Žaidimą pristatė „Creative Assembly“ atstovas, mums jau iš [url=“
https://www.games.lt/g/news.news_full/13534″]užpernai pažystamas[/url] Kieran‘as Bridgen‘as. Savo prezentaciją jis pradėjo kiek nuobodžiai iš lapelio skaitydamas įvairiausius korporatyvinius niekalus. Na bet tai vienas iš dalykų, kuriuos privalai iškęsti parodose. Negali pykt.



Kalbai pakrypus apie žaidimą, Kieran‘as pabrėžė esminį skirtumą tarp „Napoleon: Total War“ ir kitų serijos žaidimų. Neabejoju, kad tie kas domisi serija jį jau senai pastebėjot. Tai pirmas serijos žaidimas, kuris yra sutelktas ne į konkretų laikmetį, o į personą. Tuo pačiu tai reiškia, kad drastiškai sutrumpėja žaidimo laikas. Žaisdami „Total War“ žaidimus mes savo imperijoms vadovavome ištisus šimtmečius, „Empire“ šį laiką sutrumpino, o Napoleonas sutrumpins dar labiau. Ką tai reiškia? Ogi tai, kad norint išlaikyti žaidimo tempą ir eigą, privalu keisti mikro ir makro valdymo modelius. Kurdami „Empire Total War“ kūrėjai gerokai pakeitė daugumą mikro/makro elementų, o taip pat šiek tiek sumažino laikotarpį, kuris praeina atliekant vieną ėjimą. Ar sulauksime dar drastiškesnių pakeitimų naujausioje žaidimo dalyje? Kieran‘as atsako, kad taip, bet į detales nesileidžia.



Napoleono, kaip pagrindinės figūros įvedimas atveria vartus ir kitam, labai svarbiam žaidimo elementui. Kadangi veiksmas susietas su istorine asmenybe, automatiškai atsiranda galimybės kurti, pateikti ir vystyti siužetą. Kažkada rašydamas apie siužetinę, įvadinę „Empire Total War“ kampaniją minėjau, kad būtų nuostabų sulaukti taip sukalto papildymo žaidimui. Berods net ir Napoleoną paminėjau. Štai ir sulaukėm, aš asmeniškai tuo labai džiaugiuosi, nes tai suteiks „Total War“ serijai daugiau dinamikos ir įvairumo, tuo tarpu Kieran‘as tiki, kad toks žaidimo pateikimas padarys jį prieinamą platesniam žaidėjų ratui.

Daugiau žaidėjų, reiškia daugiau veiklos tinkle. Įdomiai nuskambėjo kai kurie CA sprendimai, įdomu kaip jie veiks praktikoje. Visų pirma žadama, kad Napoleon: Total War nuo pradžios iki pabaigos galėsim įveikti co-op režimu. Skamba įdomiai, bet ir sudėtingai, turint galvoje kiek šis žaidimas ryja laiko. Kitas niuansas tai galimybė kviestis draugus į savo mūšius, kad šis pažaistu už DI. Tai galėsim daryti prieš pasinerdami į bet kurį mūšį, nepaisant žaidimo režimo. Kitais žodžiais tariant, žaisdami kampaniją ir vesdami savo armiją į mūšį prieš DI, galime pasikviesti draugą ir kautis prieš jį. Skamba labai viliojančiai.



Likusi informacija apie žaidimą buvo pateikta ypač glaustai. „Napoleon: Total War“ sudarys tris kampanijos atkurtos remiantis vienu ar kitu Napoleono gyvenimo epizodu. Pirmoje kampanijoje mes mūšim austrus įsikūrusius Italijoje. Antroji kampanija nuves mus į Egiptą, kur finale Napoleonas patyrė pralaimėjimą, bet mes nebūtinai kartosim jo klaidas. Trečioji, didžiausia kampanija, leis žaisti žemėlapyje apimančiame visą Europą. Jos metu mes žygiuosime į Maskvą, kur kampanija oficialiai bus baigta.

Mūšio žemėlapyje vienu metu galės kautis iki 10000 karių, žaidime bus išviso 355 karių modeliai. Akivaizdu, kad viena iš „Empire“ buvusių klaidų, bent jau planuose yra ištaisyta. Kieran‘as taip pat minėjo, kad komanda aktyviai dirba su varikliuko optimizacija, žadėjo dar skirtingesnius karius pulkuose, tad klonavimo įspūdžio turėtų nebelikti. Tiesą sakant, aš asmeniškai tokio įspūdžio neturėjau jau žaisdamas „Empire“. Visai smagu, kad kūrėjai nepasitenkino žaidime vaizduojamais parako dūmais. Nepaisant to, kad jie ir dabar atrodo šauniai, kūrėjai žada kad jie bus dar tirštesni, atrodys ir elgsis realistiškiau.

Nežinia ar „Sega“ nusvilo mėgindama pardavinėti žaidimą D2D principu, ar kompaniją tiesiog prismaugė standartinė mažmena, bet Napoleon: Total War startas bus kiek kitoks nei šiandien esame pratę. Žaidėjai nusipirkę žaidimo dėžutę parduotuvėje, gaus papildomus 5 karių tipus, kurių tikrai neturės tie, kas žaidimą pirks internetu. Keista? Man irgi…