Įžanga

Kartais per sužinome apie žaidimus, kurie yra kuriami ir artimiausiu metu turėtų pasirodyti, tačiau metai bėga, o mūsų mylimas žaidimas taip ir nepasirodo. Nemaža to, kažkokiu stebuklingu būdu dar kartais ir spauda nustoja rašyti, apie tai ar žaidimas iš vis galėtų būti kada nors išleisti ir, ar išvis jis yra kuriamas…

Starcraft 2

Tikrai nemaža dalis strategijos žanro mėgėjų ir netik norėtų pamatyti savo kompiuteriuose antrąją populiaraus 1998 metų strategijos žanro atstovo Starcraft dalį. Blizzard po neįtikėtinos pirmos dalies sėkmės yra užsiminusi, kad visiškai įmanoma, kad bus sukurta antroji dalis. Būtent tai galbūt ir sukėlė žaidimų gerbėjų gretose svarstymus, kaip galėtų atrodyti antroji žaidimo dalis, kada ji išeis… Bet metai bėgo, o oficialių pranešimų taip ir nebuvo nei kokia nors tema, kad žaidimas yra kūrimas, nei kad jo antrosios dalies nelauktume išvis. Tačiau neneigiama, jog žaidimas nėra šiuo metu kuriamas, todėl vargu ar verta jo tikėtis pasirodant artimiausiais metais.

Team Fortress 2: Brotherhood of Arms

Jeigu esate žaidę kada nors senus Half-Life ar Quake serijos žaidimus, ši žaidimų serija turėtų pasirodyti jums kažkur girdėta. Team Fortress savo gyvenimą pradėjo kaip Quake modifikacija, vėliau buvo adaptuota ir populiariajam Half-Life. Ši modifikacija atnešė į pasaulį žaidimą, kuriame varžėsi kelios komandos. Kiekvienoje komandoje buvo po skirtingų tipų žmones, kurie turėjo skirtingų sugebėjimų. Net ir dar šiandien populiarus Counter-Strike nemažai savybių paveldėjo būtent iš Team Fortress.

Apie antrąją šios populiarios modifikacijos dalį buvo pradėta kalbėti net 1999. Tačiau praėjo net 6 metai, o žaidimo kaip ir nėra. Valvešią situaciją aiškina tuo, kad iš pradžių buvo kuriama kaip Half-Life pirmosios dalies modifikacija, tačiau vėliau, kai jau buvo gana nemažai padaryta ir nedaug likę iki tikrai išbaigto produkto, buvo nuspręsta kurti pasinaudojant naujojo Source varikliuko galimybės, todėl žaidimas buvo pradėtas kurti iš naujo. Tik šį kartą jau nebe kaip modifikacija, o kaip atskiras produktas. Kiek jis jau išbaigtas šiuo metu yra sunku pasakyti, nes Valve tyli, tačiau nutekėjusi informacija leidžia spręsti, kad žaidimas jau gana greitai galėtų tapti auksiniu… žinoma jeigu dar kas nors nesutrukdytų vėl… 🙂

Loose Cannon

Loose Cannon yra vienas iš žaidimų, kuris galbūt galėtų užimti išties neblogas pozicijas rinkoje, priviliojęs savo pusėn nemažai GTA žaidimų mėgėjų. Žaidimo veiksmas vyksta netolimame ateities pasaulyje, kuriame viešpatauja didžiulė policijos korupcija. Žaidime siūlo tiek vairavimą, tiek ir šaudymą, tiek ir milžiniškus erdvius plotus, kurie atrodo kaip kai kurių JAV miestų kopijos.

Pirmąkart apie žaidimą buvo pradėta kalbėti dar 2000. Tuomet jį turėjo išleisti Digital Anvil. 2001-ų gegužę Loose Cannon kartu su Conquest: Frontier Wars perėjo į Ubisoft rankas. Tačiau nuo to laiko, apie šį žaidimą nebuvo nieko oficialaus pasakyta. Ubisoft teigia, kad šiuo metu nėra nieko naujo, ką būtų galima pranešti. Nors oficialiai nėra atšauktas žaidimas, tačiau labai sunku tikėti, kad toks yra kuriamas ir ar išvis kada nors bus išleistas.

Dark Sector

Dark Sector – tai žaidimas tinklu, žadantis mus nukelti į ateities pasaulį, kuriame vyksta kovos dėl dominavimo. Žaidėjas aplinką mato pirmojo asmens akimis, tačiau gali kaupti įvairius patirties taškus, kaip ir daugumoje MMORPG tipo žaidimų. Tačiau vienu pasauliu nėra apsiribojama. Žaidėjas gali keliauti įvairiais kosminiais laiveliais tarp planetų ir pasaulių. Maža to, kovos gali vykti tiek realiame pasaulyje, kur kiekviena mirtis reiškia žaidimo pabaigą, tiek ir virtualiame, kuriame viskas vyksta panašiai į mums įprastą DeadMatch žaidimo tipą.

