Kompanija „Samsung“, pirmaujanti pagal pardavimus pasaulinėje monitorių rinkoje nudžiugino Pietų Korėjos, kurioje įsikūrusi bendrovės būstinė, gyventojus.
Nuo 2005 metų pirmųjų minučių P. Korėjoje parduodamiems „Samsung“ skystųjų kristalų monitoriams ėmė galioti „Zero-PIXEL-DEFECT“ garantinės sąlygos. Jos reiškia ne ką kitą o būtent tai, jog monitoriai galės būti gražinami pardavėjui jei juose atsiras bent vienas negyvas pikselis. Ši garantija galioja šešis mėnesius nuo įsigijimo datos. „Samsung“ viceprezidento Kim Soo-Bong teigimu, juntamas pirkėjų poreikis monitoriams be negyvų taškų. Anot Soo-Bong, šiuo metu dar svarstoma, ar tokia garantija bus taikoma ir visame pasaulyje parduodamiems „Samsung“ monitoriams.
Šiuo metu daugelis gamintojų, priklausomai nuo ekrano įstrižainės, nurodo, jog 1-10 negyvų pikselių skystųjų kristalų monitoriams yra leistini. Tokių monitorių garantinio aptarnavimo centrai nepriima, kol negyvų pikselių skaičius neviršija leistinos ribos. Na, reikia tikėtis, jog „Samsung“ ims taikyti „Zero-PIXEL-DEFECT“ garantiją ir pasauliniu mastu 🙂
3 Komentarai
Karoliux
Rejk kad netik „samsung“ bet ir kitos kompanijos ta padarytu
ACAB
kiek girdejau dead pixeliai nepataisomas dalykas, todel ir nepriima ju garantinio aptarnavimo centrai ;] o siaip tai pakeist turetu monitoriu logiskai mastant, nes jei pas mane kokie 5 negyveliai ekrano centre tai jau gnevas suimtu. Pries perkant visada protinga pratestuoti.
andriuuussss
Man tai dar geriau pirkau pardoj buvo viskas ok jokiu defektu jokiu pixeliu negyva, bet va kazkokie debilai veze i namus tai bevezdam patranke ta monitoriu ir atveze su negyvu pixeliu o garantinis centras savo nepriimam turi but daugiau negyvu pixeliu, ka tokiu atveju daryt:-/ Reiks paiimt atsuktuma ir pridaryt tiek negyvu pixeliu kad priimtu garantinis centras:E