Ar mes pavargome nuo žaidimų?
Taip taip, žinoma, kad ne. Kitokio atsakymo neįmanoma tikėtis. Žaidimus mes mylime ir neįsivaizduojame gyvenimą be jų. Mes norime juos žaisti. Mums jie – svarbi gyvenimo, laisvalaikio dalis. Galbūt kitas klausimas privers stabtelėti ir galbūt patikslins tokį netikėtą, pirmąjį, klausimą:
„Ar žaidimai netapo įprasti; tai yra ar mes nesame įpratę juos žaisti, gal jie tapo rutina, tokia, kaip kitiems rytinis kavos puodelis, kurio procesu mes nesimėgaujame, tačiau manome, jog jis būtinas?“
Apie viską iš eilės. Pastaruoju metu rinkoje siaučia visuotinės konsolidacijos (viena firma rija kita, o trečia tiesiog parduodama, nes „taip nutarė akcininkai“), kainų svyravimų (Take 2 sumažino, EA galvoja didinti) ir nešiojamų konsolių isterijos vaiduokliai.
Taip atsitiko todėl, kad mes artėjame prie naujo etapo, kurį galima būtų apibūdinti taip: „Žaidimų industrija pagaliau subrendo.“ Konsolidacija yra natūrali konkurencijos dėl vartotojo išdava – mes nespėjame net sužinoti apie visus išeinančius žaidimus, jau nekalbant apie tai, kad visus pažaisti. Taigi daugybė gerų žaidimų patenka į išpardavimų „lovius“ dar nespėjus praeiti pirmam mėnesiui po jų pasirodymo.
Investuoti pinigai į kūrimą – vėjui. Kai tokia konkurencija tarp žaidimų, o juos reikia parduoti atsiranda galvosūkis, kurį išspręsti privalo kiekvienos firmos vadovas, nes priešingu atveju laukia atleidimas iš darbo arba dar blogiau – teisminis ieškinys, kaip kad atsitiko EA vadovo Lario Probsto (Larry Probst) atveju.
Lengviausias sprendimas – mažinti kainą. Taip elgiasi firmos, kurios neturi gigantiškos marketingo mašinos su keliasdešimt milijonų dolerių. Gerai, jeigu pajamų užteks algoms išmokėti. Dar geriau, jeigu žaidimo parduos labai daug ir bus apčiuopiamas pelnas. Blogai: firmos, kurių produktai reklamuojami (tikriausiai ne vienas atspėjote, kad kalbama apie „Take 2“ sporto serijos žaidimus) gali pagalvoti, kad jų vardas ant pigesnių nei įprasta produktų skatina vartotojus manyti, jog ir jie nėra solidūs tai yra ne prestižiniai ir todėl nebus geidžiami. Kurį žaidimą pasirinksit: „NBA 2006“ ar „American Basketball 2006“. Manau, kad atsakymo ir nereikia.
Be viso kito kūrimo kainos taip pat kyla, todėl rizika, jog žaidimas mažesne kaina neuždirbs pakankamai pinigų, dar labiau skatina brandžių dėdžių plikimą. Kokią išeitį matome?
Pakelti kainas!
Lietuvoje naujas, asmeniniam kompiuteriui skirtas, žaidimas kainuoja beveik tiek pat, o dažnai ir gerokai pigiau nei vakaruose, tačiau mūsų uždarbiai vis vien toli nuo to, kad pirkti tik legalius žaidimus. Visgi pabandykite įsivaizduoti situaciją, kai parduotuvėje Sims 2 kainuos ne 99,99 Lt, o jau visa 150 Lt. Žaidimų yra ir brangesnių. Manau, kad perkančių sumažės ir tikrai dar ilgai lauksime, kol jų kiekis vėl pradės augti.
Tai rodo, jog rinka subrendo ir pasirodė pirmosios krizės šaukliai – EA paskelbė apie savo sumažintas pelno prognozes. Per kelias dienas jos akcijų kaina nukrito beveik 20 procentų. Kitų firmų akcijų ši žinia taip baisiai nesukrėtė, bet beveik visų akcijų kainos nukrito 5-10 procentų.
