Tyrimų bendrovės „DisplaySearch“ atlikto rinkos tyrimo rezultatai rodo nesiliaujantį kineskopinių televizorių bei monitorių pardavimų kritimą.

Tuo tarpu skystųjų kristalų ir plazminių ekranų pardavimai per pastaruosius metus ūgtelėjo net 153%.

Per trečiąjį šių metų ketvirtį buvo parduota 5,5 milijono skystųjų kristalų televizorių – 156% daugiau nei per tą patį praeitų metų laikotarpį. Plazminių ekranų pardavimai padidėjo 143%.

Tokias tendencijas, „DisplaySearch“ teigimu, lemia ekranų kainų mažėjimas bei nuolatinis technologinis jų tobulinimas. Plazminių ir skystųjų kristalų ekranų rinkoje pirmauja Pietų Korėjos kompanija „Samsung“.

Trečiąjį šių metų ketvirtį parduotų kineskopinių televizorių ir monitorių kiekis sumažėjo 8%. Verta pastebėti, jog šio tipo ekranų pardavimų mažėjimas nuolatinis.