Žaidimų kūrėjai J Allard’as ir Will’as Wright’as kai kuriems žaidėjams gali būti gerai žinomi, tačiau jie patys teigia, kad žaidimų ateitis guli ne jų, o pačių žaidėjų rankose.

Allard’as teigia, kad žaidimų koncepcija laikui bėgant turėtų tapti panaši į Wikipedia projektą, tai yra, žaidėjai patys galės redaguoti žaidimo turinį. Jis pasakoja apie vieną nutikimą su jaunu vaikinuku, kuriam pernai pristatė naują Xbox360 krepšinio žaidimą ir vietoj to, kad jis iš kart pultų į krepšinio aikštelę, vaikinukas praleido dvi valandas modeliuodamas sportinius batelius.

Allard’o nuomone, tai nebūtinai tipiška žaidėjo reakcija, tačiau tarkim, jei iš visų žaidėjų žaidžiančių Halo 2, bent vienas procentas prisidėtų prie žaidimo pasaulio redagavimo, tai jau sudarytų daugiau žmonių nei iš viso dirba Microsoft korporacijoje.

„The Sims“ kūrėjas Will Wright’as prisideda prie Allard’o ir teigia, kad daugybė Sims’ų fanų praleidžia ištisas valandas prie įvairių daiktų ir savo veikėjų kūrimo, kuriuos vėliau panaudoja tiek patys, tiek keičiasi tarpusavyje.

Naujasis Wright’o projektas „Spore“ paremtas vien šia koncepcija. „Spore“ leis žaidėjams sukurti savo unikalią gyvybės formą, valdant jos evoliuciją nuo vienos ląstelės iki milžiniškos būtybės. Specialus žaidimo varikliukas leis sukurti labai sudėtingas gyvybės formas detalumu nenusileidžiančias nuo įvairių veikėjų, matomų kad ir šiuolaikiniuose animaciniuose filmuose.

Be to, žaidėjai galės pasidalinti savo sukurtais padarais su kitais žaidėjais. „Vietoj to kad žaidėjai galėtų įsijausti į Luke Skywalker’io, ar Frodo vaidmenį, mes leisime jiems tapti George’u Lucas’u“, sako Wright’as.