Iš viso žaidime numatomi 6 režimai: karjera, greitos lenktynės, lenktynės su laiku, laisvas važiavimas ir „hot seat“(keliems žaidėjams viename kompiuteryje) šešiose skirtingose šalyse.
Trasos žaidime suprojektuotos taip, kad nuolat laiko žaidėją įsitempusį ir priverčia stebėti kelią, tačiau sudėtingumas nėra labai jau didelis – keliuose nebus super netikėtų posūkių ar neaiškių kryžkelių, tačiau jei lenktynių metu visgi užstrigote arba apsivertėte teks kviesti pagalbą specialiu mygtuku.Ši procedūra užtruks keletą sekundžių, po kurių vėl grįšite į trasą.
Didelis dėmesys žaidiem skirtas automobilio valdymo tikroviškmui, ypač norisi pažymėti pavarų perjungimą. Tai vargu ar bus įdomu tiems, kas priprato važinėti su „automatu“, o štai „manualo“ gerbėjams labai patiks faktas, kad pavarų perjungimas žaidime gali būti atliekamas pelės pagalba. Įsivaizduokite, kad pelė – tai mašinos pavarų dėžės rankena. Judinant ją stalo paviršiuje atitinkamai su pavarų išdėstymu, galite jas perjungti bet kokia seka arba perjunti į neutralią. Kai tik pajudinate pelę, ekrane iš karto atsiranda mažas pagalbinis paveiksliukas, kuriame parodytas pavarų išdėstymas ir sąlyginė rankenos padėtis duotuoju momentu.
Kadangi automobilį valdyti yra sąlyginai sunku, žaidime numatytos pagalbinės opcijos, tokios kaip pagalba ant posūkių ir pagalba valdant variklį. Pirmosios opcijos vertę nesudėtinga įsitikinti praktiškai, išjungus ją kuriam laikui. To rezultatu taps prastas mašinos valdymas ir nuolatiniai slydimai į šoną posūkių metu.
Prieš išvažiuojant į kelią, galite detaliai atiderinti automobilį ir parinkti jo išvaizdą. Visas „tiuningo“ detales reikės pirkti už sunkiai užtarnautus pinigus. Taip pat kiekvienam automobiliui numatytas etikečių ir „skin’ų“ rinkinys, o jei ir to neužteks, jų galima bus „prisipaišyti“ patiems.
Automobilių pažeidimų sistema yra gerokai supaprastinta. Nuo smūgių kėbule atsiranda įdubos, kuriose vis vien matyti visiškai nesudaužytų žibintų tekstūros, nors iš tikrūjų jie turėtų išbirti. Nuo automobilio gali atkristi keletas iš anksto žinomų dalių: ratai, bamperis, kapotasarba bagažinė. Tai nemažai, bet apie jokį detalizuotą mašinos sudaužyma net kalbėti negalima.
Kitas žaidimo privalumas yra, be abejonės, grafika. Turtingas opcijų meniu leidžia nuodigniai suderinti paveiksliuko kokybę, ir turi tokias įdomias funkcijas kaip „Motion Blur“ ir „Noise“. Pastarasis turi tirs paveiksliuko „triukšmingumo“ laipsnius, darydamas jį tikroviškesniu.Taip pat žaisime numatyta daugybėkameros vaizdų ir ispūdingi pakartojimai. Kameros esančios salone demonstruoja kokybišką salono interjerą, vairuotojo elgesį ir prietaisų parodymus.
Garsinis apipavidalinimas pakankamai tiksliai atspindi veiksmą ekrane. Meniu pasitiks jus dinamišku roko rakeliu, tačiau variklio garsas važiavimo metu įpatingu tikroviškumu nepasižymi. Lenktynių metu neišvengiamai vyksta susidūrimai su varžovų mašinomis, ir tokiais momentais galime girdėti balso komentarus „Duke Nukem“ stiliuje, pavyždžiui „It’s gotta hurt“.
Nors jau dabar galima pasakyti jog šis lenktynių simuliatorius bus labiau arkadinis ir nepretenduoja į tikroviškumą, kai kurie įdomūs sprendimai su valdymu ir puiki grafika padaro jį deramu kandidatu į kiekvieno kompiuterinių lenktynių fano kolekciją.

Pagal „PC Klubą“