Vienas iš kompanijos „Epic Games“ vadovas Mark Rein kalbėdamas apie naujos kartos žaidimų kūrimą, dalinosi savo įspūdžiais, jog sukurti tokį žaidimą yra ne tik labai sunku, bet ir velniškai brangu.
Tokias mintis jis išreiškė kalbėdamas „London Games Summit“ renginio metu. O iliustruodamas savo kalbas, jis pateikė ir tirkus skaičius. Naujasis „Xbox 360“ žaidimas, turintis pasirodyti per „PS3“ startą, iš viso kainavo apie 10 milijonų dolerių.
Prie žaidimo dirbo trisdešimties žmonių komanda, beveik dvejus metus. Kaip toliau pasakoja Rein, tendencija apie brangstanti žaidimų kūrimą turėtų išsilaikyti ir ateityje.
Vis dėlto, Rein neslėpė, kad kai kurios didelės kompanijos šią tendenciją neseniai buvo pavertusios tarsi „gąsdinimo“ kampanija, kurio tikslas buvo įbauginti žaidimų industriją. Vieną iš tokių kompanijų buvo „EA“.
[mc4wp_form id="398"]
24 Komentarai
Xanthus
Tokios sumos aiskiai per dideles. Mazesnes studijos neturi sansu islikti rinkoj, o dideles, isleisdamos milijonus, daro zaidimus patrauklius tik masiniam skoniui, kad atsipirktu investicijos. Todel per pastaruosius 5 metus pasirode tikrai nedaug zaidimu, kuriuose butu siuloma kas nors is esmes naujo. Blogiausia, kad tokia tendencija islieka, po keliu metu gali apskritai nelikt ka zaist…
slx
Pop kultūros išdava. Ech linkiu kuo daugiau tokių entuziastu kaip pvz. penumbra kūrėjai.
SUPER MARIO
Tikekimes ,kad Gears of War ,pateisins tokia Suma:D.
Demokritas
Viskas statosi panašiai, kaip XXa. pradžios Hollywood’as. Rinka plečiasi, projektus stengiamasi padaryti kuo įspudingesnius, kad pritraukti kuo daugiau pirkėjų, o įspūdis kainuoja, nes reikia samdyti pačius geriausius savo srities specialistus, kurie, kaip geriausieji irgi nemažai užsiprašo. Taigi taip ir kyla viskas. Ir visai nenustebsiu, jei ateityje sulauksime žaidimų sukurtų už 50 ar 100 mln. dolerių.
pinkiss
per daug rizikings biznis idedi 10mln o reik ir uzdirbt o rizika labai didele del to mazas imones nustumiamas y sonus kai projektu kainas virsij tokias sumas.
Blackguard
Tikrai dabar kiekvienas žaidimas yra kuriamas plačiosioms masės ir siužetas nustumiamas grafikos,atmosfera ir dirbtinis intelektas irgi dingsta.Dabar svarbu kiek pastebėjau tik grafika , o visa kita padaryta „ai bus gerai“ principu.Geras pavyzdys – The Elder Scrolls IV : Oblivion.Be grafikos ten absoliutus mėšlas.Arba naujoji Tomb Raider dalis.Irgi tas pats…
assassin
jei niekas nepiratautu atsipirktu tas 10 milijonu ir dvigubai dar tiek liktu
Vixen
Na, kad EA nusigyveno zaidimu gameplay’aus srityje tai cia niekam ne paslaptis ir manau ne itin didelis praradimas (aisku gaila paskutinemis dalimis visiskai sugadintos NFS serijos), bet tai, kad jie supirkineja mazas kompanijas ir vercia jas daryt savo popsa jau yra negerai. Aisku tu mazesniu kompaniju darbuotojams valgyt ir islaikyt seimas irgi uz kazka reikia, todel nieko nuostabaus ir nera del ko pykt… Lieka dziaugtis tuo, kad vis dar yra kitu kompaniju, kurioms labiau rupi gameplay nei grafika ir pridet kuo daugiau repo i garso takeli, ir kurios vis dar isleidzia tokius dalykus kaip Silent Hunter III, TOCA Race Driver 3, GTR2 ar panasiai – idomu zaisti ir nereikia jokio ypatingo hardware (mano galva koks nors X700 Radeon, AMD64 3000 ir bent 1GB ram gali laikyt virs 85 fps beveik visa laika).
Smirgelizz
Blacknemo nusisneki,gears of war per PS3 starta? Gi gow yra xbox360 exclusive,gal veliau PC ir PS3 bus….