Kodėl taip atsitiko?
Prielaida gana drąsi, tačiau tiek, kas stebėjo EA žaidimus tikriausiai pritars. Pasikartojimai, tęsiniai, prasta kokybė, banalybės ir visiškas tuštumas buvo būdingi daugeliui, per praeitas Kalėdas išleistų, šios firmos žaidimų. Preitais metais kalėdinio sezono žaidimai pakankamai gerai buvo parduodami iki pat vasaros, o šiais metais jie vos ištempė iki sausio pabaigos. Žinoma pasirodė „Halo 2“, „GRand Theft Auto: San Andreas“, tačiau argi tai pagrindinė priežastis, kad „Golden Eye: Rogue Agent“ buvo tapo vidutines pajamas sugeneravusiu „bestseleriu“? Joks marketingas, jokie reklamai skirti pinigai ir JOKS vardas nepadės blogam žaidimui išsilaikyti pardavimų dešimtuke, jeigu žaidėjai pasidalins blogais įspūdžiais, jau dar nepasibaigus pirmai prekybos savaitei.
Nepataisomiems optimistams galima pasakyti, jog kainos kilimas žaidimams nesuteiks stabilumo, didesnio emocinio krūvio ar daugiau malonumo mums, jį žaisti. Juk nuo to ar programuotojui moki dešimt ar dvidešimt litų per minutę, klaidų ar idėjų kiekis nepakis.
Nekreipkime dėmesio?
Galima į šias tendencijas ir blogas naujienas nekreipti demesio ir pasakyti, jog dauguma nuostaolių įtakota konsolių trūkumo ir tai laikina. Galima sakyti, kad aršesnė konkurencija skatina kūrybingumą ir leidžia atsiskleisti mažiems talentams bei smulkioms studijoms, kurios turi minčių… bla bla bla…
Pinigus daro tik pinigai, o ne idėjos.
Kuris iš jūsų linkes lažintis iš savo kompiuterio, jog „S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl“ bus geriausiai parduodamas žaidimas bent vieną savaitę? Aš manau, kad jis geriausiu atveju pateks į penketuką. Marketingas, pinigai, marketingas, pinigai… Vidutinis Džonis niekada negirdėjo apie brolius Strugackius ar Černobilį. Ir visai ne dėl to, kad jie nesidomi fantastika ar geopolitika. Tiesiog tai nėra JØ kulturos dalis, o vien didžiulio pasaulio ir autentiškumo neužteks, kad žaidimo būtų parduota bent kiek „Halo 2“ per pirmą dieną.
Kada aš nustosiu pranaušauti blogą ateitį?
Mano vizijose žaidimų ateitis – MMORPG. Kodėl?
Išdėstysiu punktais:
1. Mes pavargome rinktis ir ieškoti norimo žaidimo, netgi vieno žanro viduje. Jų tiesiog per daug.
2. Kuo toliau, tuo mažiau turinio, o daugiau „holivudizmo“.
3. Trumpi žaidimai gerai, bet kaina didelė, todėl norime galimybės jį žaisti ne dieną ir ne dvi.
4. Seniai išsemtos visos „nuostabaus naujo AI“, „stulbinamo naujo AI“ ir kitos marketingo idėjos – mūsų jau seniai netenkina kompiuteriniai priešininkai.
5. Žaidimo procesą, atmosferą kuria ne tik gamintojai, bet kiekvienas iš žaidėjų arba kitaip – mes patys kuriame žaidimą.
6. Galimybė gauti pastovias pajamas už kurias galima sau leisti tobulinti žaidimą pastoviai, suteikiant žaidėjams naujas paskatas jį žaisti.
7. Žaidėjas vis labiau įsitraukia į žaidimą, nes yra nesąmoningai verčiamas jį žaisti, todėl išnyksta „pirmo blogo įspūdžio“ problema, kai žaidėjas nebenori žaisti žaidimopo pirmų dviejų trijų dienų, o pardavimai dar tik prasidėjo, tačiau blogos kalbos pasklido. Galbūt mes nespėjome iki galo pajausti, ką norėjo mums perduoti kūrėjai?
