„EA“ kompanijos vadovas John’as Riccitiello mano, jog jų žaidimas su parkūro elementais – „Mirror’s Edge“ visai užsitarnavo teisę gauti tęsinį, tačiau kūrėjai dar ganėtinai toli nuo žaidimo išleidimo.

„Mes vis dar dirbame ties baziniais „Mirror’s Edge 2″ elementais, galvojame kaip žaidimą padaryti geresnį. Mes daug išmokome dirbdami ties pirmuoju projektu, kuris mano manymu buvo labai inovatyvus. Aš įsitikinęs, žaidimas vertas to, kad gautų tęsinį“,- viename interviu kalbėjo John’as.

„Sakydamas inovacijos, aš neturiu omenyje tai, kad viskas dirbo idealiai. „Mirror’s Edge“ pasiūlė žaidėjams originalų pasaulį, nepaprastą vizualų stilių, nepakartojamą muziką. Gameplay buvo „sprogstantis“, tačiau tuo pačiu ir labai nestabilus ir kai kurie lygiai paprasčiausiai nedirbo taip, kaip jie turėjo dirbt“,- toliau kalbėjo „EA“ vadovas.

„Kartais žaidėjai tiesiog atsitrenkdavo į sieną ir nežinojo ką daryt toliau. Tai yra jūs bėgote, darėte kulversčius, slydote, šokinėjote, atsispirinėjote, vėl bėgote, o vėliau tiesiog sustodavote. Toks jausmas, kad mes negalėjome nuspręsti darome mes parkūro simuliatorių ar „Portal“

Nors apie žaidimo išleidimo datą visiškai nieko nežinoma, džiugina bent tai jog jo neatšaukė ir tęsinys anksčiau ar vėliau pasirodys.