Rikas Vatersas pasakoja apie atliktus darbus su naujausiu Indiana Jones žaidimu, garsių vardų licencijavimą ir kompanijos ateitį.

Ar negąsdina darbas su tokiu garsiu veikėju, kaip Indiana Džonsas?

Na, daugeliui mano komandos žmonių Indianos pasaulis atrodo tobulas. Mūsų kartai Star Wars ir Indiana Jones buvo epiniai kino nuotykiai, su jais mes užaugome. Iš tiesų, atsakomybė už Indiana Jones pasaulio išlaikymą ir pritaikymą žaidimui pradžioje gąsdino. Tačiau kartu tai ir labai džiugino. Ši idėja leido mums dirbti su tuo, kas patinka ne tik mums, bet ir kitiems žmonėms, mylintiems Indiana pasaulį.

Ar kūrėjų komanda skyrė daug dėmesio žaidimui? Ar sprendimas nusisukti nuo „Laros Croft valdymo schemos“ buvo sąmoningas?

Mes norėjome sukurti greitą žaidimą, kuris skirtųsi nuo standartinių veiksmo–nuotykių darbų. Mes jautėme, kad galime labiau akcentuoti veiksmo dalį, nei buvo daroma anksčiau, ir tam skyrėme daug dėmesio. Be abejo, žaidime yra ir galvosūkių, kuriuos reikia spręsti bei įvairių spąstų, tačiau jau pačioje pradžioje stengėmės, kad žaidimas dėl jų nesulėtėtų. Mes norėjome, kad žaidimas labiau primintų Indiana Jones filmus, nei kitus šio žanro žaidimus. Tą gylį, kurio siekėme, sukuria artima kova, tačiau žaidėjai atras, kad gali pagreitinti ir kitas žaidimo vietas. Taip, mano manymu, žaidimas taps smagesnis.

Papasakokite apie muštynių mechaniką. Ar ji sudėtinga, ar paprasta? Kaip susitvarkėte su ginklu ir botagu?

Nuo pat kūrimo pradžios kovą su botagu stengėmės padaryti kuo tikroviškesnę. Indiana gali naudoti jį įvairiose situacijose: atimti ginklus iš priešų, persikelti per plyšius ir kitur. Be abejo, Indiana turi ir savo pistoletą bei kitus ginklus, kuriuos atkovos iš priešų. Tačiau mes labiausiai patenkinti, kad pavyko sukurti muštynes plikomis rankomis. Veikėjas yra lankstesnis dėl savo botago, tačiau būtent muštynes mes stengėmės sukurti kuo geriau, nes žinojome, kad žaidimą tai labai praturtins ir pagyvins Indianos pasaulį. Mes džiaugiamės tuo, kaip jos pavyko, ir tikimės, kad žaidėjams tai patiks.

Su kokiomis kitomis licencijomis norėtumėte padirbėti? Ar jūsų kitas žaidimas bus originalus?

Deja, aš prisiekiau neskelbti tokios informacijos. Galiu pasakyti, kad The Collective taip pat dirba su originaliu Lucas Arts filmu Wrath, kuris dabar kuriamas. Pradėti darbai su keliais kitais projektais, tačiau jų dar nepaskelbėme. Manau, žaidėjai ir toliau išvys puikių The Collective darbų.