Žaidimas pagal žymųjį filmą ir knygą „The Godfather“ ką tik pasirodė. Iš kritikų jis sulaukė labai skirtingų vertinimų, o ir pačių žaidėjų yra pripažįstamas labai nevienareikšmiškai. Tačiau kol kas tokias diskusijas palikime nuošalį, o patys pažiūrėkime į vieną interviu su EA studijos kūrybos direktoriumi Philip Campbell, kuris kaip tik dirbo su „The Godfather“ projektu.
Ar išsigandote, kai pirmą kartą išgirdote jog teks dirbti su tokiu gerbiamu projektu?
Taip, aš esu didelis filmo fanas ir tai man yra vienas iš geriausių visų laikų filmų. Bet jau labai greitai mes supratome, kad nors ir gerbdami filmą, mes negalime jo bijoti, nes dirbame su nauja pramogų rūšimi ir gaminame žaidimą naujosios kartos Krikštatėvio fanams. Mes negalėjome sau leisti bijoti licencijos, kaip ir pirmą kartą išvydę legendinį Marlon Brando negalėjome leistis įbauginami jo asmenybės. Mes paprasčiausiai pasakėme jiems ko mes tikimės iš šio žaidimo ir gavome ko mums reikia.
Mes dažnai girdėjome žodžius: „Jūs turėsite žaisti filmo žaidimą“, „Jūs privalote būti labai atsargūs kiekvienoje žaidimo scenoje“. Ir kiekvieną kartą mes sakėme – ne. Jūs turite turėti Krikštatėvio pasaulį ir patys nuspręsti kokį kelią žaidime pasirinkti. Bet kadangi Krikštatėvio istorija vystosi tame pačiame pasaulyje, kaip ir daugelis žaidimo misijų, mes galime sau leisti manipuliuoti šiuo dalyku. Ir svarbiausia puiki filmo plotmė yra tarsi žaidimo stuburas.
Bet jei filmas yra žaidimo stuburas, ar sugebės „The Godfather“ sudominti tuos, kurie nėra matę filmo?
Taip, be jokių problemų. Štai todėl mūsų užduotis sukurti gerą žaidimą buvo tokia svarbi. Mes stengiamės pritaikyti žaidimą trims skirtingoms galimų žaidėjų grupėms: įprastiniams, kurie dažniausia mėgaujasi naujais hitais, žmones kurie yra dideli Krikštatėvio fanai, bet žaidimo akyse nebuvo matę ir „hardcore“ žaidėjus, kuriems svarbiausia geras žaidimas. Mes supratome, jog galime pateikti tiek istorijos, jog visos trys grupės būtų patenkintos, tačiau kiekviena iš jų žaidimą galėtų žaisti savaip.
Taigi „serijos fanai“ žinos kaip prasideda istorija, kaip ji tęsiasi toliau, į kokius klubus eiti ir ką daryti. „Hardcore“ žaidėjas pradės žaidimą klajodamas po pasaulį, tačiau tai nebus betikslis dykinėjimas, o savo svarbą turinti žvalgyba. Žaidėjas sužinos apie pasaulį daugiau ir pradės vykdyti planą – tapti Niu Jorko donu.
Vienas didelis geras dalykas apie kompiuterinius žaidimus yra tai, jog tu gali ganėtinai manipuliuoti istoriją ir net ją papildyti. Pavyzdžiui, daugeliui filmo fanų labai patiko Luca Brasi, bet visi sutinka, kad jam teko per mažai galimybių atsiskleisti, nors daugelis ir nujautė jo svarbą. Tuo tarpu žaidime jis pasirodo kaip daug svarbesnis personažas, padedantis jums išmokti mafijos gudrybių.
Jūs dirbate prie žaidimo, kuris tikrai turi keletą socialinių trūkumų, tokių kaip smurto propagavimas ir panašiai. Kur buvo jūsų „sąžinė“, kai reikėjo kurti tokį „herojų“?
Tai turbūt yra pagrindinis dalykas, kurį perkeliant iš filmo reikėjo elgtis atsargiai. Sukurti „blogus vaikinus“, kad jie nebūtų per blogi, nebuvo itin lengvas darbas, tačiau mes susitvarkėm. Apskritai, tai brutalus filmas ir neabejotinai pats žaidimas negali būti kitoks. Tačiau mes nenorime būti be reikalo įžeisti, todėl suteikiame žaidėjui visišką laisvę ir leidžiame jam žaisti taip, kaip jis nori. Jei norite žaisti kaip Jimmy Cagney: sakyti „Aš esu pasaulio viršūnė“ ir leistis šaudyti moterų, bei traiškyti keleivių, jūs gausite atsaką iš žaidimo už savo veiksmus, tai yra, jus pradės gaudyti policija, o ir bloga reputacija jums nedarys garbės. Smurtas kompiuteriuose žaidimuose šiuo metu JAV yra labai eskaluojama tema, bet manau su laiku viskas pasikeis ir žaidimai, kuriuose smurtas yra tam tikra žaidimo dalis ir tikrai nėra specialiai skatinamas, bus priimti visuomenės palankiai.
Ar buvo kokia nors medžiaga iš žaidimo ar knygos, kurią norėjote įdėti į žaidimą, tačiau negalėjote?
Daugybę. Aš manau jog mes sudėjome pačius pagrindinius aspektus iš žaidimo, tačiau dar labai daug dalykų liko neįdėti vien todėl, kad jie netiko žaidimui. Pavyzdžiui, Don Vito mirtis buvo labai įspūdinga scena, tačiau ją inkorporuoti žaidime jau būtų daug sudėtingiau, todėl jos teko atsisakyti.
