Gigantė „Microsoft“ dainų parsisiuntimo paslaugą „MSN Music“ pristatė dar praeitais metais. Nauja veiklos sritis kompanijai veikiausiai buvo pelninga – „Microsoft“ pranešė ketinanti pradėti siūlyti vadinamąją „muzikos prenumeratos paslaugą“.

Perkant dainas internetu viskas vyksta įprastai – sumokate bei gaunate parsisiųsti dainą. Tuo tarpu prenumerata veikia kiek kitaip. Reikia mokėti nustatytą mėnesinį mokestį, na o už tai gaunate teisę imti bene visas sudominusias dainas bei jų klausytis. Priešingai nei įprastinis pardavimas, prenumerata yra laikoma efektyviu būdų virtualiam pirkėjui prie konkrečios svetainės pririšti, na o tai reiškia dar labiau sustiprėsiančią konkurenciją tarp tinklo muzikos svetainių.

Veikiausiai taip po „Microsoft“ planų paskelbimo pamanė ir investuotojai, suskubę atsikratyti dalies turimų „Apple“ ir kitų panašias paslaugas siūlančių bendrovių akcijų. Jų kursas Niujorko biržoje kiek smuktelėjo.