Kompanija „Silver Style Entertainment“ nusprendė dar kartą žengti į „Fallout“ žaidimų pasaulį, tačiau su visiškai naujomis ir originaliomis idėjomis. Po dviejų ne itin sėkmingų „Gorasul“ ir „Soldiers of Anarchy“ žaidimų kompanija rengia naują projektą…

„Fall: Last Days of Gaia“ — gražus ir įspūdingas „Tactical“ RPG žanro žaidimas, kurio veiksmas vyksta 2083 metais apokalipsės ištiktoje žemėje. Teroristai užgrobė „terraformerius“ − įrenginius, kurie NASA buvo pagaminti tam, kad pakeistų marso atmosferos cheminę sudėtį ir tokiu būdu padėtų jį kolonizuoti. Bjaurūs fanatikai aktyvavo mašinas žemėje ir paleido į atmosferą milžinišką CO2 dujų kiekį. Dėl totalinio atšilimo visa planetos teritorija tapo panaši į didžiulę dykumą, kurioje išnyko miestai ir liko tik smėlis bei karšti vėjai… Štai tokiame pasaulyje gyvena mūsų herojus, kurio šeima buvo nužudyta, tad jis prisiekė už tai atkeršyti skriaudėjams betkokia kaina.

Žaidimo „roleplaying“ sistemos pagrindą sudaro standartiniai atributai (jėga, judrumas, ištvermė, intelektas, charizma) ir 14 specialių veikėjo savybių, tarp kurių yra artimas mūšis, lengvoji ir sunkioji ginkluotės, snaiperių ir specialiosios ginkluotės, sprogdinimo įranga, „Lockpick“, „Survival“, inžinerija, medicina, vairavimas, vagystė. Atributų reikšmės gali keistis tarp 1 ir 20, o savybių – nuo 1 iki 99. Kuriant veikėją, galėsite pasirinkti lytį, vardą, gyvenamąją vietą, profesiją ir „pagrindinę kūno savybę“. Įgaunant patirties, veikėjas rinks taškus, kuriuos galės panaudoti atributų bei savybių įsigyjimui.

Didžiąją žaidimo pasaulio dalį sudarys saulės išdeginta dykuma, esanti tarp šiuolaikinių Teksaso ir Arizonos valstijų. Taip pat bus galima išvysti didesnių miestų ir požeminių gyvenviečių, kuriose sutiksite šimtus homo (ir nelabai) sapiens. Maršruto pasirinkimo laisvė žaidime maksimali. Kaip ir visuose naujausiuose žaidimuose, dienos ir nakties kaita įtakos kitų NPC pasirodymus bei veiksmus.

Kaip jau tikriausiai supratote, savo kelionėje herojus nebus vienišas – jis galės suburti bendražygių komandą (daugiausia iš šešių veikėjų). NPC sutiks keliauti kartu, susigundę dideliais pinigais arba siekdami naudos sau. Savaime suprantama, kad tokiame pasaulyje herojus sutiks ne vien tik draugus, kurie pasidalins informacija, padės įvykdyti kokią nors užduotį arba prisijungs prie grupės, tačiau bus ir negailestingų gaujų bei mutavusių gyvūnų.

Vienas svarbesnių faktorių tokio žanro žaidimuose – mūšiai. Jie vyks realiame laike, tačiau šiame žaidime yra elementų, kurie padarys mūšius taktiniais. „Auto pauzė“ leis sustabdyti žaidimą, kai bus išpildytos tam tikros sąlygos, pavyzdžiui: „priešas matomas“ arba „veikėjo gyvybės lygis mažesnis už 10%“. Be to, turėsite galimybę stabdyti mūšį kiekvieno ėjimo pabaigoje. Taip pat bus galima duoti įsakymus veikėjams, kuriuos jie vykdys paeiliui.

Jau suplanuotame papildyme („add on“), kuris pasirodys netrukus po žaidimo išleidimo, bus įdiegtas kooperatyvinis „multiplayer“ režimas ir žemėlapių redaktorius.

Apibendrinant tai, kas žinoma apie žaidimą šiuo metu, galima drąsiai teigti, kad „Silver Style“ komanda savo projekte įgyvendino geriausias šiuolaikinių RPG idėjas. Žaidime rasite daugiau kaip 1000 unikalių NPC, apie 300 daiktų, daugiau kaip 60 ginklų rūšių, o taip pat apie 150 siužetinių bei papildomų užduočių. Dialogams, daiktų ir „kvestų“ aprašymams panaudota apie 3000 puslapių. Manome, kad toks platus pasirinkimas neleis nuobodžiauti net pačiam išrankiausiam žaidimų gerbėjui.