Paaiškėjo kai kurios techninės šios konsolės savybės. Taigi Xbox 360 „širdis“ bus IBM pagamintas procesorius PowerPC pagrindu, kuris turės 3 simetrinius branduolius dirbančius 3.2 GHz dažniais. Kiekvienas branduolys turės specialų VMX-128 modulį vektoriniams skaičiavimams. Antro lygio cache atmintinė sudaro 1 Mb. Bendra galia žaidimų apdorojime – 9 mlrd. operacijų per sekundę.
Grafinė dalis atlikta ATI kompanijos, pagal specialų užsakymą. Grafikos procesorius dirba 500 MHz dažniu ir turi integruotus 10 Mb atminties. Su branduoliu atmintis bendrauja 256 Gbit/s greičiu. Grafinės dalies greitis 500 mln. trikampių per sekundę.
Atmintis – 512 Mb GDDR3; 700 MHz DDR, atminties kanalo pralaidumas — 22,4 Gbit/s.
Bendra sistemos galia – 1 trilijonas operacijų per sekundę su slankiuoju kableliu.
Taip pat Xbox 360 turi 20 Gb talpos keičiamą kietą diską, beabejo ir DVD skaitytuvą palaikantį DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD formatus. Dar galima paminėti 3 2.0 USB prievadus (galimybė pajungti skaitmeninę kamerą), HDTV formato palaikymą, Ethernet ir Wi-Fi, bei daugiakanalį audio išėjimą.
Amerikoje ši naujovė pasirodys šių metų pabaigoje per kalėdas, Europoje 7 dienomis vėliau.
2 Komentarai
Homer
Nors jau zinojau visus parametrus, bet vistiek 8-|
man patiko sis straipsniukas Jame raso, kad PS3 yra trigubai greitenis uz XB360, bet tai dar nereiskia, kad PS3 grafika bus daug pranasesne, nes tas jo galingumas netiek daug duos zaidimams… Labai nerimauju, nes zadu pirkti PS3 ir labai noreciau, kad jo grafika butu pranasesne uz X-box 360.
Yamazaki
Girdėjau protingus žmones kalbant, kad jau beveik priėjome tuos laikus, kai norint grafiką pagerinti dvigubai, reikia 1000 kartų galingesnio kompiuterio. Jei tokios kalbos pasitvirtins, tai tarp PS3 ir X360 skirtumai bus beveik nepastebimi. Iš dabar išleistų skrinšotų irgi panašiai galima spręsti, nes net ant to paties XBox360 yra gerai atrodančių žaidimų, o yra tokių, kur sunku pasakyti, ant seno ar naujo Box’o jie eina.