Pirmąkart apie Dark Sector buvo pradėta kalbėti dar 2000 metais, tačiau vėliau buvo nustota visai kalbėti apie jį. Ši tyla trūko net iki 2004-ų metų pavasario, kada buvo oficialiai paskelbta, kad žaidimas bus išleistas kartu su naujos kartos konsolėmis Xbox 2, bei galbūt Playstation 3. Buvo išleistas net mažas filmukas, iš kurio tikrai būtų sunku susidaryti nuomonę apie ką jis. Digital Extremes teigia, kad šis filmukas buvo skirtas labiausiai potencialiems leidėjams bei tiems, kurie domini žaidime naudojamu grafikos varikliuku. Kartu su filmuku buvo pristatyta ir žaidimo svetainė (http://www.darksector.com), kurioje iki dabar dar neskelbiama jokia rimta medžiaga apie žaidimą. Todėl labai sunku, pasakyti, kad turėtų pasirodyti šis šedevras, bei tuo labiau ar bus ir versija PC, kurią Digital Extremes galėtų išties nesunkiai sukurti, pasinaudodami esamomis Unreal varikliuko galimybėmis, kurį būtent ir naudoja žaidimas. Tačiau vertėtų atkreipti dėmesį į tai, kad Digital Extremes kartu su Epic Games kūrė pirmąjį Unreal frančizės atstovą net 7 metus. Daugelis net manė, kad pastarasis žaidimas išvis nepasirodys arba bus komerciškai nesėkmingas. Tačiau vos pasirodęs žaidimas, greit pakilo į topų aukštumas, užnugaryje palikdamas savo pagrindinį tuo metu konkurentą Quake II.

Diablo 3

Yra manančių, kad Diablo 3 yra kuriamas, tačiau jie klysta tikrai. Apie Diablo 3 kol kas nieko dar nėra paskelbta oficialiai. Blizzard žadėjo tik, kad ateityje galbūt išleis ir 3 dalį, o žaidimo fanams daugeliui tai beveik tą patį reiškia ką ir naujo žaidimo kūrimą… Nors tiesa pasakius, GameSpy savo numatomų išleisti žaidimų sąraše turi šį žaidimą (http://pc.gamespy.com/pc/diablo-iii/), kurio išleidimo data nurodyta 2006 metų pabaiga… Na ar tikrai bus toks žaidimas turėtume sužinoti artimiausioje E3 parodoje.

Sin 2

2003 metų vasarą Ritual Entertainment sukūrė gana populiaraus 1998 savo hito Sin antros dalies demo versiją, skirtą leidėjams. Tačiau neatsirado dar iki šiol nei vienos kompanijos susidomėjusios šiuo projektu. Todėl tolimesnis kūrimas ties Sin 2 buvo nutrauktas, kol atsiras leidėjas.

Pirmoji Sin dalis išėjo 1998 metais. Žaidimas naudojo modifikuota Quake II žaidimo variklį ir buvo laikomas pagrindiniu panašiu laiku išėjusio Half-Life konkurentu. Visgi šį mūšį laimėjo Half-Life. Pagrindinė to priežastimi laikoma, kad išgirdę Sin kūrėjai apie tai, kad Half-Life gali tapti tikru perliuku, paskubėjo išleisti dar neišbaigtą savo žaidimą, kuriame buvo gana daug rimtų klaidų. Tačiau Sin turėjo nuostabų siužetą, kažkiek gal primenantį kokį nors holivudinį filmą, sudėtingus galvosūkius, daugybę skirtingų aplinkų, kuriuose vykdavo veiksmas, bei gana originalias misijas, kokių net panašių nėra buvę nei vienoje pirmo asmens šaudyklės žaidime.

Taigi Sin 2 turėtų gana neblogas galimybes tapti daugelio mėgstamu žaidimu, tačiau leidėjams tektų šiek tiek surizikuoti, tikintis, kad nepasikartos pirmos dalies situacija, kai nebaigtas kurti žaidimas buvo paleistas į rinką.

Sid Meier’s Dinosaurs

2000 metais Firaxis dienoraštyje buvo užsiminta, kad yra kuriamas toks žaidimas, tačiau iki šiol jokių naujienų apie jį nežinoma. Ar projektas gyvas, ar čia buvo tik kokio nors žaidimo kodinis pavadinimas irgi sunku pasakyti. Sid Meier šiuo klausimu nieko nesako. Todėl mažai tikėtina, kad išviso kada nors egzistavo toks žaidimas daugiau nei planų lygyje.

