Taisyklės, kurios yra pateiktos žemiau, visada bus prieinamos kiekvienam IMPRESS lygos žaidėjui ir patvirtintos V.Į. „Impress“ klubo. Kekviena komanda, kuri norės įregistruoti save į „IMPRESS League Online“ turi pirmiausia peržvelgti šias taisykles ir patvirtinti, kad jas suprato ir pasižada jų laikytis. Taip pat V.į. „Impress“ klubas patvirtina tai, kad jie bet kada gali pakeisti dalį ar visas taisykles priklausomai nuo aplinkybių. Apie visus pasiketimus bus informuoti visų dalyvaujančių komandų kapitonai, taip pat administratoriai pasikeitimus nurodys oficialioje IMPRESS Lygos interneto svetainėje.

Komandų ir žaidėjų Etika

V.į. „Impress“ klubas prašo jūsų turnyro metu elgtis humaniškai kitų žaidėjų, komandų bei administratorių atžvilgiu. Jei žaidėjas bus pripažintas kaltas dėl savo neetiško elgesio, visa komanda gali gauti baudos taškus (atimami 3 taškai bendroje įskaitoje) arba pagal aplinkybes būti diskvalifikuota visam sezonui.



Žaidimo versija

„IMPRESS League Online“ turnyre bus žaidžiama Counter-Strike v1.6.

Turnyro transliacija ir apžvalga

„IMPRESS League Online“ turnyras bus transliuojamas per HLTV, taip pat bus transliuojama per radiją realiuoju laiku. Turnyro apžvalgas taip pat bus galima rasti žurnale „PC klubas“, dienraštyje „Lietuvos Žinios“, kiekvieną trečiadienį nuo 21 val. Klausytis radijo laidos per KF 105,4 „Žaidimo Virusas“, IMPRESS lygos interneto svetainėje:http://lyga.impress.lt taip pat http://www.esports.lt

Pasiūlymai

Komandoms, žaidėjams bei menedžeriams pamačius turnyre klaidų, netikslumų ar turint kokių originalių pasiūlymų – prašome rašyti elektronio pašto adresu: e-mail lyga@impress.lt į visus laiškus mes atsižvelgsime ir atsakysime 24 val. bėgyje.

Sukčiavimas ir apgaulės:

Bet koks sukčiavimo ar apgaulės būdas yra draudžiamas, komandoms bus taikomos didelės nuobaudos.
Jeigu komandos žaidėjas dalyvauja „IMPRESS League Online“ turnyre ir pažeidžia žemiau išvardintus punktus, žaidėjas kartu su visa savo komanda yra diskvalifikuojami, priklausomai nuo aplinkybių, šiam sezonui arba visam laikui. Taip pat tas žaidėjas kaip ir komanda bus idėti į „juodąjį sąrašą ”interneto svetainėse.

Žaidimo modifikavimas ir pakeitimai

Visos programos, kurios nėra originalaus žaidimo dalis, įvairūs “hackai”, “kodai” ir kitos modifikacijos, kurių nėra išvardintų žemiau pateiktuose punktuose yra draudžiami.
Galima naudotis:
Balso programomis: Teamspeak, Ventrilo.

Aptikus, kad turnyro metu komanda naudojo ne savo sudėties žaidėją – komanda diskvalifikuojama, taip pat 3 taškus praranda ir ta komanda kurios žaidėjas žaidė už kitą komandą.

Jei pastebėjote ka nors itartino žaidimo metu, prašome visa tai pranešti e-mail lyga@impress.lt

Kilus itarimui dėl komandų ar jos žaidėjų sažiningumo, bus visa sprendziama IMPRESS komisijoje.


Komandos ir žaidėjai:

Komandų registracija
Visos norinčios dalyvauti „IMPRESS League Online“turnyre registruojasi IRC pas Lygos komandų koordinatorių Noks. Startinis mokestis i „IMPRESS League Online“ – 100 Lt. Komanda privalo turėti interneto klubą arba kompiuterinę, kuris juos remtų ir suteiktų virtualiems žaidimams vietą. Į Žiemos sezoną turnyrą galite registruotis iki 2005 m. sausio 14d. Startinis mokestis pervedamas į organizatorių sąskaitą iki 2005 m. sausio 15d. Nustatytų laiku nesumokėjus startinio mokesčio komanda išbraukiama iš einamojo sezono ir į jos vietą įtraukiama kita komanda.

Komandos sudėtis
Komandą gali sudaryti ne daugiau kaip 7 žaidėjai (startinis 5 – ketas ir 2 atsarginiai žaidėjai) ir 1 vadybininkas.