8. Internetas net Lietuvoje tai leidžia daryti, o ką jau kalbėti apie Vakarus ar Šiaurės Ameriką.
Keletas paskutinių minčių, kuriomis galima būtų sumuoti, ką aš norėjau pasakyti: geriau vienas tikrai ilgas ir įdomus nei dešimt paviršutiniškai padarytų, greitas pelnas – praeitis, ilgoje distancijoje laimės apimtis, o ne vardas ar reklama, nes geram vardui sukurti visų pirma reikia kokybės…Kas iš jūsų pasakys, kad „Urbz: Sims in the City“ yra tikrai vertas dėmesio?
46 Komentarai
Thing
Teisingai! Susidaro ispudis, kad tokie rykliai kaip EA leidzia zaidimus tik tam, kad juos leistu. Gauna viena kita licenzija ir jau galvoja, kad viskas bus OK. Daug holivudizmo – mazai to, kas tikrai uzkabintu. Siuo metu smulkesnes kompanijos gali pasiulyti geresniu ideju nei zaidimu pramones banginiai.
P.S Strugackius as zinau ir laukiu zaidimo „Sunku buti dievu“ labiau nei naujausios NFS dalies:)
slx
EA politiką palyginčiau su PÛKO radijo stotim:D, darom „muziką“, darom daug muzikos, bet kam to šlamšto reikia. Dabartiniai kūrėjai, teisingiau juos vadinti gamintojais daro viską dėl bapkių, o ne dėl idėjos. Kūrėjas tas kas kuria, o kūryba yra menas. EA iki meniško žaidimo supratimo, kaip man iki mėnulio.
SwS
Sunku ir pasiginčyti, kai taip iškalta… Tačiau prie Maxo prognozių pridurčiau ir kitą populiarų žanrą – komandinis žaidimas. Šiuo metu bent jau Lietuvoje be abejo tai Counter-Strike, tačiau jį laikau praeitimi. Nežinau kas ji pakeis, tačiau jei jis bus padarytas GERAI ir jei bus rėmėjų, turnyrų sponsoriavimas, žaidėjai greit persiorientuos. Vis daugiau žaidžiama tuos žaidimus, kur galima kažką laimėt, kur sukasi piniginiai prizai. Žaidžiama dėl pinigų arba dėl pareigos (kaip mini ir Max). Pats kartais, žaisdamas WoW susimąstau, ar tai darau dėl pareigos, ar dėl malonumo…
Blacknemo
Na, mano nuomone būtų truputi kitokia. Žinoma, šiuolaikinėje rinkoje išties daug popsinių žaidimų, ir kas blogiausia jų yra TIKRAi daug. Tačiau, kartais juk ir tokie žaidimai yra visai nieko. Pavyzdžiui, man tikrai sunku sugalvoti, ką galima naujo išgalvoti tokioje serijoje kaip NBA. Juk nežaisi senų metų žaidimo, vis dėl to kūrėjai prideda keletą naujovių, ir kas met išlaiko tą patį lygį. Tačiau, čia tik apie vieną pusę, kitoj pusėj daug popso, su nelabai žadančia ateitim. Vienintelis (mano manymu) EA projektas vertas šiek tiek daugiau dėmesio yra The Godfather. Žinoma jei EA nepadarys iš jo šūdo, ir nesudirbs visko. Nes pradžia yra. Puiki Mafia sėkme įrodė jog tokių žaidimų reikia, ir jie įdomus, bet tik iki tam tikro lygio.
Ir dar, nepamirškim, jog ir be EA yra keletas kitų didelių kompanijų, sąžiningai žengiančių EA kryptimi. Deja kryptis tikrai bloga. O dabartinė EA politika yra maždaug tokia, gyvenam šia diena. O kas bus rytoj, tas bus. be Godfather, jie neturi daugiau rimto ką pasiūlyti. Gal koks Battlefield ir pasirodys. Bet kur toliau, nejau nukeliausim su šia serija į ateities karus ? Ir manau jog sporto žaidimai EA tikrai neišgelbės. Nekaip atrodytu, jei NBA 2011 turėtų vos keleta naujų savybių, palyginus su NBA 2006. Kitaip sakant skaičiukas tik šiaip.
