2004-11-12, parašė Killer (iš Games.lt)

Taip, visi tikėjimės kažko daugiau…

3 – asis Hitman’as, manėme, bus šedevras.

Bet taip neįvyko. Visi sutriko. Vieni jį keikė, kiti šnekėjo, kad to ir tikėjosi, treti iš nevilties ėmė jį teisinti, jog tai tyla prieš audrą (4 – asis Hitman’as duos į kaulus visiems Fišeriams ir Garetams).

Deja, sunku buti legenda, kai dar gyvas…

Bet ar ištikrųjų taip ir yra blogai?

Taip, taip nebuvo kaip tikėjomės… kažko trūksta, bet ko? Ko dar mes norime iš vargšo 47 – ojo? Geriasnio grafinio variklio? Na kam!

Daugeliui jis neįtiko, atseit tamsus, niūrus, iki galo neatidirbtas.

Bet ar taip ištikrųjų yra?

Manau, kad tikrai ne! Deja, bet daugelis nesugebėjo įvertinti. Nors jis ir yra niūrus, visose misijose tamsu ir lyja. Tikriausiai tai ir užgožia visą jo spindesį ir žavesį, juk jūs tikrai nepaneigsite, kad IOI tikrai pasistengė. Pažvelkite į veidrodžius! Į grindis, kurios atspindi aplinką, į šviesas, kurias sušaudžius tampa tamsu! Tai ko dar galima norėti?

Gerai! Sutinku! Dirbtinis intelektas nežavi, bet nėra jau toks ir prastas. Neramina tai jog per ilgai priešai apžiūrinėja ,,Poną 47 – jį”. Na savaime aišku paleistų kulką į jį, bet deja nespėja (būna per vėlu). Bet jie nera tokie buki, sugeba jus atpažinti, kad ir kuo užsimaskuotumėte, kad ir kur bepasislėptumėte.

Ne! tik nepriekaištaukit dėl muzikos! Ji nekalta. Jasper’is Kyd’as čia nėkuo dėtas, savo darbą jis atliko neprikaištingai (kaip visada!). Ji prie žaidimo tikrai pritampa visais 100%. Nuostabios melodijos, nuostabūs ritmai įtraukia į žaidimą vos tik įsijungus jį. Manau, geriau būti negali.

O dėl garsų… Prie jų kibti būtų tikra nuodėmė. Prisiminkime pirmąjį ir antrąjį Hitman’us. Visose dalyse įgarsinimas ir šautuvų skleidžiamas garsas buvo ir yra tiesiog nepriekaištingas. Juk tikrai visi priešų šūkaliojimai yra ir buvo mieli ausiai. Visuose trijuose Hitman žaidimuose galima pasiklausyti, kaip ,,supykę” keikiasi įvairių pasaulio tautų gangsteriai.

Na o dabar apie scenarijų ir veiksmą.

… Ir štai tau, prasideda kažkoks video, kažkur viešbutyje, pakampėm šliaužioja ir giliai alsuoja sužeistas – nenugalimasis slaptasis agentas!..

Po to atsidaro pats nežinodamas kokias duris, ir dar išdrysta įžengti ir apalpsta!

Ir tikrai, kambarys užimtas. Į jį pareina kažkoks pusiau praplikęs senukas. Užkelia leisgyvį 47 – ąjį ant stalo, subado adatomis, ištraukia iš pilvo kulką (o kas ją ,,įsodino”? taip ir neaišku), sutvarsto ir dingsta išgirdęs policijos automobilių sirenas!

Ir taip prieš kiekvieną misiją jis ten ,,makaluojasi” ant to stalo, sapnuoja savo išgyvenimus, prisimena vygdytus užsakymus.

… Taip taip tie prisiminimai – tai misijos, kurias teks peržaisti iš

pirmojo hitman žaidimo. Žinoma jos šiek tiek pakitę, bet pagrindas

tas pats. Tiesa yra keliatas ir naujų lygių. Bet misijos kurias teks žaisti yra tikrai silpniausia žaidimo pusė. Nežinau kodėl, bet jos kažkaip ,,neveža”, kažko joms tikrai trūksta. Žinoma, jos nėra tokios absurdiškos, kad negalėtume žaisti, bet veiksmas tikrai yra nuobodus. Misijos blaškosi, nėra jokio ryšio tarp jų. 47 – asis Rusijoje

štai jis jau Anglijoje ir taip toliau.

Nejaugi išblėso danų mintys, visas kūrybingumas?

Oi ne mielieji, taip tikrai nėra! Visai neseniai ,,IO Interactive” ir ,,Eidos Interactive” pranešė, kad kitų metų viduryje (tikriausiai kažkada vasarą ) gims nauja pavadinimu ,,Blood Money” ,,Hitman” dalis. Tada ir pamatysim kas yra teisūs, ar tie kurie mano: ,,Tai tyla prieš audrą” ar ,,Visiems ateina galas” yra teisūs! Galvokit kaip norit, bet jei prasitarsit!.. jis jus suras! Nuo jo nepasislėpsit!

Nes jis žino kur tavo darbas!

Jis žino kur tu gyveni!

Nes jis labiausiai įslaptintas samdomasis žudikas pasaulyje!

Ir jis tave suras!..

Žaidimą tikrai siųlau pažaisti visiems, kas jo dar nežaidė, jis tikrai vertas dėmesio, juk vis dėlto Hitman.

Vertinimas:

Grafika – 8.5

Garsas – 9.5

Muzika – 9.8

Siužetas – 8.0

Galutinis – 8.9