Europos Komisijai patvirtinus teisinę bazę mobiliojo ryšio naudojimui lėktuvuose sudarančias taisykles, prasideda pirmieji šios galimybės bandymai.
„Air France“ atliktų bandymų metu paaiškėjo, kad tobulinti dar yra ką – garso kokybė prastoka, vienu metu kalbėtis mobiliaisiais gali tik šeši lėktuvo keleiviai, neveikia „Blackberry“ elektroninis paštas. Taigi, tobulinti yra ką ir tai neabejotinai bus daroma.
Nors galimybė kalbėti mobiliuoju skrendant ir atrodo smagi, iš to gali kilti ir nemažai kitų problemų – visų pirma, ragelio iš rankų nepaleidžiančio keleivio draugija gali nesidžiaugti kiti keleiviai. Be to, nėra aišku, kokie tarifai bus taikomi pokalbiams per lėktuvuose sumontuotas ryšio stotis. Sklando gandas, kad mūsų valiuta jie gali siekti iki kelių dešimčių litų už minutę.
7 Komentarai
pupuliuke13
Nu kai as skridau neseniai i turkija tai nemazai atejo pinigu…. ir beto manau nereik telefonu i kisene isidet kai sedi lektuve. |)
zygisthecool
ir kodel taip manai ? pvz as skridau i londona ir viskas ok buvo ir telefonu naudojausi ir visa kita stuff. nu bet jei tavo telefonas 3100 tai jo gal geriau po kede laikyk tai bent tik sikna isdraskys 😀
pupuliuke13
jai ka pas mane N73 :||)
69rolis69
Koks skirtumas koks tas telefonas, gali buti ir koks ericsonas t10, nes telefonu baze irengta paciame lektuve, o po to jau ji nukreipineja i antzemines stotis arba per palydovus.
zygisthecool
roli idomu 🙂
ZZ1
bitik lektuvai tobulai veiktu.
Qwx
Šiaip tai aš nelabai palaikau tokių iniciatyvų. Nemanau, jog mobilusis ryšys alėtų pakenkti lėktuvų navigacijai ar ką nors, bet pati idėja, kad reikėtų visą skrydį praleisti šalia kokio nors užsiėmusio ir su pasauliu pastoviai surišto žmogaus, yra nedžiuginanti. Man jau ir autobuse kartais prailgsta žmonių pliurpalai ir pypsėjimai. Ypač kai matai, jog tokių dalykų galima būtų išvengti (ta prasme retas iš mūsų verslininkas).