Neseniai „Epic“ išleido „Unreal Engine 3“ variklį nemokamai ir leido jį atsisiųsti visiems norintiems. Dabar kompanija pranešė, kad per savaitę žaidėjai šį variklį atsisiuntė 50, 000 kartų.
„Unreal Engine 3“ yra įspūdingų galimybių turintis variklis, kuriuo gali naudotis visi panorėję. Šį variklį naudojo tokie garsūs žaidimai kaip „Unreal Tournament 3“ ir „Gears of War 2“, dabar žaidėjai patys gali bandyti kurti savo žaidimus ir atskleisti savo kūrybiškumą.
Kompanija pridūrė, kad šiuo varikliuku jau naudojasi žaidėjai iš 130 šalių ir daugiau kaip 4, 500 miestų.
„Mes tikimes išvysti nuostabių žaidimų“, – sakė „Epic“ atstovas Mark Rein. „Mes laimingi, kad pagaliau leidome naudoti UDK nemokamai mokykloms ir studentams, todėl dabar jie galės dirbti su šiuo įspūdingu Unreal Engine 3 varikliu, kurį naudojo daugybė kūrėjų ir leidėjų pasaulyje“.
„Unreal Engine 3“ variklis sveria pakankamai nedaug 563 mb. Jį galite atsisiųsti iš čia.
33 Komentarai
DeividasLt
Vau tai man gal pradeti kurti GTA 7 :-] talenta kurti turiu na manau nieko ten ispodingo ir nesukurtume gi ne profesonalai ir programa mums dar neprijimtina.
Fndz
Cia kaip holiwudas ir nepriklausomi filmai. Zesim, ka su siuo varikliuku gero parodys paprasti zmones, mokantys kurt zaidimus.
Granitas
tai tik dar viena uzuomena apie Unreal engine 4 pasirodyma 🙂
™Andriuha
Aš taip ir nesupratau kaip su juo kurti žaidima o ne tos kažkokios šaudyklės map’a%)
gor
Man patinka ju ideja kad kiti galetu kurt ziadimus viskas duota tu tik daryk va tai man patinka 🙂 ir valve ta pati daro duoda tu tik daryk:-] Madiec „Epic“
Getro
Jei tik ne sudetingas programavimas, gal ir as pabandyciau. 🙂
Gugiss
Kiek maciau ten programavimas supaprastintas 🙂
El_Gat0
Na gabiu zmoniu yra, ir toks epic zingsnis yra labai sveikintinas, galetu ir kitos zaidimu variklius kuriancios kompanijos pasekti tuo paciu pavyzdziu. Nes visokios indy kompanijom tiksliau grupelem nereikia vargti kuriant savo variklius arba mokant milziniskus pinigus uz licenzija, o dabar jie sau gales laisvai kurti, ne kaip modus o kaip atskira zaidima, aisku epic neleis jiem pardavineti savo zaidimo taciau jei jie nores isigyti licenzija jei neklystu tai jiem ji kainuos tik 25 % bendros kainos. Ir jei jie gamins nemokamus zaidimus ir jei jie bus geri, tikrai atsiras kas juos pastebes ir is to nores uzdirbti pinigu, kitaip sakant cia epic tik padidino talentu medziokles regiona, nes talentu visada reikia nesvarbu ar jie baige ka nors ar savamoksliai taciau jei kuria ka nors ispudingo ir novatorisko jie tikrai greitai bus idarbinti. pvz counter strike modas half life, pastebetas valve buvo paimtas ir pradeti gaminti kaip atskiras zaidimas, portal irgi universiteto studentu modas ant source sukurtas tapo vienu is orange box zaidimu, warcraft modas dota issivyste i atskira zaidima Heroes of Newerth ir t.t.
DP4
hm… ziuresim ka gali tas varikliukas,dirbau truputi su Ogre SDK tai gal pavyks ka naudingo isspaust 🙂
KeeperMustDie
Visi kas nori kurti zaidimus ir del to nori pradeti mokytis programuoti – nedarykit to! Kodel? O todel, kad butent isejus tokiems varikliukams uztenka poros programuotoju zaidimui kurti ir reikia bent 6-10 modeliuotoju/animatoriu, taip kad jei norite is tiesu prisideti prie zaidimu kurimu mokykites piesti/modeliuoti nes dabar praktiskai neimanoma pradeti nemokamo projekto del geru modeliuotoju stygiausi, o programuotoju norinciu ka nors kurti pilna.
BloodPresure
Tai va,kad piesti taip lengvai neismoksi,reikia tureti potrauki,talenta bei fantazija
sopuku
jo isijungiau paziurejau ir issijungiau 🙂 idomu kaip jie su tokiu marazmu sukuria tokius zaidimus 🙂
bubba92
mano reakcija 8-|8-|%) OHO
rembo13
Mano rekacija irgi OHO! ;D Bet zekit gal ir mes koki Zaidimuka sukursim 🙂
Pinky
as kaip tik galvoju atbulai,dabar zmoniu dirbanciu su grafika tikrai daug yra,ir paciam labai niera sunku ismokt pradet dirbt,bet vat programuotoju tai jau sunkei rasi,nes matematika turi labai gerai krimst kad ismoktum kazka bent padoraus sukurt.
aKi
Man nepatinka, kad jie naudoja UnrealSript ir neduoda kartu su varikliu normalaus C++ source kodo. Todėl bent kolkas teikčiau pirmenybę Source varikliui. 🙂
north
Nusisneka nereik tos matematikos labai puikiai zinot.. Aisku su kokiu pascaliu tai butu keblu be mahes, bet java ir pan. tikrai nera kazkas neimanomo norint gali ismokt, o vat su grafika jau reik turet pasaukima..
aKi
Katik parodei visišką šios srities neišmanymą. :/
Matematika reikalinga TADA, kada ji reikalinga, nuo programavimo kalbos tai nepriklauso.
KeeperMustDie
Del matematikos – sutinku, programuoti irgi gali ne bet kas, bet kaip ir sakiau, programuotoju ir reikia maziau, cia kalba aisku eina apie indie zaidimu kurima. Modeliavimui tuo tarpu nereikia tokiu geru gabumu kaip animatoriams/2d artistams, reikia tik pasimokinti gerai, gal pasimokines zmogus dirbs ne taip gerai kaip gerai mokantis piesti ir gabus tam dalykui, bet manau pakankamai kad galetu kurti rimtus modelius, aisku apie modeliavima as ismanau nedaug… O del pacio variklio – manau Unity yra zymiai geriau(cia kalbu kaip apie iranki zaidimams kurti), bet cia tik mano asmenine nuomone.
Martee
Gal i PCG ides ta varikliuka, nes kol man atsius tai… 😀