Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/05. Teksto autorius: rezidentas

Lenktynių mėgėjai kartu su manim tikrai gali pasidžiaugti net keliomis smagiomis naujienomis: pagaliau sulauksime ne tik F1 žaidimo ir Test Drive Unlimited tęsinio, bet ir nemokamos Need For Speed versijos internete. Tokios žinios sužadina norą iškart išsitraukti iš spintos geresnių laikų laukiantį vairą ir pralėkti kokiame nors lenktynių žaidime. Deja, Superstars V8, kad ir kaip solidžiai skambėtų, tam netiks — žaidimas tiesiog per daug nuobodus ir monotoniškas.

Pirmosios šio žaidimo dalies nė neapžvelgėme. Superstars V8 Racing išėjo maždaug tuo pat metu, kaip ir ilgai lauktas FUEL, tad elementarioms V8 lenktynėms neliko laiko bevažinėjant po didžiulį atvirą pasaulį. Dabar Superstars tęsiniui laiko atsirado, bet žaidimas visai nepradžiugino, nors už vairo nesėdėjau dar nuo NFS Shift pasirodymo (Sonic All Stars Racing nesiskaito).

Keista atrodo net paties žaidimo kūrimo logika. Tokio tipo lenktynės ir taip sudaro gan nedidelę nišą žaidimų rinkoje, o šis yra visai maža šios nišos dalis. Abejoju, ar daugelis yra bent girdėję apie Italijoje vykstančias varžybas Superstars Series, kur pagyvenę vyrukai važinėjasi kelių gamintojų automobiliais, žinomais mums, bet nepopuliariais šios šalies lenktynių trasose.

Užgožti automobiliai

Licencija būtų nesvarbi, jei sudomintų pats vairavimas. Nors važiuojant gan neblogai jaučiamas asfaltas ir slystančios padangos, bet kuo daugiau važinėjiesi, tuo prasčiau viskas atrodo. Gaila, nes patys automobiliai tikrai verti pagarbos: keletas BMW paprastų ir M modelių, Audi RS4, Mercedes C64 AMG, Jaguar XF, netgi nuostabus Maserati Quattroporte. Visi sukurti atitinkamai pagal lenktyninius modelius, sumodeliuotas kiekvieno salonas (tiesa, iki Test Drive Unlimited jam kaip iki Mėnulio). Bet labiausiai trūksta dinamikos važiuojant. Žinoma, tai ne arkadinis žaidimas, bet simuliatoriai neturi būti nuobodūs ir tą ne kartą įrodė GT ar iš dalies TOCA serija.

Per lengvas ir monotoniškas lenktynes kūrėjai bando atsverti vadinamuoju „teisių važiavimu“, kai per ribotą laiką reikia įveikti tam tikrą trasos etapą iš jos neišslystant. Yra ir daugelio žaidėjų lenktynės, bet negi norisi lenktyniauti kartu su pagyvenusiais italais?

O ką jau kalbėti apie blausią žaidimo išvaizdą, tikslesnių konfigūracijos galimybių stoką ir įvairias technines bėdas bandant priversti žaidimą veikti su pulteliu ar vairu. Žodžiu, kad ir kaip norėtųsi naujo lenktynių žaidimo, šį tikrai verta praleisti ir belaukiant pažaisti klasikinius GTR, pasitreniruoti entuziastų Mekoje — Live For Speed ar pasitrankyti GRID. Tik neramu, kad šiai studijai atiduotas kurti oficialus WRC žaidimas. Tikiuosi, kad jis toks prastas nebus.