Asmeniniams kompiuteriams skirti TV imtuvai stulbinančiai populiarūs iš tiesų niekada ir nebuvo – vieni vartotojai juos mėgo labiau, kiti mažiau, bet iki tikros šloves dar toli. Visgi rinkos tyrimų bendrovės „In-Stat“ analitikai tiki, jog skaitmeninės TV eros pradžia padidins imtuvų pardavimus.

Kaip žinia, pasaulis pamažu atsisako senosios analoginės ir pereina prie skaitmeninės televizijos. Europoje ir JAV jau juda, bet rinka turėtų tikrai sudrebėti kai savo perėjimo planus imsis įgyvendinti Indija, Kinija ir kitos Azijos šalys. Imtuvų aukso era JAV rinkoje, „In-Stat“ teigimu, turėtų išaušti jau kitais metais.

Bendrovės analitikai pastebi ir tai, kad šiuolaikiniai imtuvai turi atitikti tikrai aukštus reikalavimus. Vaizdas kompiuterius pasiekia pačiais įvairiausiais būdais ir formatais – kabeliais, skaitmeniniu eteriu, užsakymo (Video-On-Demand) paslaugomis, bevieliu tinklu, „WiMAX“ ryšiu ir t.t., taigi, imtuvai turi gebėti viską priimti ir apdoroti. Pagerinti programinį suderinamumą su imtuvais ir susijusiais dalykėliais raginami ir „Microsoft“.

2005 metais 60,1 procento pasaulyje parduotų TV imtuvų buvo analoginiai. 2006 metais jų rinkos dalis sumažėjo iki 48,3 procento, o 2007 metais – iki 39,7 procento. Taigi, logiška išvada, kad skaitmeninės TV imtuvai sudaro didžiąją šio tipo įrangos dalį jau dabar.

„In-Stat“ prognozuoja, kad iki 2012 metų metiniai TV imtuvų asmeniniams kompiuteriams pardavimai sieks 30,8 mln., jų vertė bus per 1,7 mlrd. JAV dolerių. Kaip imliausi produkcijai regionai išskiriama Vakarų Europa ir Japonija.