„Samsung“ paskelbė savo planus OLED ekranų rinkoje. Kompanija prognozuoja, kad iki 2010 metų OLED rinka pasieks 3,7 mlrd. JAV dolerių metinę apyvarta. Kąsnelis skanus, tad didieji gamintojai jau sujudo. Priešakyje kol kas „Sony“ su savo 11 colių įstrižainės OLED HDTV ekranėliu.
Šį mėnesį „Toshiba“ paskelbė, kad planuoja rinkai pristatyti 30 colių įstrižainės pilnos HD raiškos OLED televizorių jau 2009 metais. Tam pačiam metui „Samsung“ ruošiasi pasiūlyti 14, 15 ir 21 colio OLED ekranus. Iki 2010 metų kompanija planuoja pristatyti ir 40 bei 42 colių įstrižainės OLED technologijos pilnos HD raiškos televizorius.
Taigi, jei visi laikysis savo planų, 2009 metais rinkoje bent jau pagal ekranų dydį turėtų pirmauti „Toshiba“. Ne taip seniai stipriai SED technologiją rėmusi kompanija pastaruoju metu itin daug jėgų deda į OLED vystymą ir tai gali duoti vaisių jau labai greitai.
Dirbama ne tik ties tradiciniais, bet ir ties lanksčiais OLED ekranais. „Sony“ šių metų gegužę pristatė tik 0,3 mm storio OLED ekranėlį, galintį atkurti 16,7 mln. spalvų. „Samsung“ kažką panašaus rengiasi pasiūlyti vėliausiai iki 2012 metų.
7 Komentarai
formis
skaiciai ispudingi, tik idomu kokia kaina siu teliku bus? tikeimes ne per auksta
toyota_supra
na nezinau, man tas oled ne prie sirdies, suprantu storis tikrai vilioja taciau siu ekrano tarnavimo laikas yra daug trumpesnis ir ilgainiui spalvos blunka. kai sio galima sakyti defekto nebeliks ir as pradesiu zvelgti i sia oled era;)
Splitter
o kada silelis gamins ? 😀
trooper
kaina manau irgi bus ispudinga 😀
toyota_supra
as irgi taip manau;)
Edvis_IRL
Gal ir teisingai galvoji bet ar zinai kad OLED contrast ratio 1000000:1 o LCD vidutiniskai apie 10000:1 manau pavargsi laukt kol isbluks spalvos 😉
InFerect
nice