Duke Nukem Forever

Pirmąkart šis žaidimas buvo anonsuotas dar 1997. Tada jis vadinosi Duke Nukem 4, be to buvo kuriamas kaip ir pirmosios šios serijos dalys – kaip platforminis žaidimas. Žaidimas turėjo naudoti Quake II grafikos varikliuką, kuris vėliau dėl galimybių stokos buvo pakeistas į Unreal. Duke Nukem Forever iš platforminio žaidimo tapo jau pirmojo asmens šaudykle, kurioje pikti ateiviai užpuola Los Andželą ir, žinoma, sutrukdyti jiems bando garsusis Duke Nukem, nugalėjęs nemažai jų pirmose žaidimo dalyse. Taip bent jau buvo skelbiama 2001 metų E3 parodos lankytojams. Žaidimo išleidimo data buvo numatyta kažkada 2002-iais metais, tačiau žadėto žaidimo jo gerbėjai taip ir nesulaukė. Nuo tada buvo pradėta juokauti, kad žodis Forever, kuris išvertus iš anglų kalbos reiškia niekada, žaidimo pavadinime reiškia, kad šis žaidimas niekada nepasirodys… Na ir jeigu pasirodytų vargu ar sugebėtų sudominti daug žaidėjų; praėjusių 2004-ųjų metų hitai Half-Life 2 ir Doom 3 mums puikiai parodė, prie ko nuveda per didelis dar neišėjusio produkto liaupsinimas, gerbėjo aistrų sužadinimas, kurių jis nesuranda jau išleistame žaidime.

Sam & Max: Freelance Police

LucasArtsjau senokai laikoma viena geriausių nuotykinių žaidimų kūrėja bei leidėja, tačiau atrodo, kad ji baigia išsisemti, pagrindine savo žaidimų tema pasirinkdama Star Wars visatą. 2002 metais jos anonsuotas gana originalus detektyvinis žaidimas, turėjęs visai neblogą trimatę grafiką – Sam & Max: Freelance Police – atrodo, dingo užmarštin. Tiesa LucasArts iki šiol nėra paneigusi, kad šis žaidimas yra atšauktas, bet mažai tikėtina, kad jis dar būtų kūriamas.

American McGee’s Oz

Praėjus šiek tiek daugiau kaip trims metams po American McGee’s Alice išleidimo, kuris atnešė į žaidimų pasaulį šiokio tokio gaivaus vėjo dvelksmo buvo paskelbta, apie American McGee’s Oz kūrimą, apie kurį nėra šiuo metu žinoma daug. Žinoma tik tiek, kad veiksmas vyks pasaulyje, kuris kaip ir American McGee’s Alice žaidimo vyksta kažkokiame išprotėjusiame populiarios pasakos pasaulyje. Šį kartą pasirinkta daug kam žinoma pasaka apie mergaitę per audrą atsidūrusią keistame pasaulyje ir tikinčia, kad kelio pabaigoje bus jos išsigelbėjimas – galimybė grįžti namo. Ši pasaka lietuviams gal labiau žinoma kaip Ozo šalies burtininkas ar Geltonų plytų kelias. Tačiau kada žaidimas pasirodys ar kada bus žinoma, daugiau apie jį, šiuo metu labai sunku pasakyti, nes American McGee, kaip jis teigia, yra susidūręs su problema, kad žaidimo leidėjus labiausiai domina tik tie žaidimai, kurie yra galimų frančizių atstovai arba tie, apie kuriuos yra sukurtas koks nors naujas specialių efektų filmas. Todėl American McGee’s turi planų sukurti netik žaidimą bet ir filmą. Kaip ten bus dar pamatysime, bet būtų tikrai šaunu dar kartelį paklaidžioti po pasaulį, kuris atrodo yra žinomas, nors taip gal ir nėra…

Dungeon Keeper III

2000 metų rugpjūtį Bullfrog informavo, kad yra trečias populiarios serijos atstovas jau yra pradėtas kurti, tačiau yra šiek tiek atidėtas dėl naujų konsolių Playstation 2 pasirodymo, kad būtų joms kuo geriau pritaikytas. Tačiau metai bėgo, o žaidimas taip ir nepasirodė. Kai kurie šaltiniai iš Electronics Arts teigia, kad joks projektas tokiu vardu niekada neegzistavo. Manoma, kad šis projektas buvo paaukotas dėl Black & White. Dėl savo unikalumo Dungeon Keeper III žaidimas iki šiol dar neturi jokių konkurentų, todėl visai įmanoma, kad bus išleista trečioji šios serijos dalis kada nors ateityje.

Pabaigai

Žinoma yra dar nemažai kitų žaidimų, kurie galėtų patekti į šį sąrašiuką, apie kuriuos turėtume parašyti kada nors ateityje.

Tikiuosi gal šiek tiek išsklaidžiau nežinia apie kai kuriuos populiarius žaidimus, kurių galbūt ir laukiate jūs… 🙂