Roodster
Oblivion gameplay’ matyt ne ten jieskai, pagrindine siuzetine linija kiek banali, bet cia RPG ir jis nesusideda vien tik is jos.
Del to kad visi zaidimai tai irgi nesutinku, pagrinde nusivaziavo EA geimai, ideda pora nauju detaliu, pora isima, pagerina grafika ir jau nausas geimas (gal nebent tik kitokia situacija su The Battle for middle earth).
O paskutiniu metu pasirode tikrai demesio verti keli zaidimai: Defcon, Uplink, Company Of Heroes.
Siekiant sukurt tikrai gera zaidima nebutina isleist daug pinigu, bet tada reik turet kazkokia revoliucine ideja, kuria paskutiniu metu tampa vis sunkiau atrast
Blackguard
Sutinku man taipogi pribloškė naujasis Relic Games kūrinys(i).Čia apie Company of Heroes , jei kam nedašilo.Apskritai Relic Games yra viena mėgstamiausių mano kūrėjų ir Warhammer 40k viena smagesnių žaistų strategijų.Laukiam Dark Crusade:-).
Smirgelizz
Naujasis „Xbox 360“ žaidimas, turintis pasirodyti per „PS3“ startą, iš viso kainavo apie 10 milijonų dolerių. sitos eilutes man regis nebuvo anksciau….
Smirgelizz
jei buvo – atsiprasau
Stollnikas
be to Uplink senas kaip pasaulis 🙂
saulenas13
gerai cia chebra paraset. wisa tiesa apie geimu dabarti ir ateiti. as ir galwoju kad zaidime turi swarbiausia but ideja o tik poto wisa kita;)
kriminalas99
Tai ,kad nenaujiena pasake… Jeigu nori sukurti nauja varikliuka tai kainuos milziniskus pinigus,o kiti zaidimai naudos ta pati varikliuka ir ju kaina kurimo bus labai maza.
pinkiss
Grafika+siuzets=gers geims.pvz galvoju kodel nieks nesiim kurt tokiu zaidimu kaip Dbz zinau kad yra kelias versijas jo ant ps2 ir psp.bet jie tik mazai rinkas daliai prieinami o va ant pc jei padarytu ta kompanija tikrai praturtetu,nu aisq nesnekant piratiniu atveju 😉
solid_snake
Na, sumos kaip kažkokiam kvailam, vaikiškui užsiėmimui, yapč žaidimui sukurti (sorry žmonės, tiesiog tokia mano nuomonė) yra tikrai per ne lyg didelės. Kolkas tik vieną dar brangesnį žaidimą už šitą girdėjau – „Project Entrpoia“, bet kai jį pažaidžiau – įsitikinau – tokių inevsticijų (15 milijonų JAV dolerių) jis tikrai nebuvo vertas. Beprasmiška tuos žaidimus kurti, jei pasaulyje vistiek visais laikais buvo daugiau piratų, nei legaliais būdais žaidimus gaunančių žaidėjų. Vargu, ar tos pastangos, o juo labiau pinigai, įdėti į žaidimo kūrimą, atsipirks.
solid_snake
Blackguard
Tai tu galvoji , jog visose šalyse toks žiaurus Piratavimo lygis kaip pas mus8-|.Žinoma , didžioji priežastis dėl piratavimo pas mus : Prastas pragyvenymo lygis ir nesuformuluota nuomonė.Juk Anglijoj žmonėms žaidimų kainos oi netokios didelės.Beje tavo pasakymas , jog žaidimų kūrimas tik žaidimas parodo tavo nuomone „Žaidimus kuria kažkas ir kažkur , bet man nesvarbu aš parsisiunčiu ir žaidžiu , nes esu vaikas“.Be komentarų.
Xanthus
Zaidimu kurimas – tikrai nevaikiskas uzsiemimas, seniai jau praejo super mario laikai, kai vidutinis programeris atsisedes parasydavo 2 puslapius kodo, vidutinis dizaineris nupiesdavo kvadratinius zmogenus ir po 2 savaiciu geimas gatavas. Siuolaikine geimu pramone – tai verslas, ir bet koks verslininkas pamatuoja islaidas ir galima pelna. Tavo kalbos „atsipirks – neatsipirks“ nieko vertos, dideliu studiju vadybininku armija apie tai ismano daugiau. Toks ispudis kad nelabai megsti uz zaidimus moket, del ivairoves nepakentu nusipirkt koki geima, gal kitaip pradetum vertint kitu darba.