Žaidimo versija: Counter-Strike: 1.6.

Pagrindinės taisyklės:
[li]Žaidimo tipas: 5 prieš 5 (komandinis žaidimas)[/li]
[li]Raundai: 30 raundų – 15 raundų teroristų pusėje, 15 – antiteroristinėje grupėje[/li]
[li]Laikas: Roundo trukmė – 1 minutė 30 sekundžių.[/li]

[li]Laimėtojas: Pirmoji komanda laimėjusi 16 pergalių. Jei po 30 raundų rezultatas lygus, bus žaidžiami papildomi 6 raundai. Jai po jų ir vėl lygiosios, vėl bus žaidžiama po 6 raundus iki aiškaus laimėtojo.[/li]

[li]Žemėlapiai: De_Cbble, De_Dust2, De_Inferno, De_Nuke , De_Train, De_Aztec[/li]

Granatų kiekiai per raundą:
1) Flashbangs – 2
2) Grenades – 1
3) Smoke grenades – 1

Leidžiamos komandos:
1) Adjust_crosshair
2) Left Hand
3) Žaidėjas gali naudoti „Activate In-Game-VGUI“ komandą

Kitos taisyklės:
[li]naudojami tik originalūs žaidimo modeliai (skins)[/li]
[li]leidžiamas „boosting’as“ (užlipimas ant kito komandos nario)[/li]
[li]tylus judėjimas naudojant „duck“ klavišą draudžiamas[/li]
[li]C4 privalo būti instaliuotas matomoje vietoje[/li]
[li]granatų mėtimas per pastatus leidžiamas visuose žemėlapiuose[/li]
[li]draudžiama pasinaudoti „flash bang“ klaida[/li]
[li]draudžiama naudotis kitomis žaidimo/žemėlapių klaidomis[/li]

Turnyro serverio nustatymai:
– mp_autokick 0
– mp_autocrosshair 0
– mp_autoteambalance 0
– mp_buytime 0.25
– mp_consistency 1
– mp_c4timer 35
– mp_fadetoblack 1
– mp_flashlight 1
– mp_forcechasecam 2
– mp_forcecamera 2
– mp_footsteps 1
– mp_freezetime 15
– mp_friendlyfire 1
– mp_hostagepenalty 0
– mp_limitteams 10
– mp_logecho 1
– mp_logdetail 3
– mp_logfile 1
– mp_logmessages 1
– mp_maxrounds 0
– mp_playerid 1
– mp_roundtime 1.5
– mp_timelimit 0
– mp_tkpunish 0
– sv_aim 0
– sv_airaccelerate 10
– sv_airmove 1
– sv_allowdownload 0
– sv_allowupload 0
– sv_alltalk 0
– sv_cheats 0
– sv_clienttrace 1
– sv_clipmode 0
– sv_friction 4
– sv_gravity 800
– sv_lan_rate 25000
– sv_maxrate 25000
– sv_maxspeed 320
– sv_maxunlag 0.5
– sv_maxupdaterate 101
– sv_minupdaterate 20
– sv_minrate 0
– sv_proxies 1
– sv_send_logos 1
– sv_send_resources 1
– sv_stepsize 18
– sv_stopspeed 75
– sv_unlag 1
– sv_voiceenable 1
– sv_unlagsamples 1
– sv_unlagpush 0
– sys_ticrate 10000
– allow_spectators 1
– decalfrequency 60
– edgefriction 2
– host_framerate 0
– log on
– pausable 0

Žaidėjams leidžiami nustatymai:
– cl_updaterate 101
– cl_cmdrate 101
– rate 25000
– m_filter 1/0
– hud_fastswitch 1/0
– zoom_sensitivity_ratio
– fps_max 101
– cl_dynamiccrosshair 1/0
– gamma 1/3
– brightness 1/3
– cl_minmodels 1/0
– cl_shadows 1/0

Nustatymai, kurių negalima keisti:
– cl_weather
– mp_corpse_stay
– mp_decals
– max_shells
– max_smokepuffs
– fastsprites
– ex_interp 0.01

Draudžiama:
[li]naudoti asmeninius modelius[/li]
[li]naudoti asmeninies žemėlapių tekstūras[/li]
[li]visos sukčiavimo programos[/li]
[li]naudotis žemėlapio klaidomis[/li]
[li]naudotis nesąžiningais skriptais[/li]

Ryšio problemos:
Jei žaidėjai negali žaisti dėl netyčinio atjungimo nuo serverio:
1) tai įvykus iki 3 raundo žaidimas pradedamas iš naujo
2) tai įvykus po 3 raundo žaidėjai turi prisijungti prie serverio iš naujo.
Jei netyčia atsijungia iki 3 žaidėjų, to raundo rezultatas neskaičiuojamas.

Visi protestai gali būti pareikšti tik komandos lyderio.

Apie žaidimo taisykles galite diskutuoti specialiai tam sukurtoje temoje.