Turbūt daugelis „senuko“ PSone turėtojų su nostalgija prisimena MediEvil žaidimus. Jie mums siūlė nuostabią grafiką, originalų siužetą, puikiai subalansuotą „geimplėjų“ ir, svarbiausia, nepakartojamą atmosferą.

Dėkui dievui, frančizė nebuvo visiškai užmiršta- Seras Danielis Forteskju sugrįžta, tik šįkart PSP sistemoje. Neseniai, internetinėje svetainėje gamershell.com, pasirodė interviu su žaidimo prodiuseriu Pyrsu Džeksonu (Piers Jackson). Visas tekstas pateikiamas žemiau.


K: Mes matėme MediEvil, PSone konsolėje ar galėtumėte pasakyti kas pasikeis PSP versijoje?
A: Pasikeis praktiškai viskas! Nors mes ir panaudojome tą pačią istoriją, bei kai kurias, originaliame žaidime matytas vietoves- visas kodas, grafika, bei įgarsinimas skirsis. Taip pat žadame įdiegti minižaidimus, daugelio žaidėjų režimą, bei su PSP suderintą „išsaugok kur tik nori“ (save anywhere) funkciją.

K: Norite pasakyti, kad tai nebus paprasčiausias „port’as“?
A: Tikrai ne, viskas buvo kuriama iš pagrindų. Idėjos kurios pasiteisino originaliame žaidime, buvo paliktos, tačiau norint įnešti „šviežumo“- kiek „perdirbtos“.

K: Kodėl MediEvil serija nepasirodė ant PS2?
A: Pagrinde dėl to, kad mes buvome užsiėmę kitais projektais. Po MediEvil 2 pasirodymo PSone konsolėje, dalis vaikinų ateinančius penkeris metus dirbo ties MediEvil tematikos žaidimais, norėdami sukurti kažką naujo. Tuo metu kai jie užbaigė adaptaciją PS2- atėjo metas „pagaminti“ kažką PSP sistemai ir MediEvil tiko tiesiog tobulai.

K: Ar prie PSP versijos dirba ankstesnės komandos nariai?
A: Vienintelis „tiesioginis“ asmuo yra pagrindinis dailininkas Mičas Filipsas (Mitch Phillips), tad ryšys išties akivaizdus! Daugelis originaliosios komandos narių yra studijoje ir nuolat dalija mums įvairiausias užuominas, bei patarimus. Ai, mes taip pat naudojame originalųjį Dano (Daniel trumpinys) balsą!

K: Ar buvo susiduriate su didesniais keblumais programinės įrangos aspektu?
A: Didžiausias techninis keblumas yra tas, kad dirbame su nauja platforma! Mes pradėjome ne tik, kad be kodo, bei varikliuko, bet ir be „Kūrimo reikmenų“. Tačiau didžiausi sunkumai yra žaidimo „geimplėjaus“ kūrimo iššūkiai, naujai, nešiojamai konsolei. Mes esame pripratę kurti PS2, bei PSone sistemoms, o dabar turime kiek persiorientuoti ir galvoti apie tai, ko gali norėti žaidėjas iš PSP. Pvyzdžiui: „išsaugok kur tik nori“ funkcijos, bei trumpesnių, tačiau intensyvesnių lygių. Visa tai absoliučiai pakeičia tai, kaip kuri žaidimus.

K: Papasakokite daugiau apie „WiFi“ elementus žaidime.
A: Mes bandėme įtraukti „WiFi žaidimo režimus dviem būdais. Visi minižaidimai siūlo režimą, kuriame žaidėjai galės kovoti vienas prieš kitą, bandydami išlikti ilgiau gyvam ar surinkti kuo daugiau taškų. MediEvil taip bus įdiegtas „čekpointais“ grįstų lentynių režimas, naudojantis žaidimo lygius. Čia vieno žaidžiančiojo sėkmė „baus“ kitą. Tokia sistema pasiūlys įdomų taktinį išškūkį, kuriame bus balansuojama tarp paprasčiausių lentynių ir bandymo pilnai įveikti lygį.

K: Ar jūs ruošiatės pateikti įvairių, atsisiunčiamų žaidimo papildymų ?
A: Mes vis dar svarstome galimybes, papildomų mini žaidimų, bei naujos ginkluotės išleidimui po žaidimo pasirodymo. Mes sukūrėme MediEvil stilistikos WipEout Pure laivą, išvysti jį galėsite žaidimo išleidimo metu!

K: Koks jums, kaip kūrėjams, įdomiausias darbo su programine įranga elementas?
A: Šiuo metu, PSP yra pati galingiausia ir daugiausia įpatybių turinti nešiojama žaidimų sistema. Pats įdomiasias momentas yra bandymas perkopti per „geimplėjaus“, bei meno terminus. Jūs tikrai nepatikėsite koko ryškumo vaizdą išvysite!

Šaltinis gamershell.com