„Yahoo“ toliau ieško naujų erdvių internetinei reklamai, kurios galėtų padėti jiems konkuruoti su „Google“. Vienas naujesnių sumanymų – drauge su „Adobe“ sukurta technologija, leidžianti dinaminius reklamos skydelius įterpti į PDF formato dokumentus.

Dėti statinius skydelius į PDF nieks netrukdė ir anksčiau, bet naujoji technologija įgalina į dokumentus tiesiog įterpti kodą, kuris naujus skydelius pasiima internetu, taigi, jie gali keistis. Sistemos testavimas jau pradėtas, oficialiu „Adobe“ partneriu ja bandant paskelbti „Yahoo“.

Žinoma, reklama dokumentuose kažin ar nudžiugins internautus, bet technologijos kūrėjai teigia, jog tokiu būdu nemažai mokslinių leidinių galės skelbti savo ištraukas tinkle, o pajamas gauti iš dokumentuose įkurdintos reklamos.

Visi norintieji PDF dokumentų kūrėjai gali specialiame „Adobe“ ir „Yahoo“ portale įkelti savo dokumentus bei paversti juos versijomis su integruotais reklaminiais skydeliais. Reklamos atveriamos atskirame lange, tad dokumento vaizdo neiškraipo, jį galima be reklamų ir atspausdinti. Paspaudus reklaminį skydelį atveriamas naujas naršyklės langas, o jame – reklamos užsakovo svetainė.