Atrodo, kad BMW padalinio Vokietijoje tinklapis kažkodėl užrūstino „Google“ paieškos sistemą. BMW.de svetainei paieškoje suteiktas 0 reitingas.

Tai gal ir būtų galima bandyti suprasti, jei ne informacija, kad ligi šiol įrašius „BMW Germany“ užklausą svetainė BMW.de būdavo paieškos rezultatų viršuje. Dabar ten atsidūrė kitas BMW tinklapis „BMW.com“.

Gali būti, kad „Google“ nemalonės „BMW.de“ svetainė susilaukė dėl to, kad naudojo neleistinas priemones savo reitingui didinti. Vokietijos žiniasklaida jau rašė, kad BMW.de lankomumui padidinti naudoti vadinamieji „tušti puslapiai“.

Šie puslapiai būna pilni svarbių raktažodžių, kurie ir iškelia svetainę paieškos sistemų rezultatuose. Jie rodomi tik „Google“ robotams, tuo tarpu tikrieji lankytojai mikliai permetami į tikrąją svetainės versiją. Kilus triukšmui žiniasklaidoje, BMW „tuščius puslapius“ pašalino, bet veikiausiai jau buvo per vėlu.

Šiaip Yahoo.com paieškos sistemos archyve dar galima rasti pavyzdžių, kaip jie atrodė. Tuo tarpu su „Google“ viskas aišku – BMW.de tiesiog gavo „baną“. Visam laikui.