O vienintele viltis žaidimu kūrėjams – ieškoti gerų ir įdomių projektu. Ir kas svarbiausia, gaminti juos atsakingai. Juk EA galėjo padaryti daug geresni NFSU2, tačiau juk norėjosi greičiau susižerti pinigu.
Iš dabartinių projektų man labai gražiai atrodo Stalkeris. Kūrėjai labai neskuba, jį tobulina. GSC įrodė jog nekuria popso, ir tikėkimės jog Stalkeris įrodys – Rytų Europa tai dar neatrasta žemė. Tikekimes jog ir lietuviai kada nors pateiks koki viliojanti projekta, kad pavyzdžiui ir koki žaidima su partizaniniu karu. Ideja puiki, jai pletoti milžiniškos galimybės (gali būti ir stealth žanras, ir šaudyklė, ir taktinis žaidimas, gal net strategija). Tikiu ir laukiu.
Max
Diversifikuotas geimplejus, Nemo. Tik tai.
NBA Live su iki galo pagalvota sistema, kaip padaryti, jog zmones noretu zaisti internete, kartu, tarpusavyje. Su komandomis. TIKRAS krepsinis. Tobulas su savo transferiais, lygomis prizais ir TIKRU veiksmu. Kompas – neidomu. Tikro, realaus krepsinio perkelimas i kompiuteri man atrodo tikslas, kuris pasiekiamas ir realus. Sukurkime toki zaidima, kur kiekvienas turi savo veikeja-krepsininka. Zaidi juk WoW – isivaizduok krepsini MMO…
BUM! Tai ir yra naujas vejas.
Godfather? Ar nebus tai feature list’o ir eilini karta „Proposal you can’t refuse“ EA marketingo pavyzdys? „Haipas“ man tai tik „haipas“, nors labai noriu, kad jis prilygtu tai trilogijai… labai noriu.
Blacknemo
Na max, del Godfather esu geros nuomones, ir tikiuosi ji liks (bent iki isleidimo). Tai puiki ideja, gerai ja isnaudojus, galima gauti toki zaidima, kad ohoho. Kitaip sakant, potencialas didziulis. Kaip ji isnaudos, cia jau tik EA reikalas.
Del NBA. Keista, bet nesu tokios geros nuomones kaip tu. Nes visu pirma prisiminkim, EA ne Blizzard. Is visiskai kito zanro, padaryti kita zanra ne tik paliekant kokybe, bet dar ir pridedant jos, reikia isties daug, sunkaus ir pasiaukojancio darbo. Ideja puiki, bet nemanau jog EA rysis kazka daryti, geriau jei stampuoti pagal ta pati modeli, ir kiekvienais metais uzisidirbti is to pinigus, o ne eksperimentuoti, isleisti irgi kruva pinigu, o del rezultato nebuti aiskiai. To ji sau negali leisti. Ta gali daryti tik is tikruju zaidimams pasisventusi bendrove.
Thing
Niekas per daug ir nenori is EA krepsinio. Reikia sukurti gera DI, neapsiriboti vien Amerikos krepsiniu ir zaidime palikti dideles deriniu galimybes. Minutines pertraukeles ir turi buti minutines pertraukeles, kuriose duotum savo nurodymus komandai, keltum ju morale. Nejaugi pasiekus tokias aukstas technologijas taip sunku padaryti normalia publika, kuri atrodytu kaip tikri sirgaliai, mosuotu veliavomis ir t.t. Va toks yra tobulas krepsinis, o ne eilinis popsiukas is EA dirbtuviu. Na bet uzteks apie ta krepsini
Godfather tikrai atrodo neblogai, taciau nepamirskim kaip pries isleidima atrode Driv3r. Atrodo, kad sunku buvo ka nors sugadinti, bet pasirodo, kad nera nieko neimanomo. Kodel tokios kompanijos kaip Blizzard neleidzia zaidimu tonomis? Todel, kad Blizzard jai ir daro koki projekta, tai padaro ji teisingai, o jei mato, kad zaidimas nenusiseks – atsaukia. Tai bene vienintele kompanija, kuri sugeba pateisinti i ja detus lukescius, o ne padaryti grazu automobili be salono.
