Interviu metu Carl Jones papasakojo „CryENGINE“ padėtį ir verslo planus, kurie nuvedė prie „CryENGINE 3“ varikliuko kūrimo. Štai ir interviu.

K: Klausimas apie „CryENGINE 2“. Ar galėtumėte papasakoti mums, kaip jums sekėsi jį licenzijuoti, ir ar jis pateisino jūsų lūkesčius?
A: Licenzijuoti tik asmeniniams kompiuteriams kurtą varikliuką buvo sunku ir komplikuota dėl besikeičiančios žaidimų rinkos. Piratavimas smarkiai sutrenkė visiems PC ekskliuzyvams, todėl jų kūryba buvo nutraukta. Kaip rezultatas, technologijos konsolėms paplito labiau nei technologijos, kuriamos asmeniniams kompiuteriams, tokios kaip „CryENGINE 1“ bei „2“, bet mum puikiai sekasi, ir kūrėjai dirba su puikiais žaidimais, kurie pradėjo nuo „CryENGINE“. Šie žasdnasdasdžžaižaidimai greitu metu pasirodys. Mes džiaugiamės kokybe, kurią pasiekėme, bet kai kurios aplinkybės apribojo pasirašytas licenzijas.

K: Ką jūs galėtumėte mums papasakoti apie šiandienines technologijas, naudojamas konsolėse, tokiose kaip „PlayStation 3“ bei „Xbox 360“? Ką jūs tikitės iš jų išspausti?
A: Mums asmeniniai kompiuteriai visada bus platforma, iš kurios mes tikimės išgauti ir išgauname daugiausiai/ „CryENGINE 3“ nėra išimtis – tiesiog paprasčiausiai asmeniniai kompiuteriai ir jų technologijos yra atnaujinamos kelis kartus dažniau nei konsolės. Nors ir taip pasakėme, esame patenkinti našumo konsolėse rezultatais. Tiek „PS3“, tiek „X360“ mes galime paleisti didžiausius žemėlapius įspūdingoje kokybėje. Mes tikimės iš šių konsolių išspausti visą įmanomą našumo kiekį.

K: Kaip „CryENGINE 3“ išnaudoja dviejų ar keturių branduolių procesorius? Ar dabar užtektų „Intel Core 2 Quad“, ar reiktų pirkti „Inter Core i7“, kad galėčiau pajausti visą „CryENGINE 3“ variklį naudojančių žaidimų malonumą?
A: „CryENGINE 3“ buvo sukurtas taip, kad pilnai išnaudotų dviejų ar keturių branduolių procesorius. „CryENGINE“ su „Intel Core 2 Duo“ ar „Intel Core 2 Quad“ veiks puikiai ir gausite puikų našumą, bet atsinaujinus į „i7“ našumas tik dar labiau padidėtų. Kurdami šį varikliuką mes labai sunkiai dirbome prie galimybės, kuri leistų fenomeniškiems žaidimams suktis tiek prastesniuose, tiek geruose kompiuteriuose. Taip jums nereikės atnaujinti savo kompiuterio, kad gautumėte puikius rezultatus iš žaidimų, kurie naudos „CryENGINE 3“.

K: Kadangi multiplatforminiai žaidimai yra tai, ko dauguma leidėjų, ar sunku priderinti „CryENGINE 3“ prie skirtingų platformų ir ar sunku tokius žaidimus sukurti? Jeigu PC yra pagrindinė platforma, su kuria noriu žaisti žaidimą, bet taip pat noriu jį pažaisti su „PS3“ ir „X360“, ar lengva bus žaidimą perkelti į kitą platformą?
A: Su „CryENGINE 3“ jums nereikės žaidimo perkelti atskirai kiekvienai platformai. Jūs padarote taip, kad jūsų žaidime suktųsi „CryENGINE 3“ varikliukas, ir žaidimas veiks tiek ant asmeninių kompiuterių, tiek ant „PS3“, tiek ant „X360“. Pagrindinė platforma – jums reiktų patiems išsirinkti, nes žaidimas veiks vienodai gerai ant visų. Tarp „PS3“, „X360“ bei „PC“ yra keli skirtumai, bet jais manipuliuoti per „Sandbox“, kuris yra „CryENGINE 3“ yra nesunku. Jie leidžia išspręsti įvairius sprendimus, pasirinkti kokybę ir gauti geriausius rezultatus kiekvienoje platformoje.