Pažiūrėkime į vis dar populiarų tinklo žaidimą Unreal Tournament 2004. Jame yra dvi komandos: melynųjų ir raudonųjų (kaip ir daugumoje kitų tinklo žaidimų). Jeigu jūs 1,347 kovų UT2004 rezultatus įrašinėjate tinklo režime, manote, kad rezultatai lygūs, taip? 50% raudonųjų komandai ir 50% mėlynųjų komandai? Bet ne! Danijos tyrinėtojai Kopenhagos universitete atrado, kad raudonieji tampa laimėtojais 55% kovų. Tokie patys tyrimai buvo atlikti ir su sportininkais, kai apsirengę raudonai, sportininkai jautėsi pranšesni už kitus. Priežastis? Todėl, kad “raudona spalva gali trukdyti žmogui psichologiškai susikaupti, ir, galbūt, todėl kai žmogus įniršta jis parausta”. Numanoma ir tai, kad mėlyna taip pat yra žmogų iblaškanti spalva, galbūt todėl ji priverčia galvoti apie mėlyna dangų, debesis ir tinginio dienas papludimyje, vietoj to, kad galvotų apie sunkų dirbamą darbą.