Age Of Empires žaidimų serija tikriausiai viena geriausiai žinomų visame pasaulyje. 1997 metais pasirodžiusi pirmoji žaidimo dalis pelnė daugybę dėmesio iš strategų mylėtojų. Kiek vėliau pasirodė ir antroji AOE dalis, ji tapo dar populiaresnė. Po kelių metų pertraukos Ensemble Studios nusprendė atgaivinti prigesusę Age Of Empires žvaigždę. Štai netrukus ir sulauksime trečiosios žaidimo dalies, o kol tenka laukti keletas naujienų apie būsimo žaidimo grafinę pusę.

Grafikos galimybės
Kūrėjai ilgai sprendė, kaip pateikti žaidėjui žaidimą, kad jis atitiktų jo poreikius. Ensemble Studios nusprendė, kad žaidėjui yra svarbu toki dalykai , kaip medžiai, vietovės, ir pastatai. Jie nori žaidimo, kuriame būtų tikroviški kariai (pritraukus ar atitolinus vaizdą viskas atrodytų tikroviškai ir nepriekaištingai). Taip pat jie nori puikaus apšvietimo, kad unitų šešėliai būtų tikroviški, arba, kad unitų spalvos būtų ryškios ir gerai matomos.

Vienas svarbiausių uždavinių yra išlaikyti Age Of Empires „jausmą.“ Vadovaujantis dizaineris Bruce Shelly pareiškė, kad kompanija nori šviesaus, ryškių kontūrų ir gražaus žaidimo. Buvo nuspręsta, kad žaidimo metu, bus palaikoma nuo 300 iki 400 unitų vienetų.

Grafikos gudrybės ir veiksmas
Įsivaizduokime paprastą muškietininką, kuris yra mūšio lauke, staiga jis nušaunamas. Štai čia ir yra visas įdomumas! Prieš numirštant muškietininkui, jis buvo užsidėjęs šalmą, taip pat, kuprinę ant pačių ir muškietą, tačiau jam numirus šie išvardinti daiktai tampa atskirais objektais. Šalmas nukrenta ant žemės, kuprinė irgi nukrenta nuo muškietininko pečių ir guli šalia jo, o muškieta, taip pat, nusirita toliau. Visą šią tikrovišką kario žūtį nulemia itin tikroviškas fizikos variklis.

Apšvietimas yra milžiniška variklio dalis perteikianti nuostabius specialiuosius efektus. Pažiūrėję į nuotrauką, kuri vaizduoja katedrą pamatysime, kaip tikroviškai tai atrodo, beveik tikra nuotrauka.
Šešėliai žaidime bus kone realistiški. Kiekvienas objektas turės savo šešėlį. Pavyzdžiui pastatas savo šešėlį užmes ant kito pastato, arba medis užmes savo šešėlį ant kito medžio, ir taip toliau.

Vanduo. Jo reikšmė irgi bus nemažesnė negu šešėliai. Kūrėjai smarkiai pasistengė kurdami efektus vandeniui, jis atrodo nepriekaištingai, banguoja taip, kaip ir turėtų, nuo jo atsispindi dangus, arba šalia augantys medžiai, ar stovintys pastatai. Vandens vaizdavimas Age Of Empires III žaidime žada smarkiai išnaudoti kompiuterio resursus!

Upės AOE III skirsis nuo ežerų, ar jūrų, o jūros nuo ežerų. Pavyzdžiui, upėje sudužo laivas, ir jo daiktai išsibarstė ant vandens. Taip jie plūduriuos, tačiau ne vietoje, o plauks pasroviui!
Upėje ar jūroje dažnai būna uolų, kurios išsikišę į paviršių. Tekantis vanduo tikrai kiaurai netekės per uolą, jis tekės aplinkui nuolatos raibuliuodamas.
Dūmai, rūkas, ir netgi vėjas nepamiršti dalykai AOE III žaidime. Programuotojai ilgai dirbo prie šių efektų. Įsivaizduokite laužą ir iš jo sklindančius dūmus, pučia vėjas (kuris skirtinguose žemėlapiuose pūs nevienodai) ir neša dūmus tolyn. Arba patrankos, joms pataikiusios į žemę sukels žemių išsitaškymą į šalis, jei pataikys į vandenį, į orą išskries purslai.

Ginklai – griaunanti jėga
AOE III kaip ir ankstesnėse dalyse yra ginklai, be jų čia nebūtų ką veikti. Kūrėjai jau dabar giriasi, kad ginklų padaryta žala bus matoma akivaizdžiai. Ką tai galėtų reikšti? Ogi tai, kad puolant miestą, jį apšaudant patrankomis bus matoma akivaizdžiai padaryta žala pastatams, kiekvienas šūvis padarys žalą pastatui išskeldamas jame skylę, o nuolaužas ištaškydamas į šalis.

Age Of Empires III tai naujas ir atrodo persilaužimą RTS žanro žaidimuose pradedantis kūrinys, kurį kuria jau legendine tapusi kūrėjų kompanija Ensemble Studios. Tik apie 24 žmones turinti kompanija jau netrukus žada pristatyti žaidimą, kuris tikrai taps vienu ryškiausių žaidimų ne tik tarp strategijų, bet ir tarp visų pasaulio žaidimų.