Reikia daryti naujus herojus, o ne kurti nepilnavercius tesinius seniems, reikia atsizvelgti i zaideju lukescius, o ne kisti savus, reikia daryti viska su meile, o ne del to, kad reikia kazka daryti. Va tokie turi buti tikri kurejai mano nuomone
nixton
Paprasciauisiai EA is pradziu kure gerus zaidimus.Kai si firma isgarsejo.Kai visi isgirdo EA varda jie kuria ir galvoja kad zaidejai vien isgirde kad ta zaidima kuria EA pagalvos kad tai turi buti geras zaidimas ir ji isbandys.O pastaruoju metu man Ju zaidimai nera kokybiski (pvz: NFSU2)
Wegetz
Kodel visi sako kad EA eina tik blogaja linkme?Palyginkit Nba 1998 ir 2005 !
Na manau EA nestovi vietoje, Palyginkite nfs pirmasias dalis su NFSU2 – jums labiau patinka monotoniskas zaidimas ?Man kolkas uztenka to kas dabar yra, kaskas minejo kad nba truksta sirgaliu ir t.t…, bet pagalvokit koki kompai vestu tokius zaidimus … Aisku EA zaidimai nera tobuli , bet…
Kiekvienais metais EA leidzia nba serijas.Na jei kas palauks krepsinio ant pc tiek kiek Half Life 2 – butu nuostabus grajus !
LongOne
zmogai zmogai…cia gi yra ekonomika! kiekviena imone siekia pelno ir siekia kuo didesnio. dabar pasaulyje vyksta globalizacija islieka tik didziausi koncernai priglaude po savo sparnu mazesnias imones, taip pat yra ir EA…pradzioje visi pradejo nuo vieno pradinio tasko, kazkam pasiseke kazkam ne (Eidos), EA turejo/turi gera rinkodara kurios deka ji yra didziausias siuo metu IT(games) koncernas, beabejo eiliniai vartotojai taip pat turejo tam itakos pirko EA gaminius!-)
ir kaip kazkas sake kuria zaidimus paskui juos atsaukia del neva blogos kokybes ir panasiai, tokios imones ilgai negyvuoja paprasciausiai todel kad i to zaidimo kuryba buvo investuota milijonai doleriu (ar kokia ten valiuta), o kaip zinia neisleistas zaidimas, kaip ir bet kokia kita preke, nesa nuostoli, todel nenuostabu kad akcininku susirinkimai nutraukia dotacijas imonei(cia minimali bausme), o zinant kad pinigai jau buvo iseikvoti kuriant zaidima, kuris buvo sustabdytas, neimanoma sukurto naujo zaidimo.
o kurianciu is idejos pilni butai…
na galiu jum ir paprasciau, tiesiog palyginkit maxima, pries ja buvo daug mazu parduotuviu, kurios siule jaukia aplinka silta aptarnavima ir t.t.
atejo milzinas vp market visus susipirko ir liko tik 3-5 dideles parduotuves, su savo konvejeriniu prekiu patiekimu ir panasiai…
tas pats ir IT pasaulyje;)
aciu uz demesi
CSC
Jeigu jau apie tai kalbama, tai parasykite NORS VIENA zaidima kuris nenusiseke Blizzard’ui ir kiek zaidimu nenusiseke EA. Stai jums ir skirtumas.
Matrix
Na taip palyginkime, bet kas gi lygina senus zaidimus su naujais – tai yra neimanomas dalykas, nebent tas zaidimas butu sukurtas su tu laiku technologijomis. O naujas serijos zaidimas visada bus geresnis nei pries tai buves – nes juk technologinis issivistymas auga, tad automatiskai turi augti ir zaidimai, bei ju vizualinis apipavidalinimas (ir ne tik). Pratesiant tavo minti apie lyginimus, tai palyginkime, kad ir Unreal Tournament ir Unreal Tournament 2004 – tarp siu zaidimu skirtumas 4-5 metai – o UT 2004 yra tikrai geresnis, bet tikrai negalima ju lyginti ir ziureti, kuris geresnis, nes anksciau buvo anksciau – tiesiog nebuvo galimybiu sukurti tai, kas dabar imanoma.
