„Electronic Arts“ paskelbė, kartu su savo nelabai džiuginančia finansine ataskaita, kad praėjusių metų pabaigoje „Myhic“ kurtas tinklinis vaidmenų žaidimas „Warhammer Online“ turėjo 300 000 aktyvių žaidėjų.

Šie skaičiai, palyginus su „WoW“ žaidėjų skaičiumi, kuris jau perkopė 11 mln. ribą, yra gan kuklūs ir kažin ar atspindi pirminius „EA“ kompanijos lūkesčius.

Tačiau žvelgiant iš kitos pusės, 300 000 aktyvių žaidėjų yra palyginti neblogas rezultatas itin konkurencingoje rinkoje, kur „WAR“ teko varžytis ne tik su „WoW“, bet ir su kitais projektais: „Lord of the Rings Online“ ir „EverQuest II“. Toks žaidėjų skaičius bent jau turi galimybę užtikrinti šiokį tokį žaidimo pelningumą.

„Warhammer Online“ pasirodė praėjusių metų rugsėjo mėnesį ir greitai jo registruotų žaidėjų skaičius perkopė 750 000 ribą, bet atrodo ne visi vėliau pasiliko su „WAR“. Didelės įtakos turėjo ir lapkritį pasirodęs antrasis „WoW“ papildymas – „Wrath of the Lich King“.

Neseniai „Mythic“ paskelbė apie planus per artimiausius kelis mėnesius gerokai išplėsti žaidimą, su nemokamu „Call ot Arms“ atnaujinimų, įskaitant dvi naujas veikėjų klases. Taip pat planuojama oficialiai išleisti žaidimą Rusijos rinkoje.