„Microsoft“ paskelbė, kad po neseniai įvykusio „Xbox 360“ kainų mažinimo, jos pardavimai visų trijų modelių Europos teritorijoje išaugo 214 procentų.

Šį teiginį patvirtiną iš „Chart-Track“ duomenys, pagal kuriuos „Xbox 360“ laimi prieš savo pagrindinį konkurentą „PlayStation 3“ santykiu 2:1.

„Mūsų pasiryžimas nuolat tobulinti savo produktus, nauja aukšto lygio marketingo kampanija, bei faktas, kad mūsų konsolė šiuo metu yra parduodama už mažiausią kainą rinkoje, jau davė savo vaisius. O šie skaičiai tą tik įrodo“, – kalbėjos „Xbox 360“ Europos regiono vadovas Chris Lewis.

Šiuo metu „Microsoft“ planuoja iki kalėdų dar labiau padidinti pardavimus, išleisdama naująjį „Lips“ žaidimą, „Live Vision“ kamerą, bei atnaujinti „Xbox Live“ sistemos sąsają.