Bet daznai buna taip, kad ir su dabartinemis technologijomis kurejai nenori dirbti ir nenori ju pritaikyti tinkamai.
Ir siaip manau, kad toks dalykas, kaip kasmetinis seriju leidimas yra tikrai nevertingas, bent jau zaidejams, nes beveik nera jokio skirtumo, tarp praejusios dalies ir naujausios. Jau geriau (kad ir NBA, NHL ar FIFA) leistu ne kasmet, o bent jau kas 2 metu – taip tikrai bus didesnis aziotazas is zaideju puses, na tikekimes ir is kureju, nes jiems nereikes skubeti, kad isitektu i zaidimo kurimo grafika, kuris yra, net akla akimi matomas, labai nepatogus kurejams – na zaidejams manau ne. O jei zaidimas butu leidziamas kas 2 metus, tada viskas jau butu visiskai kitaip: kurejai nesiskustu del laiko stokos neigyvendintomis idejomis, kurioms, tiesiog, neuzteko laiko, butu isvengta tu klaidu, kurias matome kasmet. kai cia jau kazkas minejo palyginkime Half-Life ir HL2, ir kaip viskas butu, jei NBA taip pat iseitu po tiek metu – manyciau rezultatas butu tiesiog super ispudingas…
Dabartines zaidimu industrijos didziausia problema yra tai, kad stengiamasi zaidima isleisti kuo greiciau < -------- tai ir yra visako stabdis. Jei zaidimai (na ju serijos) nebutu kuriamos kasmet - viskas pasikeistu. Bent jau man taip atrodo. Matrix
Original'as
nzn cia raso kad zaidimai rutina ir iprasta. man tai jie pradeda atsibosti dabar zaidziu nedaugiau 1-2val per diena. seniau zaisdavau 3-8val. visi zaidimai labai panasus lenktynes kopina nfsU2, saudykles hl2, driv3r ir GTA labai panasus, kazkaip daug zaidimu parsisiunti, o pazaidi pirmus lygius praeini ir atsibosta. labai mazai isleidziama kokybisku, idomiu zaidimu pvz. HL2, prince of persia, halo, xpandrally (ralio zaidimai tai isvis colin mcraeo leidzia kas metus, o naujo juose 1% buna)
Matrix
Beje kai cia dauguma sako, kad viskas yra to ar ano kopija – bet duok dieve kad taip ir butu. Juk jei daroma kopija, tai reiskia tas zaidimo elementas ar pats zaidimas yra geri. As manau, kad kopijavimas yra tik pliusas – o jei nemoka to kopijavimo isnaudoti, va cia tai problema. Nes man tikrai butu malonu, kad kas sukurtu zaidima, kuris butu tikra Gothic zaidimu serijos kopija. Nes jei man patiko ta serija ir man patiks visos jo kopijos (na bent jau man tai tikrai). Kad ir NFSU2 – jei jis butu sukurtas su tuo paciu varikliuku, su tuo paciu meniu zaidime is NFSU – as visiskai nesmerkciau, o tik pagirciau, nes man tas meniu labai patiko ir tegul jis buna nors ir 10 metu. Na nesakau, kad reiktu viska kurti pagal prejusius (t.y. neseniai isleistus pries ~ 1-2 metus) GERUS zaidimus, taciau (man) jau geriau gryna praejusio zaidimo kopija su naujomis misijomis, trasomis ir etc. Negu naujas zaidimas su sena ideja, kuris visiskai nieko vertas….
Na minti tikiuosi supratot.
Matrix
WarCrafteris
Man jai geras geimas vis pasiulo kaska naujo. Dazniausia taip buna, bet daugybes neturiu tad ir rutinos kaip ir nera
laurasxxx
Beveik visi isleidziami zaidimai atrodo yra daznai tobulesni (nors ir ne visada) uz senesnius. Taciau dabar norint sudominti zaideja reikia kazko visiskai naujo, nes dauguma zaidimu supanasejo (visos saudykles panasios, strategijos taip pat ir t.t), is tai tiesiog… atsibodo. Is sporto zaidimu daugiau nieko neispesi, nes zaisdamas naujus nepatirsi nieko nauja. Komandines saudykles tikrai nera zaidimu pasaulio ateitis.
