„Ubisoft“ pranešė įsigijusį Vokietijos žaidimų leidėją „SunFlowers“ kartu su jų geriausiu prekiniu ženklu – „Anno“.

Pilnas kompanijos įsigijimas turėtų įvykti per pirmąjį „Ubisoft“ finansinių metų ketvirtį, kartu įsigijant ir 17 procentų žaidimo kūrėjos „Related Designs“ akcijų, kuri yra atsakinga už „Anno 1701“ žaidimą ir tolesnes jo dalis.

„Kartu su „Anno“ serijos įsigijimu, mes sustiprinome savo pozicijas realaus laiko strategijų rinkoje“, – kalbėjo „Ubisoft“ generalinis direktorius Yves Guillemot.

„Anno yra labai gerai žinoma žaidimų serija visoje Vokietijoje, kuri pasiekia netik paprastus žaidimus, bet ir moteris, bei šeimas“, – toliau kalbėjo jis.

Visame pasaulyje iki šiol buvo parduota apie 5 milijonus „Anno“ žaidimo kopijų. O „SunFlowers“ taip pat savo žaidimų kraityje turi ir tokius produktus, kaip „Knights of Honor“ ir „ParaWorld“.