Ubisoft ir Crytek Studios, publikuotojas ir kurėjas Far Cry žaidimo (kas nežino, kas čia per žaidimas pasakysiu tai dar viena labai gražiai atrodanti pirmojo asmens šaudyklė), paskelbė vakar (t.y. 2004 rugpjūčio 2 dieną), kad išleidžia CryENGINE MOD SDK.

Į CryENGINE MOD SDK įeina pilnas komplektas įrankių reikalingų kūrimui kartu su eksporteriais, priedais (plug-ins), bei kodo, kuris leis FarCry gerbėjų ratui kurti naujus scenarijus, o gal net ir visiškus žaidimo perdirbimus (Total conversions).

SDK užima apie 27 MB.

Į paketą patenka pilna jo dokumentacija (na žinoma, kad anglų kalba). UbiSoft šiam reikalui atidarė ir mod channel (skirta sukurtoms modifikacijoms), bei oficialų modifikacijų portalą, kuris skirtas betkuriam projektui naudojančiam CRY Engine.

Na turbūt pagalvote, jeigu aš nekuriu jokių modifikacijų, kodėl man ši naujiena galėtų būti džiugi. Atsakymas yra labai paprastas – SDK išleidimas prailgina žaidimo gyvavimo laiką: labai greitai atsiranda įvairių naujų misijų, bei naujų žaidimo tipų.

SDK išleidimas tai kogero bandymas itikti žaidėjams, nes ilgai lauktas 1.2 pachas turėjo tam tikrų problemų su technine įranga. Tačiau kita vertus pasirinktas ne pats geriausias laikas išleisti, nes pasirodo Doom III, kuris tikrai turėtų tapti vienu iš populiariausių modų kūrimo varikliukų.