„Nintendo“ pranešė itin rimtai svarstantys galimybę nutraukti televizines „Wii“ konsolės reklamos kampanijas. To priežastis paprasta – ir be reklamos „Wii“ paklausa viršija lūkesčius, bei, panašu, gal būt ėmė lenkti ir „Nintendo“ gamybos pajėgumus. O Kalėdos dar prieš akis.

Rinkos specialistai TV reklamos nutraukimą vertintų kaip protingą žingsnį. Anot jų, dabar, kai „Wii“ labai perkama jos reklaminiai filmukai labiau ne didina „Nintendo“ pardavimus, o reklamuoja žaidimų kompiuterius kaip įrangos rūšį apskritai, na o tai naudinga ir konkurentams „Sony“ bei „Microsoft“. Be to, puikiai perkamo produkto reklama gali padidinti „Wii“ pardavimus iki tokių mastų, kad „Nintendo“ nepajėgs apsirūpinti atsargomis artėjančiam Kalėdų pirkimo bumui, na o tai nebūtų gerai.

Televizinę reklamą „Nintendo“ planuoja atnaujinti kitų metų pradžioje. Kada tiksliai „Wii“ bus nustota reklamuoti per TV šį mėnesį nėra tiksliai aišku. Galų gale tai ir nelabai svarbu – pas mus, Lietuvoje, ši konsolė vis dar oficialiai nepristatyta, reklamų mums taip pat nerodo.