Jau beveik metus nezaidziau nieko, kas mane sudomintu, isskyrus MMORPG ir keleta RPG (na gal dar RTW ir Half-Life 2). Kas bande zaisti tikrai zino, ko MMORPG zanras vertas (nors vis dar nesuprantu, kodel WoW buvo is anksto buvo karunuotas geriausiu visu laiku MMORPG, nes manau yra ir geresniu).
Aisku po keleto metu ir sis zanras gali issekti, o kas gales ji pakeisti dar neisivaizduoju.
Deeper
Na sakyčiau juk EA kanors vistiek pasiūlo, žinoma tik kokių 30% gerų žaidimų. Jų žaidimai yra neįdomus. Na su Nba, nu grafika geresnė, bet mintis ta pati, per šitiek metų jie net nebandė pakeisti žiurovu, kurie mano manymu nuo pirmūjų nba nepakeitė. Čia dar kalba apie The Godfather mintis nebloga, bet EA moka juk elgtis su gerom mintim pvz kaip su NFSU2 spėjų visi galvojo kad jis bus geresnis, bet ….Krikštatėvis bus sakyčiau Mafyjos parodyja. Kaip buvo ir su BattleField pirma dalis tiesiog originali, bet BF: Vietnam-persistengta. Įdomius žaidimus tiesiog kopina ir daugiau nieko nedaro. Aš buvau susižavėjas viena puikia mintimi (nors čia ir ne EA) tai žaidimu Sid Meiers Pirates- mintis originali tik jau kai ją pakartos 5 kartus tai liks kaip NFSU2.Viskas juk prasidėjo kai EA išgarsėjo ir pradėjo pūstis. Jeigu EA platintu tik gerus žaidimus tai liktų smulkiausia leidėja;).
Deeper
Original'as
zaidziau nemazai nba ir fifa versiju. kas metai nedaug ko pridedama, bet jei palyginus zaidima koks yra po 3 metu skirtumas gan didelis ir valdymas ir grafika. reiktu EA nekepti kas metus siu zaidu jei neturi ideju, o leisti kas 2-3metus. nebent siu zaidu fanai laukia bet kokio papildimo kad ir maziausio =]
galetu nemokamus papildymus leisti, o ne naujus zaidimus, kas metus.
Alucard
Praėjo apie 30 min kol čia viska perskaičiau… Noriu da durti apie GodFather, kažkas buvo teisus apie Driv3r, greičiausiai taip bus ir su Godfather, EA neturi patirties kuriant tokius žaidimus, prisižiurėjo Mafijos, pasižiurėjo į sėkmę ir pirmyn. Aišku dabar daug filmukų, kitokio mėšlo apie Godfather bet pasižiurėkit kaip greit viskas daroma, per tą patį mėnesį jau spėjo pademonstruoti, tai ga kitą jau laukti demo? Noriu pabrėžti kad skubėdami EA pražudys save. Dar apie Godfather jau dabar filmukuose matomos smulkios klaidos (patikėkit aš žinau kur klaida, o kur bloga filmuko kokybė) tai tiek.
Alucard
_webdamn_
Zaidimu yra ir yra labai geru. Yra geresniu uz net ta pati cs, tik cs daug daugiau kas losia vien del to jog jis populiarus pvz.: global operation 100kartu geresnis bet cs vistiek daugiau kas losia. Ir tai vie del to jog kelios imones ar firmos pasistenge ispopuliarint valve kuryba ! Del to pacio mmorpg, juk yra ir daug geresniu zaidimu uz muonline ! Daug kas man pritartu.. Bet kodel jis populiarus (nepasant to jo jis nereikalauja zverio po korpuso) ? vien del to jog jis ispopuliarintas, geras vardas prie zaidimo 🙂 VNZ mano minti supratot jei dar bus cia tokiu kurie rasys komentaru 🙂