradėjo leisti savo senuosius „Serious Sam“ žaidimus su atnaujinta grafika bei varikliuku. Dabar atėjo „Descent“ eilė!

Atsigavimo ženklus pastaruoju metu rodanti „Interplay Entertainment Corp.“ prieš kelis metus (2008-ais) po to kai 2002-ais metais buvo pasibaigęs šio ženklo galiojimas vėl iš naujo užregistravo „Descent“. Tuomet niekas nenutuokė, ką ši registracija galėtų reikšti. Dabar, praėjus jau šiek tiek laiko, buvo atskleista, kad „Descent“ žaidimų serija sugrįš jau šių metų gale. Bet kažkodėl tik Wii platformoje (ir per WiiWare)!

„Interplay“ direktorius Hervé Caen teigia, kad „Descent“ pasirodys Wii būtent dėl ankstesnių Clayfighter DSiWare & WiiWare ir Stonekeep WiiWare pasisekimo.

Originalusis „Descent“ pasirodė dar 1995-ais. Tuomet tai buvo pirmasis žaidimas, kuriame buvo naudojami trimačiai objektų modeliai, o ne spraitai (pvz. kaip „Doom II“ ar „Duke Nukem 3D“). Kitavertus „Descent“ šūviams naudojo vis dar spraitus, kurie tik pasirodžius „Quake“ tapo tikra atgyvena.

„Descent“ žaidimų serijoje reikia valdyti skraidantį aparatą, kuris skraido po Saulės sistemos planetų kasyklas ir ieško atsakymo, kodėl ten jaučiamas toks keistas priešiškumas. Na, o kur yra priešų, ten ir pašaudyti šiek tiek galima.

„Descent“ – tai ne tik 1080 laipsnių šaudyklė, bet ir daug gerbėjų (bent ankščiau) turėjęs ir internetinių kovų žaidimas. Galima teigti, kad tai vienas iš tų kelių žaidimų, kurie labai įtakojo šiuolaikinių internetinių žaidimų atsiradimą. Belieka tikėtis, kad naujas „Descent“ pasirodymas tai sugrąžins.