Kaip paminėta šiame sąraše, Square-Enix išleido dvyliktosios Final Fantasy dalies tęsinį, Revenant Wings, skirtą Nintendo DS konsolei.
Naujasis žaidimas iškart pasitiks pažystamomis vietovėmis, muzika, ir veikėjais. Tik, štai, pačio žaidimo esminis mechanizmas, ko gero, daug kam bus naujas dalykas FF serijoje. Naujasis žaidimas yra Strateginis RPG, kas yra gan retas dalykas japonijos žaidimų scenoje. Žaidimo prodiuseris Motomu Toriyama, paklaustas kokiu tikslu pasirinko tokį kelią, atsakė, jog nori pripratinti japonus prie strateginių žaidimų žanro, ir Final Fantasy žaidimas pasirodė kaip tik tinkamas tokiam dalykui (manau tai visai logiška, žinant, jog Final Fantasy yra viena didžiausių RPG žaidimų serijų pasaulyje).
Visgi likę svarbūs FFXII elementai (License Board, Gambit, Mist Quickening sistemos) liko, nors ir pakeistos. Taipogi prodiuseris paminėjo, jog šis žaidimas pagrinde tyrinės pagrindinių veikėjų gyvenimus, veikiau nei pačio Ivalice pasaulio istoriją. Todėl pagrinde viskas sutelkta į Vaan ir Penelo (du iš FFXII veikėjų) tarpusavio santykius bei istorijas. Šiame žaidime Vaan jau yra visavertis dangaus piratas, todėl ir veiksmas pagrinde vyks ne Ivalice pasaulyje, bet virš jo – dangaus pasaulyje Lemures.
Veikėjai naudos iš anksto „paruoštų“ tipų sugebėjimus – kario, mago, gydytojo. Žaidimui progresuojant taipogi bus galima pagalbon iškviesti įvairius monstrus. Vizualiai, kaip ir kiekvienas naujas Square-Enix žaidimas, taip ir šis turi ką parodyti. Naudojamos 3D aplinkos ir 2D veikėjai, vaizduojami izometriniu kampu, suteikia malonų, nostalgišką įspūdį, panašų į pirmojo Playstation klasikas Saga Frontier ar Final Fantasy Tactics.
Tačiau nepaisant gan aukštų įvertinimų (Famitsu žurnalas šiam žaidimui suteikė 32 iš 40 galimų balų), žaidimas sulaukė ir neigiamų atsiliepimų. Pagrindinis visų akcentuojamas dalykas yra žaidimo sunkumas, ar veikiau jo nebuvimas. Turbūt nebuvo norėta padaryti per sunkaus žaidimo žaidėjams, nepratusiems prie strateginių žaidimų, tačiau, pasak apžvalgų, buvo kiek persistengta.
Žaidimo išėjimo data už Japonijos ribų dar nepaskelbta.
EuroGamer
3 Komentarai
kubuxaz
Mhm, įdomu… Girdėjau jau apie jį laaabai seniau, daug domėjausi, gal kadanors ir atsidurs pas mane 🙂
P.S. Nu bet ir screen’ų kokybė… truputį baisoka…
voiceofdeath
jai naudoji opera paspausk 3 kratu „-“ klavisa pamatisi mazdauk tikra vaizda cia juk isdidintas o saip zaidima turetu buti neblogas
GytisHV
na tikrai, DS ekrane zaidimas atrodo puikiai.
o ir seip, noriu pamineti, jog nesinaudojant naujomis strateginio zaidimo savybemis, kai kiekvienas herojus gali tureti mini buri kariu, zaidimo sudetingumas pakyla, o ir nereik sukt galvos del ju visu suvaldymo.
seip, labai geras zaidimas, tik tiek, kad storyline nekertu, nes JAP kalbos zinios pakolkas tam permazos 🙂
galiu paminet nebent tik trukuma, jog, nurodzius unitui kur eiti, jis automatishkai deselektinasi. pratus prie kitu zaidimu, ispradziu buvo sunku persiorientuoti.