Taigi jūs negalvojote žaidime įdiegti „Dance Dance Revolution“ stiliaus vestuvių sceną?
[Juokiasi] Super. Šito seno storulio meilė DDR buvo senai visiems žinoma. Aš visada norėjau nukeliauti ten, kur vaikai žaidžia šį žaidimą, ir paklausti „Kas čia per daiktas?“, o po jiems visiems duoti į kaulus. Tokia yra mano, kaip žaidėjo, svajonė.
O dabar grįžtant prie pagrindinio klausimo, knyga turėjo daugybę tikrai puikių momentų, bet mes turėjome būti nepaprastai disciplinuoti, nes mūsų žaidimo momentas apima tik vėlyvus 1945 ir 1955 metus, kada ir vyksta pirmasis filmas. Taip pat žaidime galima rasti daugybę šaunių momentų, kaip Don Vito galių augimas ir scena, kurią Robert De Niro vaidino antrame filme. Galbūt prie šitų dalykų mes grįšime ateityje, kas žino?
193 Komentarai
Stormrider
Man sis zaidimas yra the best kolkas 🙂
xenus
(i)(i)(i) i love this game
GinTTis
Ivertintas sis zaidimas 8,9. Tuomet noriu paklausti vertintojo, kiek jis skirtu zaidimui Mafia nekreipiant demesio i isleidimo data. Tarkim sie zaidimai vienu metu atsiduria jusu rankose.
Thing
Taip, zaidimas tikrai geras. Atvirai pasakius patys susisaudymai man buvo geresnes mafijoje, taciau krikstatevis leidzia laisviau elgtis kovos metu. Siaip zaidimas tikrai puikus. Yra keletas klaideliu, bet bendras rezultatas tikrai labai saunus. Vien jau ko vertas igarsinimas…
splinteris
o ko tau blogas?as tai 9,3 duociau
Flashas
ai leva krc tas Godfather tikejausi daugeu siuzetas neitraukia ir nervina kad GTA primena beto masinu 5 tipo kas per sudas? Melodijso akrtojasi nudnos. galiam sakyti su masinom vazinetis tikra kancia ar jus lektumete ant 100 ar ant 190 atsitrenkiat i masina tas pac efektas lkrc geimas nepateisino lukesciu 😐
Zhaltees
Man tai kazkaip sitas zaidimas primena paprasciausia Mafia ir GTA hibrida. Ir salia to personazo kojos kreivos (nesugeba vietoj apsisukti, siaip nepatogus begiojimo valdymas)
Gohan__14
Mafia games.lt buvo įvertintas 8.6 tad spresk pats.
oveRLoad
butinai reiks isbandytiB)
Soccer"is
cool zaidimas bent jau senesnes serijos yra geros:D:D:D
xplod14
kas cia daros nesuprantu. :-/ gal visi isprotejot nezinau cia visi nesveiki karocia eina ** godfatheris yra sudas lets face it. yra lygiai 7 masinu rysiis visos leke kaip formules. kartais neuztenka tompsono 25 kulku apkabos isvartyti 1 priesiu. yra 2 priesu modelai. zaidimo misijos pereinamos per 8 val jei ne greiciau. siuzetas visiskai neytraukentis ir labai paprastas, misijos visos veinodos ir jis tikrai vertas 8.9 ydomu ar blacknemo isvis zaides mafija nes jei kazkas mafia yvertino 8.6 tai as godtfathery yvertinciau ir tai tikrai neydomus grajus kuris visai man nepatiko ir net uzkniso.
dnx
kas nepatiko tai automobiliu valdymas ,staigiuose posukiuose, jos kazkaip labai nerealistiskai atrodo…is ties zaidimas ne taip itraukia kaip Mafia .Na dar nedaug teko zaisti, galbut ir suklydau…
xplod14
ne tu nesuklydai jis neitrauke manes ne kiek. dar ka pasakysiu pagrindinio zaidejo ygarsinimas pats prasciausies ir net mane nustebino kad ea gali taip isvis „ygarsinti“ PAGRINDINY zaideja.
boozZo
Pala, o yra toks dalykas, kaip „The Godfather“ demo versija? Galvoju pirkt, bet nežinau ar apsimoka, tad norėčiau pamatyt kaip ten viskas vyksta…
no-name
Keista, kodėl pas mus žaidimai, kurie nesulaukia gerų įvertinimų užsienyje, tampa populiarūs. Ir kodėl The Godfather yra įvertintas geriau nei Mafija? Niekaip nesuprantu.
GrandChamp
love from first play !!! (i)
Blacknemo
Mm, kkas cia vertina izymuji Mafia, kuris yra ivertintas ant PS2. Ant PC, jis dar nera ivertintas ir kaip tik jam esu paruoses apzvalga, kuri kazkada buvo spausdinta PC Klube. Jis buvo ivertintas – 9.7 O uz minutes toks pats ivertinimas bus ir Games.lt, kaip ir toji apzvalga. Mafia – buvo nerealus, The Godfather ji bando kartoti, pasitelkes GTA elementus, taciau iki galo nesugeba.
Mislius
100 % agreed;) linksma, kad Mafia turi 9,7:-)
no-name
Ok. Sorry, nežinojau.
Gumix
db kaip tk zaidziu mafija 🙂 o godfather geriau yra perskaityti knyga, nei zaist geima 😛