Kompanija „SanDisk“ pradėjo reklaminę akciją „iDon’t„, kurioje gana vykusiai parodijuojama vadinamoji „iPod“ manija, kuri jau gana ilgai apsėdusi nešiojamų muzikos grotuvų rinką.

„iDon’t“ kampanijos svetainėje galima rasti nemažai „iPod“ šeimo grotuvus, jų reklama bei naudotojus pašiepiančių paveikslėlių, darbalaukio fonų. Štai viename iš jų vaizduojama beždžionė su baltomis „iPod“ grotuvo ausinėmis, na o po ja puikuojasi užrašas „ar you an iChimp?“.

Visa tai, suprantama, konkurenciniai manevrai. Didžiulė nešiojamų grotuvų rinkos dalis, tenkanti „Apple“ jau seniai domina „Sony“, „Creative“ ir „SanDisk“. Įdomu pastebėti ir tai, kad šios bendrovės skirtingais būdais siekia „iPod“ gerbėjų dėmesio. „SanDisk’ startavo humoristinę reklamos kampaniją, „Creative“ nėrė į teismus, na o „Sony“ tiesiog žada išleisti grotuvus, kuriems abejingų neliks…