Pirmos dvi Onimusha inkarnacijos, nepasaisant nepatrauklaus pasaulio rinkai setting’o, buvo išparduotos kiekviena daugiau kaip dviem milijonais kopijų. Capcom, atrodo, susitaikiusi su Devil May Cry 2 ir Chaos Legion nesėkme, trečios serijos pagrindu rengia žaidimą, visa galva aukštesnį už pirmtakus — viskas Onimushoje 3 taip ir kvepia geriausiais Holivudo veiksmo filmais.
Apie rimtus Capcom ketinimus kalba faktas, kad abu pagrindinius vaidmenis žaidime atlieka profesionalūs ir superbrangūs aktoriai: iš japonų pusės — Takeshi Kanesiro (kurį galėjote matyti filme „Returner“), iš kitos pasaulio pusės — Žanas Reno, kultinis prancūzų aktorius, kurio įvaizdis įsitvirtino po garsaus filmo „Leon“. Tokia keista kaimynystė atrodytų neįmanoma Onimusha 2, tačiau trečioji dalis kuriama atsižvelgiant į tarptautinę ir, visų pirma, europietiškąją visuomenę (nors siužetinės linijos pagrindas logiškai tęsia ankstesnių dalių įvykius). Žaidimo įžangoje, nepaisant japoniškų nuotaikų, aiškiai matosi skolinimaisi iš žinomų trilogijų: „The Lord of the Rings“ ir „The Matrix“. Lygiai su tokia pačia atsakomybe kuriami ir filmukai žaidimo pagrindinio variklio pagrindu, nes, ačiū Dievui, aplinkos pagaliau tapo trimatės ir, vadinasi, koketė–kamera gali sukiotis kaip panorėjusi.
Tikriausiai norėtumėte žinoti, ką prancūzų žvaigždė Reno pamiršo samurajų „bojevike“? Prašau: Onimusha 3 istorija prasideda ne Japonijos gilumoje, o prie Triumfo arkos papėdės šiuolaikiniame Paryžiuje. Padarai nenustatytu būdu persikelia į mūsų laiką ir susiduria su Žaku (Žano Reno herojumi), kuris priverstas gelbėtis nuo visų šių gaujų. Netrukus kameros apžvalgos kampe pasirodo ir tradicinis herojus —samurajus Akechi Samanosuke. Sunku teigti vienareikšmiškai, bet mes manome, kad po linksmų Nobunagos juokelių Žakas ir Samanosuke mistiniu būdu keičiasi vietomis laike, atsiduria svetimuose jiems pasauliuose. Viduramžių Japonijos bambukų giriose Žakas keičia savo pistoletą į magišką kardą–botagą, tarsi paimtą iš Ivy (Soul Calibur) rankų. Juo galima naudotis tiek tiesiogiai, tiek ir tarsi Indiana’i Jones’ui šokinėti per pavojingas prarajas. Žaidimo varikliukas išmokė atlikti daugiau didelių kombo, padidėjo bendras greitis, o mūšių sistema labiau primena sudėtingumu pirmąjį Devil May Cry. Stebint, kaip Samanosuke „apdoroja“ priešą dviem kardais, nespėji net skaičiuoti smūgių kiekion— toks nesustabdomas ir greitas tapo žaidimas.
Onimusha 3 — vienas iš tu retų japonų projektų, kurie dar kūrimo metu pritraukia ne tik fanų, bet ir visuomenės dėmesį. Paveiksliukai ir filmukai, pasirodantys pasauliniame www tinkle, nedviprasmiškai liudija apie tobulą grafikos kokybę ir artėjantį Metal Gear Solid 2 (jei ne daugiau) lygio megahitą.