Prieš tris metus tašiau apie tai, . Dalis žaidimų iš to sąrašo jau pasirodė arba planuoja pasirodyti artimiausioje ateityje… Todėl nusprendžiau pasidalinti dar vienu panašiu sąrašu – šį kartą apie žaidimus, kurie nors ir kaip garsiai buvo reklamuojami, bet buvo atšaukti.

Labiausiai iš šio sąrašo norėčiau sulaukti Dungeon Keeper prisikėlimo. Už tai gal net ir sielą velniui parduočiau… tiesa pasakius jau einu dar kartelį vėl į požemius, pas požemių valdovą…

O tu? Kokio žaidimo prisikėlimo iš šio šių norėtum sulaukti? 🙂

Sim Mars

Sim Mars buvo žaidimas, kurtas Maxis apie 1998 metus ir žadėjęs kiekvienam leisti pajusti, ką reiškia statyti Sim City Marse. Nors prie šio žaidimo skirtingai nei prie daugumos kitų Maxis produktų neprisidėjo Will Wright (tuo metu jis buvo užsiėmęs The Sims kūrimu), žaidime buvo nemažai įdomių novatoriškų idėjų. Visgi, kūrimo darbai užsitęsė ilgiau nei Will Wright kuriamas projektas… O dar ir nereali The Sims sėkmės!.. Taip jau gavosi, kad Sims Mars liko be kūrėjų. Žaidimo išleidimo data iš pradžių buvo nukelta, o vėliau jis buvo visai atšauktas.

Vėliau dalis Sims Mars idėjų atkeliavo į naujesnius Sims serijos žaidimus. O užuominų apie šį projektą galima rasti The Sims: Vacation papildyme…

Black Isle’s Torn

Tai žaidimas, kuris turėjo tapti pirmuoju garsios RPG žaidimų meistrės Black Isle trimačiu kūriniu, bet dėl gausybės klaidų ir programuotojų nesugebėjimo jų ištaisyti buvo atšauktas.

Šis žaidimas dar turėjo būti ypatingas ir tuo, kad vietoj daug kur sutinkamos Dungeons & Dragons visatos, jame veiksmas vyko specialiai šiam žaidimui sukurtame Torn pasaulyje.
Žaidimas naudojo Monolith studijos sukurtą Lithtech varikliuką.

Ultima Worlds Online: Origin (aka. Ultima Online 2)

Turėjo būti tuo metu labai populiaraus internetinio žaidimo Ultima Online tikru tęsiniu, bet dėl žaidimo leidėjo politikos žaidimo kūrimas buvo nutrauktas (žaidimo pirmtakas buvo pakankamai populiarus, kad EA nesidomėtų naujo žaidimo kūrimo galimybe).

Tai įdomu: trečdalis originalios šio žaidimo kūrimo komandos prisidėjo prie šiais metais pasirodžiusio Tabula Rasa žaidimo.

Warcraft Adventures: Lord of The Clans

Ar žinojai, kad Blizzard kažkada netik visokie strateginiai, RPG, ar MMORPG žaidimai rūpėjo? Buvo jų planuose sukurti ir klasikinį nuotykių žaidimą, kurio veiksmas vyktų Warcraft pasaulyje. Žaidimas turėjo pasirodyti dar 1997 metų gale, tačiau vėliau buvo nukeltas į 1998 kol galiausiai atšauktas. Blizzard šio žaidimo atšaukimą argumentavo tuo, kad pasikeitė kūrėjų komandos interesai.

Fear & Respect

Dar vienas GTA stiliaus žaidimas. Idėja kažkiek panašus į 50 Cent: Bulletproof. Pagrindinį veikėją įgarsino Snoop Dog.

Tai įdomu: tai vienas iš pirmųjų žaidimų, kuris buvo atšauktas žaidimų, kurie skirti Xbox360 bei PS3 platformoms.

Sam & Max: Freelance Police

Dar vienas legendiniu turėjęs tapti žaidimų, kuriame tektų narplioti originaliai pateikiamas privačių detektyvų bylas.

Kad ir kiek žaidimas sulaukė tuo metu gerų atsiliepimų, visgi LucasArts nusprendė, kad žmonėms šio žaidimo nereikia… o jei teisingiau nusprendė užgrobti šio žaidimo idėją… Ir taip tęsėsi iki 2005 rugsėjo, kada pasibaigė LucasArts, bei Steve Purcell kažkada pasirašyta bendradarbiavimo sutartis.

Dungeon Keeper 3: War for the Overworld

Deja, nors garsiai ir reklamuotas, bet taip šio žaidimo kūrimo progresas ir nenuėjo toliau nei šiek tiek eskizų, bei lapų su idėjomis. Kodėl? Peter Molyneux tuo metu dirbo prie kažkiek panašaus projekto Black & White ir jo komanda buvo daug labiau pasistūmėjus, todėl EA nusprendė atšaukti trečiąją Dungeon Keeper dalį…

Apie šį projektą iš jo kūrėjo lūpų, galima pasiskaityti PC Games That Weren’t tinklalapyje.

Jazz Jackrabbit 3 (aka. Jazz Jackrabbit 3D)

Tai būtų buvusi trečioji žaidimo apie pašėlusį kiškį dalis. Šį kartą jau ir visiškai trimatė. Žaidimas buvo kuriamas naudojant Unreal Engine varikliuką. Bet tai jam nepadėjo surasti leidėjų… todėl buvo atšauktas.

Tai įdomu: internete galima rasti šio žaidimo alfą versiją.

Full Throttle 2: Hell on Wheels

2002-ais E3 parodos metu buvo pristatytas Full Throttle žaidimo tęsinys. Šį kartą jau ir visiškai trimatis. Kaip ir prieš tai buvusioje dalyje žaidime turėjo būti pasakojama istorija apie baikerį Beną ir jo Pole Cats grupuotę.

Kas nutiko žaidimui? Deja neaišku… Bet kadangi šis žaidimas buvo atšauktas panašiu laiku kaip ir Sam & Max: Freelance Police, visai tikėtina, kad LucasArts gobšumas nužudė šį šaunų projektą.

SWAT: Urban Justice

SWAT: Urban Justice buvo pristatytas visuomenei dar 2002 metais ir būtų tapęs 4-ą SWAT žaidimų serijos dalimi… jei tik būtų buvęs išleistas…

Žaidimas naudojo Takedown 3D varikliuką ir pasižymėjo didelėmis su aplinka sąveikos savybėmis (kažką pan. galėtų pasiūlyti tik niekaip neišleidžiamas Duke Nuke Forever). Taip pat buvo galima modifikuoti šiek tiek esamus ginklus. Buvo ir kitų nemažai patobulinimų…