„Yahoo“ toliau ieško naujų erdvių internetinei reklamai, kurios galėtų padėti jiems konkuruoti su „Google“. Vienas naujesnių sumanymų – drauge su „Adobe“ sukurta technologija, leidžianti dinaminius reklamos skydelius įterpti į PDF formato dokumentus.
Dėti statinius skydelius į PDF nieks netrukdė ir anksčiau, bet naujoji technologija įgalina į dokumentus tiesiog įterpti kodą, kuris naujus skydelius pasiima internetu, taigi, jie gali keistis. Sistemos testavimas jau pradėtas, oficialiu „Adobe“ partneriu ja bandant paskelbti „Yahoo“.
Žinoma, reklama dokumentuose kažin ar nudžiugins internautus, bet technologijos kūrėjai teigia, jog tokiu būdu nemažai mokslinių leidinių galės skelbti savo ištraukas tinkle, o pajamas gauti iš dokumentuose įkurdintos reklamos.
Visi norintieji PDF dokumentų kūrėjai gali specialiame „Adobe“ ir „Yahoo“ portale įkelti savo dokumentus bei paversti juos versijomis su integruotais reklaminiais skydeliais. Reklamos atveriamos atskirame lange, tad dokumento vaizdo neiškraipo, jį galima be reklamų ir atspausdinti. Paspaudus reklaminį skydelį atveriamas naujas naršyklės langas, o jame – reklamos užsakovo svetainė.
6 Komentarai
Kainen
Valio… Dabar reklamos bus visur. Nuo reklamų niekur nepasislėpsi.
Lizdeika
eh reklama… Siaubas.
Ausis
Jeigu taip ir toliau, tai manau sekantis yahoo žingsnis bus susitarti su MS ir perkelti tą reklamą tiesiai ant Windows desktopo, kad maždaug „jie galėtų dar efektyviau konkuruoti su Google“:D..
O šiaip baisu: reklamos keliamos į žaidimus, norima perkelti į DVD diskus, taip pat veržiamasi ir į kitas erdves…Būtų viskas gerai, jeigu jie tokiu būdu ketintų sumažinti reklama prigrūsto produkto kainą, tačiau sulauk tu man iš jų tokio žingsnio….(bent jau negirdėjau, kad reklama žaidimuose sumažintų jų kainos)
Lizdeika
na jei taip padarys tai jau atsiprasant….
nemanau kad kasnors windowsus benaudotu
audrys007
nesamone kazkokia !-)
Wyxzzer
Komercija 🙂