Žaidėjai -startinis penketas ir atsarginia gali atstovauti „IMPRESS lygoje“ tik vienai komandai.

Užsiregistravusi komanda negali keisti savo sudėties iki pat Grand Finalo pabaigos (2005 gruodžio 18d.), priešingu atveju yra skiriamos piniginės nuobaudos.

Jei komanda negali dėl svarių priežasčių atvykti į pagal grafiką numatytą jiems laiką žaisti, prašome apie tai informuoti adminus impress kanale arba el.paštu e-mail lyga@impress.lt likus nemažiau kaip 24 valandoms iki žaidimo pradžios.
Žaidėjų amžius neribojamas.

Prašome komandų kapitonus prisistatyti ne vėliau kaip 15 minučių prieš grafike numatytą žaidimo pradžią.


Turnyras:

„IMPRESS League Online Winter 2005“ prasideda 2005 m. sausio 8d. ir baigiasi 2005 m. vasario 20d.

Turnyre gali dalivauti iki 16 komandų, kurios yra vienoje grupėje, ir žais su visais dalyviais.

Turnyras vyks tik savaitgaliais t.y. šeštadieniais ir sekmadieniais.

Taškų sistema: už pergalę – 3 taškai; už lygiasias – 1; už pralaimėjimą – 0

Turnyro komandų tikslas yra surinkti kuo daugiau taškų, užsitikrinant geresnę poziciją lentelėje, kurios pagalba gauti geresnę vietą reitingų lentelėje ruošiantis 2005 m. vasario 26 d. vyksiančiame „IMPRESS League 2005 @ Winter Season LAN“ finale (turnyro adresas: naktinis klubas „Metro City“, Laisvės alėja, Kaunas).

Į „IMPRESS League 2005 @ Winter Season LAN“ finalą patenką 12 stipriausių „IMPRESS League Online Winter Season“ komandų, 2 geriausios Latvijos komandos ir 2 stipriausios B lygos komandos.

Žaidimas:

Turnyro žemėlapiai yra de_dust2; de_cbble; de_inferno; de_train; de_nuke; de_cpl_mill
Žemėlapio parinkimas – kviečiami tarpusavyje kovojančių pusių komandos kapitonai, kurie pasirenka monetos pusę (Žirgas arba Skaičius), moneta „metama“ „irc botas“ kanale impress, atspėjas monetą komandos kapitonas pirmas išbraukia žemėlapį kurio nenori žaisti ir analogiškai kitos komandos kapitonas padaro ta patį tol kol lieka 1 žemėlapis kuris ir bus žaidžiamas.
Žaidimo „pusę“ (CT ar T), už kurią žaisti atitenks rinktis tam kapitonui, kuris priešpaskutinis išbraukė žemėlapį.

Turnyro sistema MR15 (žaidžiama po 15 raundų už abi puses), komanda pirma iškovojusi 16 pergalingų raundų yra skelbiama tarpusavio kovos nugalėtoja. Jei komandos sužaidžia 15:15 – skelbiamos lygiosios.

Komanda „say“ (messagemode1) gali naudoti tik komandos kapitonas. Ši taisyklė galioja „mirus“ komandos nariui (-iams). Jei nusižengiama šiai taisyklei – komanda baudžiama: 1 kartas – įspėjimas, 2 kartas – prasižengęs žaidėjas sekantį roundą gauna „kill“.

Komanda „sayteam“ (messagemode2) gali naudoti visi komandos nariai.

Jei žaidimo metu žaidėjas ar žaidėjai atsijungė ar „strigo“ kompiuteris – raundo gale yra dedama pauzė.

Jei žaidžiant sugedo serveris:

• jei komandos nėra sulošę trijų raundų, atsistačius serveriui komandos pradeda žaidimą iš naujo;
• jei yra sužaista daugiau nei 3 roundai – komandos atsistačius serveriui toliau tesią savo kovą. Abejoms komandoms duodama be išimčių po 8000 $.

Jei komanda negali atvykti žaisti iki numatyto pagal pateikta grafika laiku, ji turi tai pranešti adminams likus nemažiau kaip 24 valandoms iki žaidimo pradžios. Tai nepadarius, pirmus du kartus ji gauna pralaimėjimą, trečią kartą nepranešus ir neatvykus į žaidimą komanda diskvalifikuojama visam likusiam sezonui.


Serverio nustatymai

server.cfg –
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime .25
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1
mp_flashlight 1
mp_forcechasecam 2
mp_forcecamera 2
mp_friendlyfire 1
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_freezetime 10
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 0
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_maxrounds 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_chattime 0

sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_clienttrace 1.0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_minrate 0
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101

sv_proxies 2
sys_ticrate 10000
pausable 0
log on