Nepaslaptis, kad viena iš MMO lyderiaujančių kūrėjų „NSoft“ šiuo metu dirba net prie kelių projektų ir vienas iš jų – tai kitais metais turintis pasirodyti „Blade & Soul“.

Žaidime bus naudojamas „Unreal Engine 3“ varikliukas, o prie veikėjų dizainų dirba Hyung-tae Kim, ankščiau daug gerų žodžių už piešimo stilių sulaukęs už savo darbą prie „Magna Carta RPG“ žaidimų serijos, todėl žaidimo siūlomi pasaulio ir veikėjų vaizdai turėtų būti išties nuostabūs. Verta paminėti ir tai, kad šiame „NSoft“ kūrinyje skirtingai nei kituose bus pirmoje vietoje veiksmas. Tai reiškia, kad žaidėjams teks ne vien keltis savo statistinius rodiklius bet ir patiems įgyti realių įgūdžių (pvz. greitai suspaudalioti atitinkamą žaidimo klavišų kombinaciją). Žadama, kad žaidime bus ir šiek tiek platforminių žaidimų savybių.

„NSoft“ Korėjoj vykusios „G-Star“ parodos metu pristatė net 11 minučių žaidimo filmuką, kuriame ne tik pristatomos klasės, bet ir demonstruojama šiek tiek kovos sistema:

Kada žaidimas pasirodys, kol kas dar nėra žinoma, tačiau manoma, kad tai turėtų nutikti arba antroje 2010-ų metų pusėje arba net 2011. Tiesa, apie europinę žaidimo versiją kol kas iš vis neužsimenama. Tai gali reikšti, kad žaidimas pas mus nepasirodys visai arba pasirodys šiek tiek dar vėliau.