„Žvaigždžių Karai“… Viena iš tų retų grandžių, kurios vis dar galėtų užmegzti dialogą tarp skirtingų kartų. Galima kaltinti visuomenės vertybes, kad šios po truputį trūnija… Arba pasinaudoti ta grandimi nesukant galvos. Ir, pasirodo, tai gali būti visai puiki pramoga.

„Žvaigždžių Karai“ sugrįžta! Iš tiesų keista, kad žaidimai pasirodo gerokai anksčiau nei filmas kino teatruose. Nebandysime dabar čia spėlioti priežasčių, tačiau žaidėjai gerą mėnesį prieš filmo premjerą jau galėjo „suleisti dantis“ į žaidimus. Taigi žiūrime, ką čia turime…

Nešiojamųjų versijų kūrybos ėmėsi Montreal komanda, kuri jau yra turėjusi patirties su portabiliais Žvaigždžių Karais ir anksčiau. Patikima? Puiku. Užuot patobulinusi tai, ką darė anksčiau, komanda nusprendė žaidimą sukurti visiškai kitokį negu bet kokie ankstesni jų bandymai. Novatoriška? Puiku.

Jūs gausite Anakino Skaivokerio arba Obio Van Kenobio vaidmenį. Abu veikėjai be galo skiriasi ne tik išvaizda, bet ir savo kovos būdu, taigi jūsų laukia skirtinga žaidimo patirtis. Kūrinys iš pirmo žvilgsnio labiausiai primena klasikinį Golden Axe. Tradicinis šonu slenkantis ekranas ir jūs, prieš ordas droidų ir klonų, sekantys siužeto nuotrupas. Pastarasis bus pasakojamas komiksų knygelės stiliumi. Siužetas visgi čia toli gražu nesužavės. Tai gryno veiksmo žaidimas, kuriame dėmesį kūrėjai sutelkė į kovas.

Valdymas visiškai paprastas, daugelį judesių galite atlikti maigydami vieną vienintelį mygtuką. Žinoma, tai toli gražu ne viskas. Norėdami užpildyti Džedajaus energijos matuoklį, privalėsite naudoti ir gynybos judesių — atmušinėti priešo šūvius šviesos kardu. Užpildę stulpelį, galėsite atlikti specialiąsias atakas, kurios nuo priešų „pravalys“ visą ekraną.

Žaidime atrasite ir itin populiarių nuotykių žaidimuose tyrinėjimo savybių — lygiuose bus paslėpta gausybė sferų, kurias atradę galėsite tobulinti savo veikėjo savybes.

Patys lygiai iš tikrųjų yra tradiciški, be didesnių siurprizų. Visgi monotonija neįsigali, veiksmą atgaivina susirėmimai su bosais.

Grafika padori. Aplinkos ir lygių dizainas monotoniški, tačiau veikėjų modeliai ir judesiai nuteikia itin maloniai. Puiku, kad kūrėjai suprato, jog kovoms su šviesos kardais prireiks geros veikėjų plastikos.

Gaila, kad panašių pagiriamųjų žodžių negaliu pasakyti garsui. Garso takelis skamba lyg Žvaigždžių Karų žinomiausių kūrinių melodijos mobiliajam telefonui. Polifoninės, žinoma, bet tikrai ne to mes laukiame tokiame žaidime.

Sudėtingumo lygis žemas. Jį, tiesa, galėsite reguliuoti, bet net ir aukščiausiasis žaidėjams nesukels didesnių problemų, nes dirbtinis intelektas nedemonstruoja ypatingų savo protinių galių, jau nekalbant apie kokias komplikuotas taktikas. Viskas paprasta ir patiekta lyg ant lėkštutės. Bet „Žvaigždžių Karų“ gerbėjams tai neabejotinai patiks.

Privalumai:

+ Šiek tiek išmonės reikalaujanti kovos sistema;

+ Puiki veikėjų plastika, dailūs susirėmimai;

+ Itin veiksmą pagyvinantys lygių bosai.

Trūkumai:

Garso takelis sudarytas vos ne iš melodijų mobiliajam telefonui;

Monotoniškas lygių dizainas, nėra jokio veiksmo paįvairinimo;

„Žvaigždžių Karai“ tik vaikštant pėsčiomis. Kur bent mini žaidimai atvirame kosmose?

Garsas: 85

Itin gerai atkartotas kardų zvimbimas. Garso efektai taikliai parinkti.

Muzika: 60

Šiuo atveju kūrėjai labai nuvertino GBA garso galimybes…

Grafika: 75

Dizainas prastas, bet veikėjų išvaizda atperką dalį nuoskaudos.

Valdymas: 80

Nors viskas apribota tik keliais mygtukais, didesnių priekaištų atrasti būtų sunku.

Siužetas: 75

Žvaigždžių Karų siužetui balų nederėtų pagailėti. Kita vertus, siužeto ne per daugiausiai.

Išvada: 74

Niekuo neišsiskiriantis, bet ir į vidutinybes netaikantis veiksmo žaidimas. Sakinys, kuriuo galima būtų apibūdinti didžiąją pagal filmus sukurtų žaidimų dalį…

Žygis