Didžiojoje Britanijoje televizijos reklamas, kurias žiūrovai apskundžia kaip klaidinančias, vertina speciali nevyriausybinė komisija – Advertising Standart Authority (ASA). Ji ėmėsi tirti „Apple iPhone“ mobiliojo telefono klipus.

Štai reklamoje sakoma, kad „Niekada nežinai, kurios interneto dalies tau prireiks… visos jos yra „iPhone“ telefone“. Kadangi dažname tinklalapyje „iPhone“ korektiškai nerodo „flash“ priedų ir turi kitų bėdų, ASA pripažino reklamą klaidinančia ir uždraudė ją rodyti.

Dabar ji ėmėsi analizuoti kitą „iPhone“ klipą. 17 pirkėjų jai pasiskundė, kad naršymas internete su „iPhone“ nė iš tolo neprimena spartaus darbo, kuris rodomas klipe. Jame svetainės įkraunamos per sekundę ar mažiau.

„Apple“ teisinasi, kad tai viso labo vaizdinga hiperbolė, be to, reklamoje rodomas užrašas, kad darbo internete sparta priklauso nuo buvimo vietos ir kitų aplinkybių. Tačiau ASA visgi užsimojo uždrausti ir šį „Apple“ klipą.